Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیوستن مدافع تیم ملی فوتبال ایران به آبی‌وعنابی‌های ترکیه منتفی شد. ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۳ ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در حالی که رسانه‌های ترکیه‌ای در روزهای اخیر از توافق کامل باشگاه ترابزون‌اسپور و مرتضی پورعلی‌گنجی خبر داده‌ بودند و این انتقال را قطعی می‌دانستند، اکنون خبرنگار روزنامه «دامگا» ترکیه به خبرنگار تسنیم خبر داد که باشگاه ترابزون‌اسپور قید خرید این مدافع ایرانی را زده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلیل اینکه پورعلی‌گنجی با ترابزون‌اسپور به نتیجه نرسید این است که باشگاه از وی خواسته که تعهد کند در طول فصل علاوه بر بازی در پست مدافع میانی در موارد لزوم در پست هافبک دفاعی هم ایفای نقش کند که مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان برای بازی در پست غیرتخصصی‌اش درخواست دستمزد بیشتری کرده که این، مورد موافقت ترابزونی‌ها قرار نگرفت و در نتیجه مسیر طرفین از هم جدا شد.

اگر همه چیز طبق برنامه پیش می‌رفت، قرار بود مرتضی پورعلی‌گنجی امروز (سه‌شنبه) یا فردا در تست‌های پزشکی باشگاه ترابزون‌اسپور شرکت و سپس قراردادش را با آبی‌وعنابی‌ها امضا کند. حتی مدافع تیم ملی فوتبال ایران یکشنبه شب بازی خارج از خانه ترابزون‌اسپور مقابل استانبول باشاک‌شهیر را از نزدیک در ورزشگاه باشاک‌شهیر فاتح تریم دید، دیداری که با شکست 2 بر صفر آبی‌وعنابی‌ها پایان یافت.

باشگاه ترابزون‌اسپور که در فصل نقل‌وانتقالات تابستانی جاری وحید امیری و سیدمجید حسینی را به خدمت گرفته، پیشنهاد دستمزد سالیانه 750 هزار یورویی به پورعلی‌گنجی 26 ساله داده بود.

انتهای پیام/

R1015161/P35350/S3,27,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۳۳۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست خانگی آدانادمیراسپور برابر گالاتاسرای

یاران میلاد محمدی در بازی خانگی سوپرلیگ فوتبال ترکیه برابر گالاتاسرای شکست خوردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در هفته سی‌وچهارم سوپرلیگ فوتبال ترکیه جمعه شب تیم آدانادمیراسپور که میلاد محمدی را در ترکیب اصلی‌اش داشت، با نتیجه 3 بر صفر بازی خانگی را به گالاتاسرای صدرنشین واگذار کرد.

حکیم زیاش (43)، کرم دمیربای (64) و مائورو ایکاردی (1+90) زننده گل‌های گالاتاسرای بودند.

آدانا دمیراسپور با 41 امتیاز در جدول رده‌بندی 20 تیمی سوپرلیگ ترکیه یازدهم است.

تداوم غیبت ایرانی‌های کایسری‌اسپور

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شکست خانگی آدانادمیراسپور برابر گالاتاسرای
  • ریشه‌یابی علل کمبود مدافعان چپ ممتاز در فوتبال مدرن
  • پورعلی‌گنجی رفتنی شد!
  • تداوم غیبت ایرانی‌های کایسری‌اسپور
  • لیگ برای این بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس تمام شد
  • خرید مدافع در سپاهان جزیی از تیم‌بستن نیست/ آن‌ها به هیچ توپی نه نمی‌گویند!
  • مدافع ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • ستاره پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • ستاره ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • پورعلی گنجی ساز جدایی کوک کرد