Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - سایت سوئدی مدعی شد که باشگاه اوئسکا اسپانیا علیه هافبک ایرانی استرشوندس شکایت می کند.

به گزارش وب سایت نود، سایت «Sportbladet» سوئد خبر داد که باشگاه اوئسکا پس از آنکه با سامان قدوس، ستاره ایرانی استرشوندس قرارداد امضا کرد ولی روز گذشته با اعلام قدوس مبنی بر توافق با باشگاه رن فرانسه، این باشگاه مجاب شده تا به فیفا شکایت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قدوس هفته گذشته در تصاویری که منتشر شد اسنادی را با باشگاه اوئسکا امضا کرد ولی پس از آن رئیس باشگاه استرشوندس موضع سختی بابت این تصاویر گرفت و اعلام کرد که قدوس حق ندارد جایی برود و ما به او اجازه امضای قرارداد ندادیم.

به همین خاطر پس از چند روز قدوس در مصاحبه خود اعلام کرد که چیزی را امضا نکرده و فقط برای بازدید از این باشگاه اسپانیایی رفته است اما باشگاه اسپانیایی بنا به گزارش رسانه‌های اسپانیا حق شکایت علیه هافبک تیم ملی ایران را برای خود محفوظ می داند چون معتقد است که هافبک ایرانی با آنها قرارداد امضا کرده است و خواهان جریمه نقدی شده است.

 

2051

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: داخلی ویژه سامان قدوس اوسترشوندس اوئسکا جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۳۴۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس خواهان توقف فوری جنگ علیه غزه شد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از خبرگزاری سما، «جاسم البدیوی» دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس در اظهاراتی گفت: ما در یک پیچ خطرناک قرار داریم و اگر نتوانیم فورا نقض قوانین و افزایش تنش‌ها را متوقف کنیم، آینده تاریکی پیش‌رو خواهیم داشت.

وی تأکید کرد: ما خواهان توقف فوری تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه و رساندن کمک‌ها به این منطقه هستیم.

البدیوی افزود: ما همچنین خواهان برگزاری کنفرانسی بین‌المللی برای بررسی مساله فلسطین و برپایی کشور فلسطینی بر اساس قوانین بین‌المللی ذی‌ربط هستیم.

رژیم صهیونیستی طی بیش از ۶ ماه گذشته، کشتار گسترده‌ای را در غزه به راه انداخته و ضمن بستن تمام گذرگاه‌ها، این منطقه را به یک ویرانه تبدیل کرده است.

شورای امنیت سازمان ملل متحد پیشتر قطعنامه‌ای را در حمایت از برقراری آتش‌بس فوری در نوار غزه تصویب کرد، اما جنایات رژیم اشغالگر علیه مردم مظلوم فلسطین، با وجود تصویب این قطعنامه، کماکان ادامه دارد.

بر اساس گزارش‌ها، تاکنون افزون بر ۳۴ هزار فلسطینی شهید و بیش از ۷۶ هزار نفر دیگر مجروح شده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لحظه امضا قرارداد خریداران سهام پرسپولیس + ویدئو
  • دیپلماسی می‌تواند مشکل کرسنت و شکایت گازی ترکمنستان از ایران را حل کند
  • با پیشنهاد گل محمدی؛ مطهری فردا با تراکتور قرارداد امضا می کند
  • استون ویلا قرارداد اونای امری را تمدید کرد + عکس
  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
  • مدیرعامل فولاد شکایت مهدی رحمتی را تکذیب کرد
  • محکومیت مس رفسنجان در شکایت عقیل کعبی
  • دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس خواهان توقف فوری جنگ علیه غزه شد
  • ماجرای خطر یک کلاهبرداری بزرگ از قربانیان جنگ تحمیلی
  • سامان قدوس در لیست خرید تابستانی میدلزبورو