Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-03@06:08:07 GMT

پایان ماجرای مدافع ایرانی و ترابزون

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۳۲۸۳۳

پایان ماجرای مدافع ایرانی و ترابزون

خبرنگار سایت ترابزون اسپور ترکیه اعلام کرد که مذاکرات مرتضی پورعلی گنجی مدافع ایرانی با این باشگاه نتیجه‌ای نداشته و این بازیکن به دنبال تیم دیگری خواهد بود.

به گزارش مشرق، مرتضی پورعلی گنجی هفته گذشته برای مذاکره با مسئولان باشگاه ترابزون اسپور راهی ترکیه شد و جلساتی را با مدیر این باشگاه برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرتضی حتی یکشنبه شب برای تماشای بازی ترابوزان با پاشاک شهیر در ورزشگاه دیده شد و سایتهای ترکیه ای خبر توافق قطعی این بازیکن را با قراردادی معادل ۷۵۰ هزار دلار منتشر کردند.

با این حال سایت «فوتو مچ» ترکیه که خبرهای مربوط به تیم ترابزون و پورعلی گنجی را در هفته های گذشته به صورت کامل پوشش داده است، در تازه ترین خبر خود مدعی شد انتقال مدافع ایرانی به ترابزون منتفی شده است.

این سایت نوشت: « ترابوزان روی انتقال پورعلی گنجی کار کرد ولی هیچ توافقی با این بازیکن ایرانی که اواخر هفته به استانبول آمده بود، حاصل نشد. در جریان بازی ترابزون با پاشاک شهیر آخرین نشست پورعلی گنجی با مدیر باشگاه برگزار شد ولی انتقال نهایی نشد. زییت کافکاس خبرنگار سایت ترابزون تایید کرد که پورعلی گنجی به این پروسه انتقال پایان داده است. این بازیکن قرار است به ایران برگردد و به دنبال تیم جایگزین باشد.»

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: حمایت از کالای ایرانی برجام ترامپ ترابزون اسپور مرتضی پورعلی گنجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۳۲۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار این دو بازیکن پرسپولیس را نمی‌خواهد | انتقال قطعی در تابستان

به گزارش همشهری آنلاین پرسپولیس در تابستان گذشته دو بازیکن خود را که شاید می‌توانستند به این تیم در فصل جاری کمک کنند به تیم‌های دیگر قرض داد. در درون دروازه در حالی که احمد گوهری می‌توانست یک ذخیره مناسب برای علیرضا بیرانوند باشد به صورت قرضی راهی آلومینیوم اراک شد و در بازی حساس سرخپوشان مقابل این تیم در جام حذفی نیز یکی از ارکان اصلی پیروزی تیمش بود. این دروازه‌بان در تابستان پیش رو باید به پرسپولیس برگردد چون یک فصل دیگر با این باشگاه قرارداد دارد. درمورد این دروازه‌بان باخبر شدیم که باشگاه آلومینیوم به دنبال جذب دائمی او برای فصل بعد است و در این زمینه قصد دارد مذاکراتی با پرسپولیس داشته باشد. همچنین در شرایطی که سرخپوشان در نیم‌فصل اول با کمبود مهاجم مواجه بودند و در حال حاضر هم ذخیره خوبی برای عیسی‌آل کثیر ندارند مهدی عبدی را به تراکتور قرض دادند. عبدی در تراکتور بد عمل نکرد و تا الان 6 گل برای این تیم در لیگ به ثمر رسانده است. در همین راستا باشگاه تبریزی خواستار انتقال دائمی این بازیکن است. البته عبدی هم یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد و این باشگاه هیچ یک از دو بازیکن خود را نمی‌تواند برای یک فصل دیگر به تیمی قرض دهد مگر اینکه با آنها تمدید قرارداد کند.

به نظر می رسد اگر اوسمار همچنان سرمربی پرسپولیس باشد به هیچ یک از دو بازیکن برای فصل آینده نیاز نخواهد داشت.

کد خبر 848660 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • مدافع سنگالی بازیکن کلیدی استقلال!
  • انتقال به یوونتوس، تنها خواسته ریکاردو کالافیوری
  • نسخه فوری برای مشکل پرسپولیس | ۳ستاره، فصل بعد به ترکیب اوسمار اضافه می‌شوند
  • هوملس: با قلب خود بازی خواهیم کرد
  • دوری سرجینیو دست از میادین تا سال 2025؛ آینده نامشخص مدافع آمریکایی در پی مصدومیت
  • اوسمار این دو بازیکن پرسپولیس را نمی‌خواهد | انتقال قطعی در تابستان
  • وضعیت نامشخص آزمون و ۵ بازیکن رم در پایان فصل
  • خوشحالی مشکوک یک بازیکن پرسپولیس!
  • رودیگر: ام باپه را در فینال لیگ قهرمانان شکست می‌دهیم؛ بلینگام بهترین بازیکن جهان است
  • کل منچستریونایتد برای فروش غیر از سه بازیکن!