Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-29@21:31:43 GMT

محدودیت عرضه بنزین سوپر رفع میشود

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۳۴۳۹۱

رئیس اتحادیه جایگاهداران سوخت کشور گفت: بر اساس جلسات مستمری که با مسئولان امر داشته ایم، محدودیت عرضه بنزین سوپر نیز تا پایان مردادماه رفع می شود. ناطقان: بیژن حاج محمدرضا رئیس اتحادیه جایگاهداران سوخت کشور اظهار داشت: در توزیع بنزین سوپر محدودیت هایی داریم اما این محدودیت، مطلق نیست و اینگونه نبوده که به هیچ وجه بنزین سوپر عرضه نشود، بلکه عرضه این نوع بنزین کمتر از میزان تقاضای آن بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: جایگاهداران هیچ تقصیری در بروز این محدودیت نداشته اند اما با این حال از مردم عذرخواهی می کنیم که در بخش توزیع بنزین سوپر آنطور که انتظار می رفت، عرضه مطلوب نبود.
حاج محمدرضا با بیان اینکه "با وجود بروز محدودیت در توزیع بنزین سوپر، توزیع بنزین معمولی بدون هیچ محدودیتی و به صورت 24 ساعته صورت گرفت"، گفت: ذخیره سازی خوبی در زمینه بنزین یورو 4 صورت گرفته و بر اساس جلسات مستمری که با مسئولان امر داشته ایم، محدودیت عرضه بنزین سوپر نیز تا پایان مردادماه رفع می شود.
رئیس اتحادیه جایگاهداران سوخت کشور تصریح کرد: از خردادماه تا امروز با رشد 8 تا 10 درصدی مصرف بنزین نسبت به سال گذشته مواجه شده ایم که پیش بینی می کنیم این میزان افزایش تقاضا برای مصرف بنزین تا پایان شهریورماه که سفرهای تابستانی ادامه دارد، ادامه پیدا کند.
وی خاطرنشان کرد: هم اکنون در زمینه تأمین و توزیع بنزین در هیچ نقطه کشور با محدودیت و یا وقفه ای مواجه نیستیم و به هر میزان مردم نیاز به بنزین داشته باشند در جایگاههای عرضه سوخت در سراسر کشور می توانند سوخت گیری کنند.
به گزارش تسنیم، در چند هفته اخیر افزایش افسارگسیخته مصرف بنزین، به توزیع بنزین معمولی با حداکثر ظرفیت منجر شد که یکی از دلایل بروز محدودیت در توزیع بنزین سوپر، اختصاص تمامی ظرفیت های توزیع سوخت به بنزین معمولی بود تا مردم در سوخت گیری دچار وقفه یا محدودیتی نشوند.
منبع: تسنیم برچسب ها: جایگاهداران سوخت ، بنزین سوپر ، توزیع بنزین سوپر

منبع: ناطقان

کلیدواژه: جایگاهداران سوخت بنزین سوپر توزیع بنزین سوپر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۳۴۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یمن میهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، علی رمضانی قائم مقام و سخنگوی سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، در صفحه اجتماعی خود نوشت؛
«علیرغم تلاش جامعه فرهنگی هند، نظر به ادامه محدودیت حضور اتباع این کشور در ایران پس از عملیات وعده صادق و اتمام فرصت رفع محدودیت بعد از دیدار اخیر سفیر هند، حضور این کشور منتفی شد و یمن مهمان ویژه سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود.»

سی و پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در مصلی امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • درخواست مهم وزیر اقتصاد از وزیر راه و شهرسازی/ خودرو‌هایی که سهمیه بنزین آن‌ها قطع خواهد شد؛ کدامند؟
  • پای ربات‌ها به پمپ بنزین رسید
  • بومی‌سازی کاتالیست‌هایی کاربردی در تولید بنزین توسط محققان یک شرکت دانش‌بنیان
  • پمپ بنزین ابوظبی رباتیک شد
  • کارت سوخت در بازار سیاه
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • استفاده از خودروهای برقی، دوگانه سوز و هیبریدی راهکار برون رفت از بحران ناترازی بنزین 
  • یمن میهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین 
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد