Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-03@03:39:20 GMT

البرز ۱۱۵ شهید جاویدالاثر دارد

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۳۳۲۴۸

البرز ۱۱۵ شهید جاویدالاثر دارد

سردار یوسف مولایی در گفت وگو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: شهادت در فرهنگ اسلامی جایگاه والایی دارد و خداوند بارها در قرآن به این موضوع اشاره کرده است.
وی افزود: شهدا با تکیه بر مفاهیم والای جهاد و شهادت به رسالت خویش عمل کرده و در هشت سال دفاع مقدس الفبای جوانمردی، ایثار و عدالت را با نثار جان خویش و صف آرایی در برابر دشمن معنا بخشیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسئول بیان کرد: شهدا تا آخرین نفس از کیان میهن دفاع و پاسداری کردند و با لبیک به دعوت پیر و مراد خویش به مصاف دشمن رفتند و حماسه‌هایی جاودان خلق کردند.
مولایی تاکید کرد: شهیدان در راه اسلام، قرآن، کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی جان خود را فدا کرده و توانستند برای مردم و میهن اسلامی خود افتخارآفرین باشند و ما باید همیشه یاد و خاطره آنان را زنده نگه داریم.
فرمانده سپاه البرز در ادامه از برگزاری کنگره شهدای البرز به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدا سخن به میان آورد و گفت: این کنگره، مهرماه سال جاری در منطقه عملیاتی لشکر 10 سیدالشهدا(ع) واقع در منطقه عمومی حصارک برگزار می‌شود که قبل از برگزاری این کنگره و از ابتدای هفته دفاع مقدس رزمایش فرهنگی هنری با حضور دستگاه های مختلف اجرایی برگزار خواهد شد.
این مسئول در پایان به تعداد شهدای البرز اشاره کرد و افزود: تاکنون 5 هزار و 243 شهید البرزی شناسایی شده که 115 نفر از آنان شهید جاویدالاثر هستند.
انتهای پیام./

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن اجتماعی فرمانده سپاه مولایی شهید جاویدالاثر هشت سال دفاع مقدس قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۳۳۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم اندیشی برای تولید آثاری فاخر و در خور دو هزار شهید استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، دبیر کنگره ملی دو هزار شهید استان در اولین کمیته تولیدات رسانه‌ای این کنگره گفت: متولی و مرجع اصلی این کمیته صدا و سیماست، اما باید دیگر اعضا با همکاری و هم افزایی و بهره برداری از ظرفیت‌ها نسبت به تولید آثار فاخر در خور شهدا ذیل این کمیته تلاش کنند.


سردار یوسفی افزود:تولید سریال، مستند، کلیپ، نماهنگ و پویش‌های مختلف می‌تواند در معرفی شهدا به خصوص شهدای شاخص استان به اقشار وگروه‌های مختلف کمک کند که در راستای کنگره ملی دو هزار شهید استان باید مد نظر قرار گیرد.


در این نشست دیگر اعضا هم به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.


دومین کنگره ملی دو هزار شهید خراسان جنوبی سال ۱۴۰۴ در استان برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • پایتخت مقاومت اسلامی معطر به عطر شهدای گمنام شد
  • هم اندیشی برای تولید آثاری فاخر و در خور دو هزار شهید استان
  • استقبال از پیکر مطهر دو شهید گمنام دفاع مقدس
  • استقبال از ۲ شهید گمنام در فرودگاه کرمان
  • تفحص پیکر هشت شهید دفاع مقدس
  • ۷۵۰ شهید دفاع مقدس تک فرزند خانواده بودند
  • پیکر مطهر ۲ شهید دفاع مقدس پس از ۴۰ سال تفحص شد
  • هویت ۲ شهید دوران دفاع مقدس در البرز شناسایی شد
  • پیکر مطهر دو شهید دفاع مقدس پس از چهار دهه تفحص شد
  • حیات و جاودانگی امروز کشور مرهون خون شهدا است