Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی درباره تسهیلات اشتغالی گفت: تا کنون ۴هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال پرداخت شده است. ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۵ اقتصادی کار آفرینی و اشتغال نظرات

انوشیروان محسنی بندپی،سرپرست وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، درباره میزان تسهیلات اشتغالی گفت:در قالب طرح اشتغالزایی روستایی، صندوق ضمانت سرمایه گذاری برای زنان مولد در روستاها ضمانت 300 میلیون تومانی در نظر گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی ادامه داد: تاکنون 4هزار و 500میلیارد تومان تسهیلات اشتغال پرداخت شده است و  3 هزارمیلیارد تومان از صندوق توسعه ملی و 3 هزار میلیارد تومان از منابع بانک ها اختصاص یافته که نیمی از آن پرداخت شده و نیمی دیگر را درخواست کرده ایم که به زودی پرداخت کنند.

سرپرست وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه ایجاد اشتغال مولد در روستاها زمینه ماندگاری روستاییان در روستاها را فراهم می کند گفت:سیاست عدم توجه اساسی و اصولی به بخش روستایی و عشایری موجب شد که شاهد مهاجرت روستاییان و مشکلات اشتغال در روستاها باشیم، در حالی که در کشورهای توسعه یافته به زمینه های بنیادی ماندگاری در روستاها پرداخته شده است.

 انتهای پیام/

R1012189/P1012122/S7,82/CT1 واژه های کاربردی مرتبط اشتغال‌زایی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اشتغال زایی اشتغال زایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۳۵۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرونده ۳۵۰ هزار متقاضی تسهیلات مسکن روستایی تا یک ماه آینده بسته می‌شود

مجید جودی معاون بازسازی بنیاد مسکن در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان بابیان اینکه پیشنهاد برای افزایش تسهیلات مسکن روستایی را طی امسال در دستور کار خود قرار داده ایم گفت: روند افزایش تسهیلات مسکن روستایی در سال گذشته بسیار زمان بر شد اما با پیگیری‌های وزیر راه وشهرسازی و رئیس بنیاد مسکن به تصویب رسید و ابلاغ شد. خوشبختانه با همکاری بانک‌ها در حال حاضر میزان پرداخت تسهیلات مسکن روستایی به ۲۴۰ هزار نفر رسیده است.

وی افزود: برای امسال هم پیشنهاد افزایش تسهیلات مسکن روستایی به ۴۰۰ میلیون تومان را داده ایم که امیدواریم این تسهیلات در جلسه شورای عالی مالی و همچنین وزارت راه وشهرسازی به تصویب برسد.

جودی بیان کرد:  با همکاری بانک‌ها تصور می‌کنم تا خرداد ماه تمامی سهمیه ۳۵۰ هزار نفر تسهیلات مسکن روستایی پرداخت شود و امیدواریم تا آن زمان هم سقف تسهیلات افزایش ۵۰ میلیون تومانی پیدا کند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغال‌زا در روستاهای دشتی
  • ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان شاهرودی پرداخت شد
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • تسهیلات اشتغال برای رهاشدگان از دام اعتیاد
  • ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن روستایی در ایلام پرداخت شد
  • پرداخت بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن در ایلام
  • پرونده ۳۵۰ هزار متقاضی تسهیلات مسکن روستایی تا یک ماه آینده بسته می‌شود
  • پرداخت ۵۶۷ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال و تولید در خراسان جنوبی
  • پرداخت ۵۶۷ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال و تولید در استان
  • از تعطیلی پلی‌اکریل تا خیاطی در منزل؛ داده‌های اشتغال‌زایی گمرا‌ه‌کننده‌اند