Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@23:47:59 GMT

شهرک رسانه ای از ایده تا عمل

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۳۳۹۵۰

شهرک رسانه ای از ایده تا عمل

اول) اکثریت دفاتر غیرملکی و اجاره ای می باشد ،که امکان دخل و تصرف و تغییرات دکوراسیون را پرهزینه می کند.

دوم) به دلیل عدم توانایی مالی مدیران، دفاتر در نقاطی که ارزان قیمت تر و در طبقات فوقانی ساختمان های فاقد آسانسور هستند قرار دارند.

سوم) از نظر دسترسی به پارکینگ حتی برای خود رسانه هم مشکلات حادی وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



چهارم) در بعضی از دفاتر به دلیل کاهش هزینه ها ، رسانه درکنار مشاغل دیگر ادامه حیات می دهند.

پنجم) طراحی فضای دفاتر به دلیل کوچک بودن و بافت مسکونی ، مناسب کار حرفه ای رسانه ای نیست.
ششم) هزینه های بالای انشعابات آب و برق و گاز به دلیل تجاری و یا مسکونی بودن دفاتر باعث فشار مضاعف به اقتصاد رسانه ها می باشد.

دلایل فوق و بسیاری از فرصت های آتی باعث شد تا اندیشه ایجاد یک شهرک رسانه ای در استان خوزستان به عنوان راه حل برون رفت از مشکلات ارائه شود. ایجاد یک مجتمع با طراحی مهندسی و معماری و شاخص های مطلوب رسانه ای با مشارکت مدیران رسانه به صورت متمرکز ، درکنار ایجاد فضاهای مشترک مانند سالن جلسات و سالن همایش ها و اماکن ورزشی و تفریحی و.... گام مهمی برای رفع معضل مکان فعالیت رسانه ها و ایجاد بسترهای مناسب و استاندارد رسانه ای ،به شمار می آید.

با اختصاص زمین از سوی نهادهای متولی و با مشارکت اهالی رسانه و تسهیلات کم بهره بانکی جهت ساخت و تجهیز مجتمع ساختمانی شهرک رسانه ای ، شاهد رونق و توسعه فعالیت های رسانه ای در استان خواهیم بود.

مشارکت ادارات های مختلف دولتی متولی رسانه ، مدیران رسانه و بخش خصوصی در این موضوع با برگزاری جلسات و طرح موضوع در آینده نزدیک صورت می پذیرد ، لذا از تمام مدیران محترم رسانه دعوت میشود تا با مشارکت فعال و اعلام نظرات سازنده خود به استانداری خوزستان موجبات غنای طرح شهرک رسانه ای شوند.
6002/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت استان خوزستان استاندارد بخش خصوصی شاخص کاهش هزینه رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۳۳۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکاوی ابعاد جهش تولید با مشارکت مردم در «نقش ما» منتشر شد

 کتاب «نقش ما» به قلم «امیرحسین طالب علی» با موضوع واکاوی جهش تولید با مشارکت مردم و با هدف آشنایی عموم مردم با این مقوله حیاتی که امسال مورد تاکید مقام معظم رهبری است؛ نوشته شده که نویسنده آن تلاش کرده به صورت چکیده و با زبانی ساده به بررسی مفهوم جهش تولید در حوزه‌های مختلف، نقش مردم در پیشبرد آن و راهکار‌ها و راهبرد‌های مختلف برای افزایش جهش تولید در کشور بپردازد.

این کتاب شامل پنج فصل با موضوعاتی همچون مفهوم جهش تولید با مشارکت مردم، اهمیت جهش تولید در توسعه اقتصادی کشور، تحولات اقتصادی و اجتماعی مؤثر بر جهش تولید، فرصت‌ها و چالش‌های جهش تولید در ایران و نقش مناطق ویژه اقتصادی ایران در جهش تولید در ۸۰ صفحه نوشته و به همت منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان به چاپ رسیده است.

طالب علی از خبرنگاران و فعالان رسانه با سابقه است که سابقه فعالیت در خبرگزاری‌ها و رسانه‌های مختلف از جمله خبرگزاری مهر و همچنین صاحب امتیاز و مدیر مسؤولی ماهنامه فرهنگی اجتماعی کریمه را در سوابق کاری خود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • به صدا درآمدن آژیرهای هشدار در شهرک‌های شمال اراضی اشغالی
  • دانشگاهیان برای رفع نیازهای پژوهشی شهرداری اصفهان مشارکت کنند
  • نارضایتی وزیر ارشاد از وضعیت روزنامه‌نگاران حوزه طنز
  • بازدید مدیران صدای رسانه ملی از طرحهای عمرانی حرم رضوی
  • شهرک تخصصی گوهرسنگ در خراسان جنوبی ایجاد می‌شود
  • بانک شهر عضو متولی ریال دیجیتال شد
  • کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود
  • حمله به نمازگزاران در گذره ولایت هرات
  • در جنگ‌ روایت‌ها به رسانه‌ها جدی‌تر توجه کنیم
  • واکاوی ابعاد جهش تولید با مشارکت مردم در «نقش ما» منتشر شد