Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - در جلسه هماهنگی دیدار تیم‌های فوتبال امید ایران و عربستان، رنگ پیراهن‌ها مشخص نشد.

به گزارش وب سایت نود، جلسه هماهنگی مدیران تیم های فوتبال امید ایران و عربستان در سالن جلسات یکی از اتاق‌های هتل کلکشن برگزار شد. از ایران حمید استیلی مدیر تیم امید و رضا چلنگر به عنوان مترجم در جلسه حاضر شدند و برنامه‌ریزی این دیدار انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* از نکات جالب توجه این بود که رنگ پیراهن دو تیم مشخص نشد و قرار شد کمیته برگزارکننده مسابقات پس از مشورت با داوران رنگ پیراهن بازی دو تیم مشخص کند. پیراهن اول ایران که پیشنهاد داده‌اند سفید رنگ و لباس اول گلر نیز مشکی است. لباس دوم ایران قرمز و لباس گلر سبز است

* در این جلسه، ابتدا استیلی به مسافت طولانی هتل محل اقامت تا محل تمرین اعتراض کرد و در ادامه نماینده عربستان نیز به همین مورد اعتراض کرد و مدعی شد که برای برگزاری هر جلسه تمرینی بیش از 2 ساعت در مسیر معطل شده‌اند.

دیگر نکات این دوره از مسابقات این است که تیم‌ها حتی روز قبل از مسابقه نیز نمی‌توانند در ورزشگاه محل مسابقه تمرین داشته باشند، بنابراین امروز نیز تیم امید کشورمان در ورزشگاه محل بازی نیز تمرین نمی‌کند و دوباره به کمپ بیگ استار خواهند رفت.

* طبق اعلام مسئول مسابقات، تمامی کسانی که آی دی مسابقات را دارند اعم از بازیکن، مدیر و همراهان باید پس از پایان بازی، در میکسذون در صورت روبرو شدن با سوالات خبرنگاران موظف هستند که به سوال‌ها پاسخ بدهند در غیر این صورت جریمه خواهند شد.

* درج هر گونه شعار مذهبی رو پیراهن با جریمه همراه خواهد بود.

* هر تیم روی نیمکت می تواند 9 بازیکن و 6 همراه داشته باشد.

* آخرین جلسه فنی و آنالیز عربستان با حضور کرانچار و تمامی دستیارانش و حضور همه بازیکنان در هتل کلکشن به مدت 45 دقیقه برگزار شد.

* با اعلام مسئول برگزار کننده مسابقات، دیدار تیم‌های ایران و عربستان نشست خبری پیش از مسابقه ندارند. مسئول برگزارکننده مسابقات در پاسخ به سؤال خبرنگار ایرانی که علت عدم برگزاری نشست خبری برای این مسابقه حساس را پرسید، پاسخ داد که قوانین بازی‌های آسیایی با ای اف سی و فیفا فرق می‌کند و ما برنامه‌ای هم برای برگزاری نشست نداشته‌ایم.

* تیم‌ها در مرحله حذفی می‌توانند تا 4 بازیکن تعویض کنند.

گفتنی است؛ تیم فوتبال امید ایران در اولین بازی در بازی‌های آسیایی به مصاف عربستان خواهد رفت.

2051

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: ایران داخلی اختصاصی تیم ملی امید بازی های آسیایی 2018 جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۳۵۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار حیرت‌انگیز بارسلونا در سانتیاگو برنابئو!

به گزارش "ورزش سه"، بازی امشب بین رئال و بارسا، ال‌کلاسیکوی شماره 255 خواهد بود. 

رئال مادرید 104 بار بارسا را شکست داده و آبی و اناری ها با 99 برد امیدوارند امشب به عدد 100 برسند. در مجموع رئال توانسته 429 بار دروازه بارسا را باز کند و بارسا نیز 414 گل به رئال زده است. دو تیم 55 بار نیز برابر هم به تساوی رسیده اند.

برای بازی امشب در برنابئو شرایط رئال از هر نظر بهتر است و بسیاری بارسا را بازنده می دانند ولی آبی و اناری ها می توانند به آمار خوبشان در برنابئو دلخوش باشند.

بارسا در برنابئو از 10 مصاف اخیر در همه رقابت‌ها، هفت بار برنده شده است: 0-4 لالیگا 16-2015، 2-3 لالیگا 17-2016، 0-3 لالیگا 18-2017، 0-3 کوپا دل ری 19-2018، 0-1 لالیگا 19-2018، 0-4 لالیگا 22-2021 و 0-1 کوپا دل ری 23-2022.

در این مدت البته رئال یک بار در ورزشگاه دی استفانو موفق شد بارسا را 2-1 در لالیگا ببرند. فصل 21-2020 در پاندمی کرونا که برنابئو در حال بازسازی بود.

دیگر خبرها

  • بانوان هاکی سالنی با مربی خارجی به آسیا می‌روند
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد | برنامه ادامه مسابقات
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد/ برنامه ادامه مسابقات
  • چهره جهانی ورزش ایران: مسابقان من را در عربستان برگزار کنید!
  • الفتی در ژیمناستیک تاریخ‌ساز شد
  • ژاپن حریفی برای فوتسال ایران نیست/ از حریفان آسیایی ترس نداریم
  • آمار حیرت‌انگیز بارسلونا در سانتیاگو برنابئو!
  • میزبانی تهران از دهمین دوره بازی‌های آسیایی ۲۰۲۴ ناشنوایان
  • برای المپیک برنامه داریم/انتقام بازیهای آسیایی را گرفتیم
  • ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان برای حضور در مسابقات آسیایی مشخص شد