Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیرو انتشار خبری در برخی رسانه‌ها با عنوان بازداشت یکی از اعضای شورای شهر تهران، اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری تهران توضیحاتی منتشر کرد. آفتاب‌‌نیوز : متن اطلاعیه و توضیحات به این شرح است؛ در پی درج خبری در برخی رسانه‌ها به نقل از سرپرست اداره کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری تهران مبنی بر بازداشت یکی از اعضای شورای شهر تهران، بدینوسیله اعلام می‌دارد چنین موردی در خبر رسمی منتشر شده از سوی استانداری تهران وجود نداشته و اطلاعات درباره این موضوع صرفاً در چارچوب خبر رسمی منتشر شده از سوی استانداری، که بر روی سایت رسمی استانداری درج شده، صحت و اعتبار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شایسته است رسانه‌ها به نحو مناسب خبر منتشر شده را اصلاح و توضیحات لازم برای مخاطبان اطلاع‌رسانی شود.
منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری تهران
کد خبر: ۵۳۹۸۴۵ تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۷

منبع: آفتاب

کلیدواژه: استانداری تهران شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۳۳۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان اماکن خصوصی و کابل‌های برق در «جاجرم» بازداشت شد

سرهنگ رضا قندی در در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت کابل و تجهیزات مخابرات در شهرستان جاجرم رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: مأموران با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری یک سارق و در بازرسی از مخفیگاه نامبردگان اموالی نیز کشف و تحویل مالباختگان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان جاجرم در پایان با بیان اینکه در بازجویی‌های صورت گرفته از متهمین به ۲ فقره سرقت منزل اعتراف نمودند و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی گردید، از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6098892

دیگر خبرها

  • انتشار لحظه هلاکت مامور موساد در مصر +فیلم
  • لحظه بازداشت عامل مرگ زهره فکور بازیگر سینما
  • توزیع کارت تردد خبرنگاران برای پوشش خبری انتخابات استان تهران
  • سرسام آماری؛ چرا داده‌های نرخ تورم بانک مرکزی شفاف نیست؟
  • چرا داده‌های نرخ تورم بانک مرکزی شفاف نیست؟
  • پرونده مرگ مدیر شهرداری پیچیده شد؛ 3 کارمند در بازداشتند
  • واکنش چمران به پول‌پاشی میلیاردی شهرداری برای مدیرانش: اطلاع ندارم!
  • انتشار تصاویری از تانک‌ اسرائیلی در خیابان‌های رفح
  • پاسخ رئیس شورای شهر به پرداخت ودیعه میلیاردی به برخی از مدیران شهرداری
  • سارقان اماکن خصوصی و کابل‌های برق در «جاجرم» بازداشت شد