Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی موسسه خانه كتاب، آئين اختتاميه مسابقه كتابخوانی «بخوانيم، بفهميم، بگوييم» چهارشنبه ۲۴ مردادماه با حضور نويسندگان، شاعران، تصويرگران، مترجمان و ناشران حوزه كودک و نوجوان و جمعی از مديران فرهنگی در سرای كتاب مؤسسه خانه كتاب برگزار می‌شود.
پيش از اين و طبق فراخوان حدود ۵۰۰ اثر به مسابقه كتابخوانی «بخوانيم، بفهميم، بگوييم» ارسال شد كه از اين تعداد ۳۰۰ اثر در مرحله اول انتخاب و از بين آنها ۲۲۰ اثر به مرحله دوم راه پيدا كردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از بين آثار راه يافته به مرحله دوم، ۱۱۴ اثر به مرحله نيمه نهايی راه پيدا كردند.
از بين ۱۱۴اثر راه يافته به مرحله نيمه نهايی، ۱۲ اثر برگزيده، ۲ اثر از ايرانی‌های خارج از كشور در بخش ويژه و ۱۰۰ اثر هم به عنوان اثر منتخب معرفی شدند.
علاقه‌مندان برای حضور در آيين اختتاميه مسابقه كتابخوانی «بخوانيم، بفهميم، بگوييم» می‌توانند چهارشنبه (۲۴ مردادماه) ساعت ۱۵ به مؤسسه خانه كتاب واقع در خيابان انقلاب، بين فلسطين و برادران مظفر جنوبی، پلاک۱۰۸۰، طبقه منهای۲، سالن سرای كتاب مراجعه كنند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: مسابقه کتابخوانی اختتامیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۳۵۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه بخش مجازی نمایشگاه کتاب تهران در دسترس قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر، طبق اعلام موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، پایگاه مجازی سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران جهت رفاه حال علاقه‌مندان به کتاب از دوشنبه ۱۷ اردیبهشت در دسترس قرار گرفته است.

به این‌ترتیب کاربران می‌توانند برای ثبت‌نام و جست‌وجوی کتاب‌های مورد علاقه خود و افزودن آنها به صفحه علاقه‌مندی‌های شخصی به سایت مراجعه کنند.

خانه کتاب و ادبیات ایران اعلام کرده «به عموم کاربران توصیه می‌شود جهت بهره‌مندی از نمایشگاه مجازی از همین امروز صفحه علاقه‌مندی‌های شخصی خود را به‌روز کنند و زمان خرید را به روزهای آخر نمایشگاه موکول نکنند.»

کد خبر 6098300 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • پایگاه بخش مجازی نمایشگاه کتاب تهران در دسترس قرار گرفت
  • شست‌وشوی عقل به واسطه کتاب انجام می‌شود
  • حمامی که کافه کتاب شد
  • ۶۶۱ نفر در جشنواره کتابخوانی عشایر اردبیل نام‌نویسی کردند
  • «جایزه روزبه» به منتخبان مسابقه پارس آرا اعطا می‌شود
  • رقابت شهرهای استان کرمان برای عنوان پایتخت کتاب ایران
  • کتاب «خانه زیر آب و جوجه لاک پشت ها» منتشر شد
  • کتاب «اسلام و مبانی حقوق بشر» نقد و بررسی می شود
  • کتاب «ادب زندگی» منتشر شد
  • کتاب «ادب زندگی» روانه بازار نشر شد