Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-23@18:03:07 GMT

سرژه آئورير، گزينه حضور در بورسيادورتموند

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۳۵۱۴۸

سرژه آئورير، گزينه حضور در بورسيادورتموند

خبرگزاري آريا - مدافع آفريقايي تاتنهام هاتسپر ممکن است فصل بعد در ليگ فوتبال آلمان‌ها براي بورسيادورتموند به ميدان رود.
به گزارش خبرگزاري فارس، دورتموندي‌ها از مدت‌ها قبل دنبال يک مدافع راست توانمند مي‌گردند. زنبورها در طول فصل نقل و انتقالات تابستاني، وضعيت چند گزينه را براي اين منظور مورد بررسي قرار دادند اما به نتيجه‌اي نرسيدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به نظر مي‌رسد جديدترين گزينه مطرح‌شده، بخت خوبي براي پوشيدن پيراهن تيم پرطرفدار بوندس‌ليگا را داشته باشد.
براساس اعلام شبکه راديوييRMC «سرژه آئورير» بازيکن جناح راست خط دفاع تاتنهام يک سال اخير، نامزد مورد نظر بورسيا است.

*مذاکره با مدافعي به اتلتيکومادريد نرفت
طبق اطلاعاتي که اين رسانه در اختيار مخاطبين خود قرارداده، بازيکن 25 ساله ساحل‌عاجي، در هفته‌هاي اخير مذاکرات گسترده‌اي با باشگاه اتلتيکومادريد اسپانيا انجام داد اما در نهايت انتقالش به دلايلي که پنهان ماند، ميسر نشد.به همين دليل بود که اتلتيکو به سراغ «سانتياگو آرياس» مدافع تيم هلندي آيندهوون رفت و با وي قرارداد بست.
آئورير در تابستان 2017 از پاري‌سن‌ژرمن فرانسه به تاتنهام آمد اما در مدت يک فصلي که براي تيم لندني فعاليت کرد، هيچگاه در هاتسپر در حد بازيکن ثابت در ترکيب، مطرح نشد.
*آلترناتيوهاي جناح راست دورتموند
در صورتي که مشکي و زردپوشان امکان گزينش آئورير را پيدا نکنند، مجبورند با استفاده از نيروي موجود در کادر بازيکنان خود فصل جديد را آغاز کنند.
در شرايط کنوني آنها در جناح چپ خط دفاع خود، لوکاس پيژک لهستاني را به عنوان مدافع تخصصي اين پست در اختياردارند.
اما در صورت لزوم به استفاده از بازيکني ديگر، سرمربي اين تيم يعني فابره مي‌تواند از بازيکناني مثل اشرف حکيمي و ژرمي تولياننيز به عنوان آلترناتيو استفاده کند.
انتهاي پيام/ا

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۳۵۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیح مدیرعامل تراکتورسازی درباره جذب گل‌محمدی

مدیرعامل تراکتور درباره آخرین اقدامات این باشگاه برای انتخاب جانشین پاکو خمس توضیح داد.

هوشنگ نصیرزاده در گفت‌وگو با ایسنا درباره انتخاب سرمربی جدید تراکتور اظهار کرد: ما سه گزینه برای انتخاب سرمربی داریم که گزینه داخلی‌ماه یحیی گل‌محمدی است. دو گزینه دیگر هم بردیف و کلمن بودند که حضور کلمن منتفی شد. بردیف هم حالا حالاها نمی‌تواند بیاید. نمی‌دانم چه کسی کلینزمن را مطرح کرد.

او ادامه داد: ما زمان برای انتخاب سرمربی نداریم چرا که به یک باره مجبور به این کار شدیم. مربیان یک دفعه بحث پایان قراردادشان را مطرح کردند و خمس بد موقع رفت. انتخاب سرمربی سخت است و علاوه بر آن فردی که انتخاب می‌شود باید با بازیکنان سازگار و با فضای هواداران و تبریز هم آشنا باشد.

او با ابراز امیدواری برای حضور یحیی گل‌محمدی روی نیمکت تراکتور گفت: مشکل یحیی با کمک خودش حل می‌شود.

مدیرعامل تراکتور در واکنش به اخباری مبنی بر این که برخی بازیکنان این تیم با حضور گل‌محمدی مخالف هستند، بیان کرد: این هم مثل قضیه کیلنزمن دروغ است.

مدیرعامل تراکتور درباره منتفی شدن حضور زنان تماشاگر در ورزشگاه یادگارامام (ره) عنوان کرد: این اتفاق یک تصمیم فرا فوتبالی بود. مجدداً زیر ساخت‌ها را مشاهده کردند و بعد از آن، دستوراتی به شهرداری و سازمان مسکن شهرداری دادند که مواردی مانند جداسازی گیت‌ها انجام شود تا شرایط به بهترین شکل مهیای حضور بانوان باشد.

tags # یحیی گل‌محمدی ، تراکتورسازی تبریز سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • توضیح مدیرعامل تراکتورسازی درباره جذب گل‌محمدی
  • مدافع پرسپولیس مقابل سپاهان از مصدومیت برگشت
  • ابراز تمایل ستاره سیتی برای حضور در عربستان
  • پیروزی 4-2 ,چلسی مقابل تاتنهام در یک دیدار تماشایی (جام حذفی انگلیس - 2017/4/22) / فیلم
  • تیاگو سیلوا در انتهای فصل از چلسی جدا می شود
  • محمدامین حزباوی در آستانه فتح فوتبال قطر/ فصل درخشان مدافع ایرانی
  • تیم لیگ برتری دست روی ۴ ستاره نامدار پرسپولیس گذاشت | گزینه غیرممکن برای جلب نظر هواداران
  • ظهور یاغی جدید در فوتبال اسپانیا؛ مورینیو گزینه بارسلونا شد
  • دستینی اودوگی تحت عمل جراحی قرار گرفت؛ رویای حضور در یورو 2024 بر باد رفت!
  • زیدان آلمانی بلد نیست، ریبری هم مترجم نمی‌شود!‏