Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-29@12:02:28 GMT

نمایشگاه صنایع دستی لرستان در خرم آباد دایر شد

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۳۴۰۴۱

نمایشگاه صنایع دستی لرستان در خرم آباد دایر شد

به گزارش ایرنا سید امین قاسمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای توسعه صنایع دستی و حمایت از هنرمندان هم استانی نمایشگاه صنایع دستی استان لرستان با حضور 25 صنعتگر برجسته در 25 غرفه برگزار شد.
وی اظهار داشت: در این نمایشگاه تولیدات بومی صنعتگران لرستانی شامل گلیم، ماشته، جاجیم، البسه محلی، چرم، تراش سنگهای قیمتی عرضه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اقدامات حمایتی این اداره کل در جهت حضور هنرمندان صنایع دستی در نمایشگاه های ملی و بین المللی اظهار داشت: از ابتدای تابستان سال جاری و بر اساس سهیمه های اختصاص یافته، این اداره کل در جهت معرفی و فروش تولیدات هنرمندان استان لرستان در نمایشگاههای صنایع دستی استانهای کرمانشاه، همدان، آذربایجان های شرقی و غربی، زنجان، قزوین و خراسان شمالی شرکت کرده است.
مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری لرستان گفت: 26 اثر صنایع دستی استان لرستان دارای نشان مرغوبیت هستند.
قاسمی افزود:همچنین 12 اثر هنری فاخر لرستان دارای نشان یونسکو هستند.
7274/6060
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت خراسان شمالی صنایع دستی صنایع دستی و گردشگری نمایشگاه صنایع دستی یونسکو رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۳۴۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی در میاندوآب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  فاطمه علیزاده با اعلام این مطلب اظهار کرد: این نمایشگاه تا ۱۱ فروردین در محل پارک مسافر و پل ستارخان دایر بوده و مردم می‌توانند از ۱۰ تا ۲۲ شب از آن بازدید کنند.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی میاندوآب افزود: این نمایشگاه دارای ۶ غرفه بوده و هنرمندان در رشته‌های گلیم‌بافی، چرم‌دوزی، صنایع چوبی، سفال‌گری، سرامیک و بافتنی‌های سنتی، تولیدات خود را عرضه کرده‌اند.

او گفت: در کنار این نمایشگاه، مراسم نوروزگاه هم با اجرای برنامه‌های متنوع از جمله تکم‌گردانی، استندآپ، اجرای موسیقی آشیقی، آیین سنتی و ... نیز برگزار شد.

دیگر خبرها

  • لزوم حمایت از هنرمندان و صنعتگران صنایع‌دستی بانه
  • فروش ۲۴ میلیارد ریالی محصولات صنایع‌دستی ایلام در نوروز
  • فروش ۲۴ میلیارد ریالی محصولات صنایع دستی ایلام در نمایشگاه‌های نوروزی
  • برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی در میاندوآب
  • برپایی نمایشگاه صنایع دستی و مواد غذایی در اشنویه
  • افتتاح بازارچه موقت صنایع‌ دستی در بوستان ملل ساری
  • برپایی نمایشگاه صنایع دستی در شیروان خراسان‌شمالی
  • هنرمندان کردستانی آثار فاخری در حوزه صنایع‌دستی دارند
  • نمایشگاه صنایع دستی وسوغات سیرجان
  • آثار هنرمندان صنعتگر کردستانی دارای ظرافت و اصالت بالایی است