Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: محتکرین ستون پنجم و پیاده نظام دشمن در جنگ اقتصادی هستند و ضروری است تا دستگاههای امنیتی و قضایی کشور با برنامه ریزی مقتدرانه ورود کنند .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ " عباس گودرزی" نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با سفیر افلاک گفت: بدون تردید امروز همچنان که اعلام کرده اند نظام سلطه علیه جمهوری اسلامی و ملت ایران یک جنگ تمام عیار اقتصادی را طراحی کرده است که لازم است ما نیز با هوشمندی و درایت و بسیج امکانات و استفاده از تمام ظرفیت ها مقاوت کنیم که به فضل الهی این دفاع مقدس نیز به نفع انقلاب و ملت ایران تمام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: باید با عوامل مزاحم برخورد و لوازم کار را نیز فراهم نمود؛ از جمله عوامل مزاحم همین بحث دردآور احتکار مایحتاج مردم است؛ محتکرین ستون پنجم و پیاده نظام دشمن در این جنگ اقتصادی محسوب می شوند و لازم است دستگاههای امنیتی و دستگاه قضایی کشور با برنامه ریزی مقتدرانه ورود کنند و اجازه سواستفاده به فرصت طلبان ندهند.

گودرزی اظهار داشت: ازطرفی از جمله لوازم ضروری در این کارزار حساس و مهم، فعال کردن ظرفیت های داخلی و رفع موانع تولید توسط سایر قوا به ویژه دولت است؛ و اما در حوزه وضع قانون نیز در تلاشیم تا با همکاری سایر نمایندگان اقداماتی مهم صورت پذیرد که از جمله طرح اصلاح قانون چک بود که به تصویب مجلس رسید و همچنین یکی از طرح های مهم دیگر، طرح دوفوریت مالیات بر عایدی سرمایه است.

به گفته وی طرح دوفوریتی قانون مالیات بر عایدی سرمایه که با کمک کمیسیون اقتصادی و مرکز پژوهش های مجلس تهیه و به امضای جمعی از نمایندگان رسیده است به زودی اعلام وصول و در معرض رای نمایندگان ملت در صحن علنی مجلس قرار خواهد گرفت.

عضو هیات رئیسه فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس افزود: طبق آمار موجود این قانون در حدود صد کشور تجربه شده و در رشد و رونق اقتصادی مجرب و موثر است؛ با وضع قانون مالیات بر عایدی سرمایه، کسانیکه در حوزه بازار غیرمولد سرمایه گذاری میکنند باید مالیات مابه التفاوت خرید و فروش را پرداخت نمایند و این مهم موجب کاهش صرفه در سرمایه گذاری در بخش های غیرمولد خواهد شد و کمک میکند تا نقدینگی از بازار غیرمولد و سوداگرانه مانند مسکن، خودرو، ارز، طلا و... به سمت تولید هدایت و موجب رونق کسب و کار و کاهش تورم در بازار مسکن، خودرو و...گردد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۳۵۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران رزمندگان حقیقی نظام جمهوری‌ اسلامی هستند

فرمانده سپاه استان قزوین گفت: در دوره‌ای که در نبرد پنجه با پنجه دشمن و در فشار اقتصادی، تحریم و تنگناهای اقتصادی قرار داریم، کارگران رزمندگان حقیقی نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می‌روند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، سردار سرتیپ‌دوم پاسدار رستمعلی رفیعی آتانی بعدازظهر امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در جشنواره امتنان که با محوریت تجلیل و تقدیر از جامعه کارگری و شهدای کارگر برگزار شده بود، اظهار کرد: کارگران اگرچه در مقاطع متفاوت با تلاش و همت در راستای اهداف کشور فعالیت کردند، اما حضور جامعه کارگری در دوران پرافتخار دفاع مقدس فراموش‌شدنی نیست.

وی افزود: در دوره‌ای که در نبرد پنجه با پنجه دشمن و در فشار اقتصادی، تحریم و تنگناهای اقتصادی قرار داریم، کارگران رزمندگان حقیقی نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می‌روند.

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الأمر (عج) با اشاره به عملیات وعده صادق بیان کرد: برای نخستین مرتبه کشور ما میدان دیپلماسی و عمل را در یک جا قرار داد و آرزوی دیرینه ۷۶ ساله دنیای اسلام و آرزوی مظلومان را محقق کردیم.

سردار رفیعی آتانی ادامه داد: رزمندگان میدان را خالی نکردند و با دستان پرقدرت خود به دشمن نشان دادند که ما پیروز می‌شویم، چرا که با همه ظرفیت‌های موجود پای کار هستیم و این فقط یک عملیات محدود است.

وی خاطرنشان کرد: روزی تمامی دنیا می‌گفتند به ایران سلاح نفروشید، امروز همه دنیا را بسیج کرده‌اند که از ایران سلاح نخرید، این نشان می‌دهد که همگی با تمام قوا و همت خود برای ایستادگی نظام جمهوری اسلامی تلاش کردیم و از این همت همچنان ادامه دارد.

کد خبر 748868

دیگر خبرها

  • لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم سازوکار مشارکت مردم در بخش مولد را تسهیل خواهد کرد
  • مجلس با اصلاح موادی از لایحه برنامه هفتم موافقت کرد
  • معافیت‌های هدفمند مالیاتی منجر به افزایش مشارکت مردم در تولید کشور خواهد شد
  • زحمات کارگران در حوزه اقتصادی پشتوانه ایران در حوزه امنیتی و دفاعی خواهد بود
  • سرمایه گذاری انرژی های تجدید پذیر در استان اصفهان
  • کارگران رزمندگان حقیقی نظام جمهوری‌ اسلامی هستند
  • شروط مجلس برای معافیت مالیات بر سرمایه در انتقال املاک
  • مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی فقط یک درصد را شامل می‌شود
  • مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی فقط یک درصد از افراد جامعه را شامل می‌شود
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ بررسی ایرادات شورای نگهبان در طرح مالیات بر سوداگری