Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدمهدی اصغری در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره برگزاری مراسم عید قربان در سال جاری و بابیان اینکه ۴۰ رأس دام سبک در عید غدیر سال جاری ذبح می‌شد، تأکید کرد: مراسم محوری این عید بزرگ مسلمانان به میزبانی مصلای نماز عید قربان میامی برگزار و ۲۰ گوسفند در آن ذبح خواهد شد، همچنین صندوق‌هایی برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی به نیازمندان شهرستان تعبیه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در سال گذشته ۱۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان در قالب کالا و پنج میلیون ۸۵۰ هزار تومان به‌صورت وجه نقد طی ایام عید قربان در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار گرفت و پیش‌بینی می‌شود امسال این میزان به حدود ۵۰ میلیون تومان افزایش یابد.

عید قربان فرصتی برای مهربانی

رئیس کمیته امداد میامی همچنین از قربان به عنوان عید مهربانی‌ها یاد کرد و گفت: حجاج و خیران شهرستان نیز می‌توانند برای ذبح قربانی با هماهنگی کمیته امداد میامی نسبت به این امر خیر اقدام کنند.

اصغری گفت: کمیته امداد در مناسبت‌های مختلف مانند شب عید نوروز، جشن عاطفه‌ها، آغاز سال تحصیلی، غدیر و قربان و همچنین ماه مبارک رمضان با ارسال کمک‌های نقدی و غیر نقدی تلاش برای برطرف کردن مشکلات نیازمندان بسته‌های غذایی ارسال می‌کند.

وی همچنین عید قربان را فرصتی برای ترویج فرهنگ اسلامی و دستگیری از مستمندان دانست و گفت: این عیدبزرگ یک یادبود بی‌همتا از سرسپردگی حضرت ابراهیم(ع) برابر پروردگار متعال و ذات حق‌تعالی و همچنین فرصتی برای کمک به مستمندان محسوب می شود.

کد خبر 4373991

منبع: مهر

کلیدواژه: عید سعید قربان میامی کميته امداد سمنان روز خبرنگار خبرگزاری مهر کرمانشاه بوشهر گرگان شهرکرد مشهد شیراز خطبه های نماز جمعه یاسوج احتکار بیرجند مجلس شورای اسلامی سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۳۴۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم بزرگداشت آیت الله رئوفی

حجت الاسلام محسن ابراهیمی منتخب مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه شهرستان میناب با اشاره به سوابق علمی، سیاسی و اجتماعی مرحوم آیت الله رئوفی گفت: یکی از ویژگی‌های بارز این عالم دینی ترویج و تبلیغ دین اسلام قبل و بعد از انقلاب بود.

وی افزود: این عالم بزرگوار در دوران قبل از انقلاب حامی و پناهگاه انقلابیون در شرق استان بود و در تظاهرات‌های مردمی حضور و نقش پررنگی داشت.

حجت الاسلام محسن ابراهیمی گفت: بعد از پیروزی انقلاب نیز این عالم بزرگوار در همه عرصه‌هایی که نیاز به عالم بود حضور پررنگ داشت.

آیت الله غلامحسین رئوفی سحرگاه نهم اردیبهشت ماه براثر بیماری و کهولت سن در بیمارستان شهید بهشتی قم دارفانی را وداع گفت و بنا به وصیت خودش در قم به خاک سپرده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم «سه شنبه های شهدایی» در ایلام
  • ۳ هزار زنجانی به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)اعزام می شوند
  • ۳ هزار زنجانی به مراسم سالگرد امام راحل اعزام می شوند
  • اعلام زمان برگزاری مراسم قرعه کشی جام جهانی فوتسال
  • برگزاری مراسم گرامیداشت دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه بیرجند
  • برگزاری مراسم یادواره شهدا به همت بسیجیان در خوی + فیلم
  • برگزاری جشن‌های دهه کرامت در ۲۱۰ نقطه از جهان
  • روایت رهبر انقلاب از توجه امام صادق(ع) به هیئت؛ قربان آن دل!
  • دادرس: مشغول جراحی هستیم!
  • برگزاری مراسم بزرگداشت آیت الله رئوفی