Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-01@13:18:43 GMT

کارمندان خانم و عدم تحرک یا فعالیت ورزشی

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۳۴۹۴۱

به گزارش سرویس بسیج جامعه زنان کشور خبرگزاری بسیج، رئیس گروه ورزش بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: لازم است هر اداره یک رابط ورزش داشته باشد و باید مدیران دستگاه‌ها، مکان‌ها و امکانات ورزشی را در اختیار بانوان قرار دهند.

‌سوسن تمدن در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با اشاره به کاهش فعالیت‌های ورزشی بانوان به خصوص بانوان کارمند، اظهار کرد: در حال حاضر کارمندان خانم برای سلامتی خود ارزش قائل نبوده و برای بهبود سلامتی و فعالیت‌های ورزشی خود وقت کافی نمی‌گذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: طبق بخشنامه‌ای که به منظور انجام فعالیت‌های ورزشی کارمندان در ساعات کاری به ادارات ابلاغ شده، هیچ کارمندی بدون هماهنگی و اجازه از سوی مدیرکل اداره، حق انجام فعالیت‌های ورزشی را در ساعت اداری ندارد.
تمدن خاطرنشان کرد: گاهی کم‌کاری نیز از سوی کارمندان بوده است، چراکه تنها به دنبال فعالیت و ورزش در ساعات اداری بوده و شاید این دلیل سخت‌گیری برخی مدیران دستگاه‌ها برای انجام فعالیت‌های ورزشی کارکنان در ساعات اداری باشد.
تمدن با اشاره به وضعیت نامطلوب ورزش بانوان، بیان کرد: مدیران دستگاه‌ها باید با همسان‌سازی به منظور بهبود فعالیت‌های ورزشی و سلامت کارکنان برنامه‌ریزی کرده، چراکه بر شرایط روحی و جسمی آن‌ها تاثیر مثبتی خواهد گذاشت.
وی با اشاره به اینکه بانوان، نیمی از جمعیت جامعه را تشکیل می‌دهند، تصریح کرد: لازم است به منظور ایجاد تحرک و سلامت این بخش از جامعه که تربیت کننده نسل آینده ما هستند، توجه ویژه شود.
رئیس گروه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: می‌بایست در خصوص ورزش بانوان کارمند، هم‌اندیشی و راهکار‌های مختلفی به ادارات پیشنهاد داد و ادارات را برای توجه و رسیدگی به این حوزه ترغیب کرد.
وی با بیان اینکه باشگاه مخصوص بانوان کارمند در استان وجود ندارد، اظهار کرد: باشگاه خصوصی برای بانوان در سطح استان موجود است و خود بانوان نیز نباید در استفاده از این اماکن ورزشی کوتاهی کنند.
تمدن با اشاره به نظارت مرتب بازرسان اداره‌کل وزش و جوانان از اماکن ورزشی، تصریح کرد: بازرسان اداره‌کل ورزش و جوانان به صورت مرتب و منظم از اماکن ورزشی، به خصوص باشگاه‌ها بازدید کرده و در صورتی که هر باشگاه با دوبار اخطار مواجه شود، بار سوم باشگاه پلمب شده و مراحل قانونی را طی خواهد کرد.

وی از وجود ۱۲۷ باشگاه ورزشی مشترک در استان خبر داد و گفت: تمامی باشگاه‌ها از صبح تا ۵ بعدازظهر در اختیار بانوان بوده و تمامی بانوان اعم از کارمند و خانه‌دار در هر رده سنی می‌توانند برای کسب و بهبود سلامتی خود استفاده کنند.  

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۳۴۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاهی بر خبر‌های ورزشی یازدهم اردیبهشت استان قزوین 

ملیکا محمدی ملی پوش در ترکیب تیم ملی شطرنج بانوان، در پایان رقابت‌های بین المللی شهر‌های آسیایی در روسیه به عنوان ششم دست یافت.

محمدی با کسب ۶ و نیم امتیاز بیشترین امتیاز و نقش در کسب این جایگاه را داشت.

این رقابت‌ها در بخش بانوان با شرکت ۱۵ تیم برگزار شد.

سومی بوکسور‌های استان در رقابت‌های انتخابی تیم ملی

در پایان رقابت‌های بوکس انتخابی تیم ملی نوجوانان، سید محمد میری از پیریوسفیان در ۴۶ کیلوگرم و امیر علی محمدی از قزوین در ۵۲ کیلوگرم در موفق به کسب عنوان سوم شدند.

آیت علیمحمدی هدایت تیم استان در رقابت‌های انتخابی تیم ملی در ملایر را بر عهده داشت.

دعوت دو داور قزوینی به رقابت‌های لیگ گلبال بانوان

مرضیه بابایی و مژگان کّربی از قزوین برای قضاوت در لیگ گلبال بانوان دعوت شدند.

این رقابت‌ها ۱۶ تا ۲۰ اردیبهشت در بابلسر برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • استقرار نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر صدرا
  • مجری و گوینده قدیمی درگذشت + عکس
  • کم‌کاری تیروئید را با این ۳ ورزش جبران کنید
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • نگاهی بر خبر‌های ورزشی یازدهم اردیبهشت استان قزوین 
  • قدیمی: سرمربی هاکی بانوان در صورت کسب مقام آسیایی می‌ماند
  • رئیس فدراسیون ورزش کارگری: فعالیت خانم‌ها و آقایان یکسان می‌شود/ امسال لیگ کارگری هم خواهیم داشت
  • رئیس فدراسیون ورزش کارگری: فعالیت خانم ها و آقایان یکسان می‌شود/ امسا لیگ کارگری هم خواهیم داشت
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • باران‌چشمه: حضور بانوان به عنوان تماشاگر در زورخانه ها مشکلی ندارد