Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی دو روز آینده در استان‌های ساحلی خزر بارش باران گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود که شدت آن در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه در استان گیلان خواهد بود و در این دو روز دریای خزر به ویژه بخش‌های غربی آن مواج پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش ایلنا، براساس اعلام سازمان هواشناسی و براساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی؛ طی دو روز آینده در استان‌های ساحلی خزر بارش باران گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود که شدت آن در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه در استان گیلان خواهد بود و در این دو روز دریای خزر به ویژه بخش‌های غربی آن مواج پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در ساعات بعدازظهر روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه در بخش‌های شمالی آذربایجان‌های شرقی و غربی برخی نقاط اردبیل و دامنه‌های البرز مرکزی شاهد رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی خواهیم بود.

بنا براین گزارش در دو روز آینده تداوم وزش باد و گردوخاک را در شرق کشور خواهیم داشت که در بعضی ساعات در منطقه زابل با طوفان گردوخاک همراه خواهد بود.

در همین مدت در جنوب استان‌های سمنان و تهران، شمال اصفهان برخی نقاط قم و مرکزی در بعضی ساعات وزش باد نسبتا شدید پیش‌بینی می‌شود.

بعدازظهر چهارشنبه و طی روز پنج‌شنبه غرب و مرکز خلیج فارس مواج خواهد بود.

 سازمان هواشناسی نسبت به طغیان رودخانه‌ها و مسیل‌ها نیز هشدار داده است؛ بر اساس این اطلاعیه  در روز‌های سه شنبه و چهارشنبه به سبب شدت بارش در این مدت در استان گیلان آب گرفتگی معابر عمومی و در شمال استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی و برخی نقاط اردبیل طغیان رودخانه‌ها و مسیل‌ها پیش‌بینی می‌شود. از این رو به شهروندان و مسافران محترم توصیه می‌شود از اسکان و چادر زدن در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کنند.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت آذربایجان شرقی خلیج فارس دریای خزر رعد و برق قم رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۳۵۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارندگی در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ بر اساس بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌بینی هواشناسی و تحلیل تصاویر ماهواره‌ای و مدل‌های پیش‌بینی، از اواخر وقت دوشنبه تا چهارشنبه، باران، رگبار و رعدوبرق و تگرگ، در نواحی کوهستانی و در روزهای سه شنبه و چهارشنبه باران و برف و احتمال کولاک، باد شدید، کاهش دما بین ۵ تا ۸ درجه در استان سمنان پیش بینی می شود .

 از روز سه شنبه تا پنج شنبه، احتمال رواناب و سیلاب، احتمال خسارت سرمازدگی و تگرگ در بخش کشاورزی وجود دارد و  به همین منظور در این مدت هشدار نارنجی هواشناسی در بخش کشاورزی هم اعلام شده است .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بارش پراکنده باران در ارتفاعات قم
  • وزش باد شمال شرقی در خلیج فارس و دریای عمان از امشب
  • وزش باد شدید و افزایش ارتفاع موج در خلیج‌فارس
  • وزش باد شدید و افزایش ارتقاع موج در خلیج‌فارس
  • بارش رگباری باران در فارس
  • خلیج‌فارس و تبعات تغییر اقلیم
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۵ و ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بارش باران
  • تداوم بارندگی در استان سمنان+ فیلم
  • تداوم بارندگی در سمنان
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت / هراز مسدود شد