Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کل بیمه مرکزی با اشاره به اینکه کد یکتا سند محکم اصالت بیمه نامه هاست، تاکید کرد: توسعه فن آوری و تکمیل زیرساخت‌های آی تی در مجموعه صنعت بیمه یک ضرورت جدی است. به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، به نقل از بیمه مرکزی، غلامرضا سلیمانی با اشاره به ظرفیت‌ها و قابلیت‌های زیر ساخت سامانه سنهاب گفت: سامانه نظارتی سنهاب باید به سمت آنلاین ۱۰۰ درصدی حرکت کند تا مباحث نظارتی با دقت و جدیت بیشتری پیگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس شورای عالی بیمه که در جمع اعضای هیات عامل بیمه مرکزی، مدیران کل و کارشناسان حوزه فن آوری سخن می‌گفت: با ابراز خرسندی از عملکرد سامانه سنهاب، تاکید کرد: باید سرعت تحولات حوزه فن آوری را بالا ببریم؛ چرا که با توجه به شرایط فعلی جهان هرگونه کم کاری و درنگ می‌تواند ما را با مشکلات زیادی روبرو کند.

وی افزود: تحقق اهداف و برنامه‌های مجموعه حاکمیتی و نظارتی بیمه مرکزی در گرو توسعه فن آوری و تکمیل سامانه سنهاب است و به همین خاطر باید در این حوزه تلاش بیشتری صورت بگیرد.

سلیمانی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: نظارت میدانی و فیزیکی یک شیوه سنتی است که دیگر جایگاه قابل قبولی ندارد و باید به سمت نظارت آنلاین پیش برویم. وی خاطرنشان کرد: بی تردید اطلاعات صحیح، تحلیل دقیق و سرعت بالای دسترسی به اطلاعات صنعت بیمه می‌تواند ضمن تکمیل فرایند نظارت، در افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور نیز نقش موثری ایفا کند.

رئیس کل بیمه مرکزی اظهار داشت: باید درجه مقبولیت رشته بیمه در دانشگاه‌ها بالاتر برود و شرایط به گونه‌ای باشد که دانشجویان به ادامه تحصیل در این رشته علاقمند شوند.

وی با تاکید بر اهمیت صدور کد یکتا در صنعت بیمه، گفت: کد یکتا سند محکم اصالت بیمه نامه هاست و قطعا می‌تواند در اعتمادسازی عمومی نقش مهمی داشته باشد که بعد از تکمیل زیرساخت‌ها این مسئله را نیز به طور جدی دنبال خواهیم کرد. سید قاسم نعمتی رییس مرکز فاوای بیمه مرکزی در جریان این بازدید ضمن تشریح الزامات قانونی و تکالیف حوزه فاوا، گزارشی از سامانه سنهاب ارائه کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بیمه بیمه مرکزی صنعت بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۳۵۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه دوم آبرسانی اصفهان بزودی تکمیل می‌شود

استاندار اصفهان گفت: با توجه برگزاری جلسات هفتگی بررسی پیشرفت طرح سامانه دوم آبرسانی استان و تکمیل۸۷ درصدی تصفیه خانه آن، این سامانه بزودی تکمیل خواهد شد.

 سیدرضا مرتضوی در حاشیه بازدید از سامانه دوم آبرسانی اصفهان  با اشاره به اینکه  پیشرفت این طرح به طور مرتب پیگیری می‌شود افزود:  با توجه به نیاز اعتباری و اهمیت این طرح تأمین اعتبار لازم برای اجرای این سامانه به طور جدی در دستورکار استانداری قراردارد.

 طرح سامانه دوم آبرسانی به ۱۴ شهرستان استان اصفهان با هدف تأمین، انتقال و تصفیه آب شرب برای شهرستان‌های زیرپوشش طرح شامل اردستان، اصفهان، برخوار، خمینی‌شهر، تیران و کرون، خور و بیابانک، دهاقان، شاهین‌شهر و میمه، فلاورجان، لنجان، مبارکه، نایین، نجف‌آباد و نطنز توسط شرکت آب منطقه‌ای اصفهان در مرحله اجرا قرار دارد.


باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • سامانه دوم آبرسانی اصفهان بزودی تکمیل می‌شود
  • صدور ۲۳۰ هزار فقره چک الکترونیکی در شبکه بانکی
  • ۷ مجوز سرمایه گذاری خارجی جدید در استان مرکزی صادر شد
  • برچیدن اقتصاد زیر زمینی با شاه کلید، شناسه یکتا
  • جایزه جی‌ئی‌سی‌اف قدردانی از تلاش‌های وزارت نفت برای توسعه صنعت گاز است
  • وضعیت نامناسب تامین داروی بیماران تالاسمی / سازمان غذا و دارو و بانک مرکزی به تعهداتشان عمل نکردند
  • صدور حواله سوخت آنلاین تردد مرزی برای خودروهای سواری در مرز بازرگان
  • ◄ اصطلاحات بیمه/ بخش اول
  • صدور حواله سوخت آنلاین تردد مرزی خودروهای سواری در مرزبازرگان
  • نظارت بر کیفیت محصولات با سامانه هوش مصنوعی