Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جلسه هماهنگی دیدار تیم‌های ایران و عربستان در بازی‌های آسیایی مدیر تیم امید ایران به مسافت و زمان برگزاری تمرینات این تیم اعتراض کرد. ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۱ ورزشی فوتبال ایران نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حمید استیلی در جلسه هماهنگی دیدار تیم‌های ایران و عربستان در بازی‌های آسیایی به ناظر مسابقات اعلام کرد که برای برگزاری تمرین در نوبت صبح باید بازیکنان را ساعت شش صبح از خواب بیدار کنیم که این روش با اصول حرفه‌ای در تضاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه تاکید کرد: مسافت هتل تا محل برگزاری تمرین بسیار طولانی است، به طوری که ما روزانه دو ساعت در راه هستیم تا بتوانیم یک جلسه تمرینی برگزار کنیم.

پس از اعتراض استیلی، نماینده عربستان نیز اعتراض شدیدتری داشت. مدیر تیم امید عربستان اعلام کرد که آنها برای اینکه به دهکده نزدیک باشند، هتل خود را در مرکز شهر جاکارتا گرفته‌اند که از جاکارتا تا منطقه «چی‌کاران» 200 کیلومتر است و به همین دلیل آنها روزانه برای برگزاری یک جلسه تمرینی شش ساعت در راه بوده‌اند.

مدیر عربستانی مدعی شد فقط دو جلسه تمرینی در چی‌کاران داشته‌اند و دو جلسه هم تمرین خود را در پارکی که در مجاورت هتل‌شان بوده است، برگزار کرده‌اند!

انتهای پیام/

R35347/P1015145/S3,27/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۳۴۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمی از هوای طوفانی شهر مدینه در عربستان سعودی

موج باران و سیل آسا همراه با وزش باد و گرد و خاک بخش‌هایی از مناطق مدینه و طائف به ویژه مناطق باز و بزرگراه‌ها را درنوردید. منبع: آخرین خبر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شرط جدید عربستانی ها برای جذب محمد صلاح: اعلام تمایل خودِ صلاح!
  • امید بارسلونا به فروش ۲ بازیکن به عربستانی ها
  • فیلمی از هوای طوفانی شهر مدینه در عربستان سعودی
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • عاقبت سبقت گرفتن با سرعت بالا (فیلم)
  • عربستان قیمت نفت را برای آسیایی‌ها در ژوئن افزایش می‌دهد
  • غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان
  • بازی، شادی، تماشا در تمرین پرسپولیس
  • شاهکار بن سلمان؛ حیف و میل پولی به اندازه ارزش ۳ لیگ ژاپن، کره و ایران!
  • برگزاری نشست مشورتی مقامات ۶ کشور عربی درباره تحولات غزه