Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: اتحادیه خلبانان هواپیما‌های غیرنظامی هند در نامه‌ای به شرکت ملی هواپیمایی این کشور هشدار دادند تقریبا یک چهارم ناوگان هواپیمایی هند به علت نبود قطعات یدکی زمین‌گیر شده است.

به گزارش رکنا به نقل از پایگاه اینترنتی ویون نیوز، اتحادیه خلبانان هواپیما‌های غیرنظامی هند در نامه‌ای به شرکت ملی هواپیمایی این کشور – ایر ایندیا – هشدار دادند تقریبا یک چهارم ناوگان هواپیمایی هند به علت نبود قطعات یدکی زمین‌گیر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نامه آمده است: «جای تاسف است که بگوییم هواپیما‌های ناوگان "ایر ایندیا" در شرایط نبود قطعات یدکی به علت برنامه‌ریزی، هماهنگی و تامین مالی ضعیف، اوضاع اسفناکی دارند. حدود چهل درصد ناوگان ایرباس‌های ۳۲۱ به علت نبود قطعات یدکی در آشیانه‌های مختلف زمین‌گیر شده‌اند. زمین‌گیر شدن چنین درصد بالایی از این هواپیما در کمترین حالت یک اتفاق مجرمانه است. با توجه به ظرفیت بالای هواپیما‌های ایرباس، هر روز درآمد عظیمی از دست می‌رود.»

در این نامه به مسائل مشابهی در ارتباط با ایرباس‌های ۳۱۹، ۳۲۰ و ناوگان ۷۷۷ نیز اشاره شده است.

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه زمین هواپیما نامه هند غیرنظامی عکس زندگی ایران حوادث فیلم پلیس خانواده عجیب طلاق عشق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۳۲۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدفگذاری برای واگذاری ۲۲ هزار واحد نهضت ملی مسکن طی سه ماه در سمنان

طباطبایی  در شصت و ششمین جلسه شورای مسکن استان سمنان، درباره ساماندهی بخش ناایمن مسکن مهر سمنان در قطعه‌های ۲۳ و ۲۴ این شهر، گفت: از ۳۳۶ واحد قطع‌های ۲۳ و ۲۴ مسکن مهر سمنان، تاکنون ۲۵۳ واحد به راه و شهرسازی استان معرفی و ۲۳۷ واحد تخلیه شده است.

وی یادآور شد: عملیات ۲۱۴ واحد ویلایی جایگزین قطعات ۲۳ و ۲۴ مسکن مهر سمنان با میانگین پیشرفت فیزیکی ۱۶ درصد در حال اجرا است.

وی با اشاره به اینکه قرارداد ساخت ۱۱۲ واحد باقی‌مانده قطعات ۲۳ و ۲۴ با پیمانکار منعقد شده است و به‌زودی عملیات ساخت آن آغاز می‌شود، گفت: مالکان در این قطعه‌ها همکاری لازم را برای پیشبرد هدفگذاری دولت داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • چالش تغییر تعرفه های گمرکی برای بازرگانان و فعالان اقتصادی
  • آتش‌سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • جزئیات تکمیلی حادثه آتش‌سوزی در انبارهای شهرری اعلام شد
  • واکنش تند بیروت به فرود یک هواپیما با عبارت حک‌شده «تل‌آویو»
  • فرود اضطراری بوئینگ ۷۳۷ در آفریقای جنوبی
  • ساخت و بازسازی بیش از ۲۰۰ قطعه توسط متخصصان نیروگاه رامین اهواز
  • ساخت و بازسازی ۲۵۶ قطعه توسط متخصصان نیروگاه رامین در فروردین
  • ◄ تـامـلی بر موضوع آزاد سـازی نرخ بلیت هواپیما باتوجه به تـجربه دیگر کشـورها
  • چگونه از خرید لاستیک، روغن و فیلتر تقلبی خودرو در امان باشیم؟ | لوازم یدکی اصل را از اینجا تهیه کنید
  • هدفگذاری برای واگذاری ۲۲ هزار واحد نهضت ملی مسکن طی سه ماه در سمنان