Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم فوتبال استقلال اطمینان دارد که تیم السد نیز به مانند دیگر تیم‌های عربی از رویارویی با آبی‌پوشان هراس دارد. ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۸ ورزشی فوتبال ایران نظرات

بیژن طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره شرایط استقلال بعد از گذشت سه هفته از آغاز لیگ برتر گفت: این طبیعی است که همه تیم‌ها در شروع لیگ اُفت نسبی داشته باشند و ما هم بازی به بازی بهتر شدیم و برابر تراکتورسازی فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اضافه شدن چند بازیکن جدید و آمادگی بازیکنان، قطعاً شرایط تیم ما بهتر خواهد شد.

وی با اشاره به بازی تیمش مقابل پارس جنوبی در هفته چهارم لیگ برتر خاطر نشان کرد: این هم یکی از بازی‌های سخت ماست، ولی باید سه امتیاز را بگیریم. ما قطعاً برای برد راهی جم خواهیم شد و امیدوارم به هدف‌مان برسیم. تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید حتی در بازی‌های بیرون از خانه هم دنبال برد باشد. این‌طور نیست که ما در شهرهای دیگر دنبال مساوی باشیم.

مربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این پرسش که «آیا استقلال باز هم بازیکن جدید جذب خواهد کرد یا خیر؟»، اظهار داشت: فعلاً که بحث اضافه شدن بازیکن خاصی مطرح نیست. شفر یک مربی باتجربه است و بی‌جهت اقدام به جذب بازیکن نمی‌کند. این نفراتی که به تیم اضافه شدند حتماً توانایی بالایی دارند که شفر آنها را به استقلال آورده است.

طاهری در خصوص اینکه السد، حریف استقلال در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با 10 گل در هفته دوم لیگ قطر به پیروزی رسیده است، تصریح کرد: السد از ترس استقلال بازیکنان گرانقیمت جذب کرده است، در ضمن در لیگ قطر اختلاف زیادی بین تیم‌ها وجود دارد. برای ما مهم نیست که آنها 10 گل زده‌اند. شک نکنید تیم‌های عربی از جمله السد از استقلال می‌ترسند، اما ما از آنها نمی‌ترسیم و برای حذف السد به میدان خواهیم رفت.

انتهای پیام/

R1015203/P1015145/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط بیژن طاهری استقلال تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بیژن طاهری استقلال تهران بیژن طاهری استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۳۴۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت بازیکن استقلال از جانشینش؛ از تو مطمئنم + عکس

به گزارش همشهری آنلاین استقلال باید روز چهارشنبه و در دیداری فوق العاده حساس از هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر، به مصاف تراکتور برود. آبی‌ها در این بازی، سیدحسین حسینی را به دلیل محرومیت انضباطی در اختیار ندارند و محمدرضا خالدآبادی وظیفه حراست از دروازه تیمش را برعهده خواهد داشت.

خالدآبادی که تابستان گذشته و با انتقالی پر سر و صدا از هوادار به استقلال پیوست، تاکنون در این فصل فرصت حضور در میدان را به دست نیاورده و او قرار است که در جدال حساس برابر تبریزی‌ها، با ایستادن در قفس توری تیمش، اولین بازی خود را تجربه کند.

سیدحسین حسینی که در این فصل عملکرد خوبی داشته و در صدر جدول بیشترین کلین شیت در میان گلرهای لیگ برتر قرار دارد، حالا در یکی از تعیین کننده‌ترین مسابقات این فصل، حضور نخواهد داشت و همین موضوع سبب شد تا او از هم تیمی‌اش حمایت کند.

کاپیتان استقلال با انتشار تصویری از تمرین امروز آبی‌ها و عکسی از خودش در کنار خالدآبادی نوشت: "مطمئنم که می‌درخشی و همه ما را خوشحال می‌کنی."

کد خبر 847620 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • توصیه بازیکن باتجربه پیکان به هم‌بازیان جوانش
  • حمایت بازیکن استقلال از جانشینش؛ از تو مطمئنم + عکس
  • پاک پرور: حیف شد سپاهان را نبردیم
  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام
  • ماتا: رشفورد در یورو احیا می‌شود
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • سوپر گل پاک‌پرور همه را شوکه کرد
  • اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود
  • مورایس: بازی‌های حذفی هیچ‌گاه آسان نیست
  • تساوی ملوان و سایپا در ۹۰ دقیقه/ کار به وقت های اضافه کشیده شد