Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-29@05:05:40 GMT

سه شکارچی متخلف دردشتستان دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۳۵۲۱۵

سه شکارچی متخلف دردشتستان دستگیر شدند

به گزارش ایرنا، حسین دلشب روز سه شنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: از این شکارچیان لاشه هشت قطعه کبک و تیهو، چهار قطعه بلبل خرما، یک قبضه سلاح ساچمه زنی غیرمجاز و چندین رشته تور پرنده گیری بدست آمد.
وی بیان کرد: شکارچیان متخلف دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: طبیعت نیاز به حمایت عمومی مردم دارد و بر اساس اصل 50 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران این امر وظیفه ای همگانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دلشب افزود: با توجه به شرایط کم آبی و خشک شدن چشمه های مورد استفاده حیات وحش از عموم مردم انتظار است در برخورد با حیوانات به مهربانی و عطوفت برخورد کنند.
7212/6043
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت استان بوشهر حفاظت محیط زیست خرما طبیعت قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۳۵۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه هفت واحد صنفی متخلف در اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مهدی طیبی گفت: گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی خوزستان ویژه ایام نوروز و طرح ضیافت از ۱۵ اسفند آغاز و به صورت روزانه در سطح استان با همکاری مراجع نظارتی ادامه دارد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی خوزستان افزود: شعب تعزیرات حکومتی مرکز استان با همکاری سازمان صمت، بازرسی اتاق اصناف، مرکز بهداشت و پلیس اماکن نیروی انتظامی در سطح شهر حضور یافته و با متخلفان برخورد کردند.

طیبی گفت: پنج واحد صنفی که دارای تخلفاتی همچون گران‌فروشی و تخلفات بهداشتی بودند به نصب تابلو تخلف محکوم شدند.

به گفته طیبی، دو واحد صنفی دیگر هم به دلیل تخلفات پلمب شدند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی خوزستان به متخلفان هشدار داد که گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی با قوت ادامه خواهد داشت و در صورت مشاهده تخلف با آنان به شدت برخورد خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • دستگیری شکارچی غیرمجاز در روستای نصرآباد
  • شکارچی فلامینگو در سردشت دستگیر شد
  • جریمه هفت واحد صنفی متخلف در اهواز
  • دستگیری شکارچی فلامینگو در سردشت
  • دستگیری شکارچی هشت قطعه کبک در همدان 
  • فضای مجازی شکارچی متخلف را لو داد
  • برخورد قانونی با ۲۸۱ واحد صنفی متخلف در اردبیل
  • برخورد با ۲۸۱ واحد صنفی متخلف در اردبیل
  • شکارچی غیرمجاز در سبزوار قبل شکار دستگیر شد
  • برخورد با ۳۶۰ واحد صنفی متخلف در استان زنجان