Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، سامان قدوس بازیکن تیم اوسترشوندس سوئد هفته گذشته به اسپانیا سفر کرد و با تیم اوئسکا اسپانیا به توافق رسید اما همان شب رئیس باشگاه اوسترشوندس این انتقال را تکذیب و اعلام کرد قدوس باید به سوئد بازگردد.

چند روز بعد از این اتفاق، قدوس با باشگاه رن فرانسه به توافق رسید و اگر مشکلی پیش نیاید این بازیکن فصل آینده در فرانسه توپ می زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که این انتقال برای بازیکن تیم ملی ایران بدون دردسر هم نیست و احتمال شکایت باشگاه اوئسکا از سامان قدوس و باشگاه اوسترشوندس وجود دارد.

این خبر را روزنامه اسپانیایی هرالدو اعلام کرده و نوشته است: «ممکن است اوئسکا به فیفا شکایت کنند زیرا آنها قبلا یک انتقال مشخص داشته و حتی قرارداد هم امضا کرده اند.» طبق اعلام هرالدو این باشگاه اسپانیایی به دنبال گرفتن جریمه مالی از اوسترشوندس است.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: سوئد اسپانیا فرانسه فصل آینده تیم ملی ایران فیفا فیفا شکایت پارس پارس نیوز سامان قدوس رن فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۳۳۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی پرونده جاسوسی یک شرکت صهیونیست از مقامات اسپانیایی

اسپانیا یکی از مدافعان فلسطین در اتحادیه اروپا به حساب می‌آید به طوری که این کشور در حال لابی کردن در این اتحادیه به منظور به رسمیت شناختن کشور مستقل فلسطین است. بدیهی است هر گونه اقدامی که به مذاق صهیونیست‌ها خوش نیاید می‌تواند هدف توطئه آنها قرار گیرد. 

به گزارش خبرگزاری رویترز، دادگاه عالی اسپانیا امروز (سه شنبه) از بازگشایی دوباره پرونده مربوط به جاسوسی شرکت ان اس او (NSO)، خالق نرم افزار جاسوسی پگاسوس خبر داد. این شرکت متهم است از پدرو سانچز، نخست وزیر اسپانیا و سایر مقامات سیاسی این کشور جاسوسی کرده است. 

مقامات مادرید می‌گویند: تحقیقات انجام شده در این زمینه با طرف فرانسوی به اشتراک گذاشته خواهد شد، جایی که سیاستمداران این کشور نیز هدف جاسوسی نرم افزار جاسوسی اسراییل قرار گرفته اند. هدف اصلی این تحقیقات پی بردن به ماهیت افراد پشت پرده این ماجراست؛ موضوعی که تاکنون هیچ طرفی به آن متهم نشده است. 

دولت اسپانیا در سال ۲۰۱۲ از جاسوسی این شرکت صهیونیستی از وزرا خبرا داده بود. این اقدام با جنجال گسترده در این کشور همراه بود به طوری که رییس سازمان اطلاعات اسپانیا به دلیل آن مجبور به استعفا شد. 

تاکنون مقامات رسمی مادرید اعلام نکرده اند که آیا طرف‌های خارجی یا گروه‌های اسپانیایی پشت این فرآیند جاسوسی بوده اند. 

این پرونده در سال گذشته میلادی به دلیل عدم همکاران مقامات صهیونیست بسته شده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • بازگشایی پرونده جاسوسی یک شرکت صهیونیست از مقامات اسپانیایی
  • استون ویلا قرارداد اونای امری را تمدید کرد + عکس
  • سامان قدوس، گزینه بدون هزینه در نقل‌وانتقالات
  • تیم لیگ برتری به دنبال جذب سامان قدوس
  • سامان قدوس در لیست خرید تابستانی میدلزبورو
  • سامان قدوس، گزینه بدون هزینه برای میدلزبورو
  • تیم لیگ برتری دست روی ۴ ستاره نامدار پرسپولیس گذاشت | گزینه غیرممکن برای جلب نظر هواداران
  • محکومیت ۸۰۰ میلیونی پرسپولیس توسط بازیکن مورد علاقه نکونام
  • رقابت بارسا با یونایتد و بایرن برای ستاره اسپانیایی
  • باشگاه پرسپولیس از امیرحسین صادقی شکایت کرد