Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-پیرو انتشار خبری در برخی رسانه‌ها با عنوان بازداشت یکی از اعضای شورای شهر تهران، اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران توضیحاتی منتشر کرد.

 متن اطلاعیه و توضیحات به این شرح است؛

در پی درج خبری در برخی رسانه ها به نقل از سرپرست اداره کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری تهران مبنی بر بازداشت یکی از اعضای شورای شهر تهران، بدینوسیله اعلام می‌دارد چنین موردی در خبر رسمی منتشر شده از سوی استانداری تهران وجود نداشته و اطلاعات درباره این موضوع صرفاً درچارچوب خبر رسمی منتشر شده از سوی استانداری، که بر روی سایت رسمی استانداری درج شده، صحت و اعتبار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایسته است رسانه ها به نحو مناسب  خبر منتشر شده را اصلاح و توضیحات لازم برای مخاطبان اطلاع‌رسانی شود.

اداره‌کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری تهران

ایلنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۳۴۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست ۱۶ نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی (شانا) در جلسه‌‌ای اخیری که داشت درباره نحوه ورود به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران به جمع بندی رسید.

بر پایه این خبر، از بین 32 نفری که به دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تهران راه‌ یافته‌اند، 13 نفر در لیست اولیه شانا حضور داشتند؛ شورای ائتلاف تصمیم گرفته است برای دور دوم، یک لیست 16 نفره برای تهران ارائه کند.

برابر پیگیری‌های خبرنگار تسنیم، برخی کاندیدا رایزنی‌های با شورای ائتلاف داشتند تا به عنوان سه عضو جدید به لیست شورای ائتلاف اضافه شوند که گفته می‌شود تاکنون درباره دو نفر آنها تصمیم نهایی گرفته شده است. لیست 16 نفره شورای ائتلاف که 13 نفر آن مشخص است اوایل هفته آینده منتشر خواهد شد.

در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی که جمعه 21 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد، 16 نماینده دیگر تهران مشخص خواهد شد.

دیگر خبرها

  • لیست ۱۶ نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود
  • آغاز به کار هیئت امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران
  • توضیح رئیس سازمان صمت تهران درباره افزایش قیمت لوازم خانگی
  • نتایج عیارسنجی مصنوعات طلا در سطح بازار اعلام می شود
  • برگزاری بیست و دومین اجلاس رسمی شورای اسلامی استان خراسان رضوی
  • توجه جدی آموزش و پرورش اصفهان به استعداد دانشجو معلمان
  • نشست مدیرکل اتباع البرز با اعضای بخشداری آسارا
  • عصرانه خبری شهرهای ایران در سوم اردیبهشت‌
  • اداره کل آموزش و پرورش گیلان برای تبیین افکار عمومی پاسخ داد
  • هزار و ۴۱۵ متقاضی در نهضت ملی مسکن گرمه تایید شدند