Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جلسه هماهنگی دیدار تیم‌های فوتبال امید ایران و عربستان، رنگ پیراهن‌ها مشخص نشد. ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۵ ورزشی فوتبال ایران نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جلسه هماهنگی مدیران تیم های فوتبال امید ایران و عربستان در سالن جلسات یکی از اتاق‌های هتل کلکشن برگزار شد. از ایران حمید استیلی مدیر تیم امید و رضا چلنگر به عنوان مترجم در جلسه حاضر شدند و برنامه‌ریزی این دیدار انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* از نکات جالب توجه این بود که رنگ پیراهن دو تیم مشخص نشد و قرار شد کمیته برگزارکننده مسابقات پس از مشورت با داوران رنگ پیراهن بازی دو تیم مشخص کند. پیراهن اول ایران که پیشنهاد داده‌اند سفید رنگ و لباس اول گلر نیز مشکی است. لباس دوم ایران قرمز و لباس گلر سبز است

* در این جلسه، ابتدا استیلی به مسافت طولانی هتل محل اقامت تا محل تمرین اعتراض کرد و در ادامه نماینده عربستان نیز به همین مورد اعتراض کرد و مدعی شد که برای برگزاری هر جلسه تمرینی بیش از 2 ساعت در مسیر معطل شده‌اند.

* دیگر نکات این دوره از مسابقات این است که تیم‌ها حتی روز قبل از مسابقه نیز نمی‌توانند در ورزشگاه محل مسابقه تمرین داشته باشند، بنابراین امروز نیز تیم امید کشورمان در ورزشگاه محل بازی نیز تمرین نمی‌کند و دوباره به کمپ بیگ استار خواهند رفت.

* طبق اعلام مسئول مسابقات، تمامی کسانی که آی دی مسابقات را دارند اعم از بازیکن، مدیر و همراهان باید پس از پایان بازی، در میکسذون در صورت روبرو شدن با سوالات خبرنگاران موظف هستند که به سوال‌ها پاسخ بدهند در غیر این صورت جریمه خواهند شد.

* درج هر گونه شعار مذهبی رو پیراهن با جریمه همراه خواهد بود.

* هر تیم روی نیمکت می تواند 9 بازیکن و 6 همراه داشته باشد.

* آخرین جلسه فنی و آنالیز عربستان با حضور کرانچار و تمامی دستیارانش و حضور همه بازیکنان در هتل کلکشن به مدت 45 دقیقه برگزار شد.

* با اعلام مسئول برگزار کننده مسابقات، دیدار تیم‌های ایران و عربستان نشست خبری پیش از مسابقه ندارند. مسئول برگزارکننده مسابقات در پاسخ به سؤال خبرنگار ایرانی که علت عدم برگزاری نشست خبری برای این مسابقه حساس را پرسید، پاسخ داد که قوانین بازی‌های آسیایی با ای اف سی و فیفا فرق می‌کند و ما برنامه‌ای هم برای برگزاری نشست نداشته‌ایم.

* تیم‌ها در مرحله حذفی می‌توانند تا 4 بازیکن تعویض کنند.

به گزارش تسنیم، تیم فوتبال امید ایران در اولین بازی در بازی‌های آسیایی به مصاف عربستان خواهد رفت.

انتهای پیام/

R1015150/P1435/S3,27/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۳۳۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در ضربات آخر تمرکز نداشتیم

سرمربی تیم فوتبال تراکتور در نشست خبری به ارائه توضیحاتی پرداخت.

حمید مطهری در نشست خبری اظهار کرد: با توجه به فوت هوادار عزیزمان دوست داشتم بازی را ببریم و تقدیم روح آن مرحوم کنیم. از اول گفتم اولویت ما هوادار باشد. ما برای هواداران بازی می‌کنیم. بچه های من جانانه جنگیدند.

وی افزود: با توجه فشاری که روی تیم بود عدم تمرکز در ضربات آخر وجود داشت. این برای من مهم است که بچه‌ها جانانه بازی کردند و نشان دادند تیم هستیم.

سرمربی تراکتور ادامه داد: بازی پویا بود و هر دو تیم خوب بودند. بعد از گلی که زدیم ذوب آهن تغییراتی ایجاد کرد و پلن های مختلفی داشت و بازی را عوض می‌کرد. تیم ذوب آهن هم تیم خوبی است و در نهایت این برد را به هواداران و خانواده لاله (هوادار) تقدیم می‌کنم.

این گزارش تکمیل می شود...

دیگر خبرها

  • در ضربات آخر تمرکز نداشتیم
  • حاشیه مجدد در نشست خبری تن هاخ؛ محرومیت سه رسانه از طرح پرسش
  •  عربستان جلسه‌ای درباره آینده غزه برگزار می کند
  • نشست خبری پیش از بازی آلومینیوم و پرسپولیس لغو شد
  • بعد از سوپرکاپ در عربستان؛ مسابقات لالیگا در آمریکا!
  • جوانان و امیدهای بوکس ایران در رینگ آسیایی
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • جوانان و امید‌های بوکس ایران در رینگ آسیایی
  • آخرین وضعیت ایران برای میزبانی از بازی‌های آسیایی ناشنوایان