Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهاد رضایی، مسئول کمیته قرآن اداره کل درمان استان تهران، اسامی برگزیدگان بیستمین دوره مسابقات این سازمان را معرفی کرد و در گفت‌و‌گو‌ با  ایکنا افزود: نفرات اول تا سوم رشته قرائت تحقیق آقایان سعید مرامی، مجید یعقوبی و علی پاشاپور، همچنین امیرحسین منتظری، علی فتحعلی، علی‌اکبر احمدی به ترتیب نفرات اول تا سوم رشته قرائت ترتیل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید رادفر و علی رشیدپور نیز در رشته حفظ جزء سی بزرگسالان رتبه اول و دوم را کسب کردند.

وی تصریح کرد: در آزمون کتبی این دوره از مسابقات حمیدرضا محمدی، محسن حیدرزاده و بهزاد فتحی در رشته مفاهیم نفرات اول تا سوم شدند.

مسئول کمیته قرآن اداره کل درمان استان تهران بیان کرد: در رشته قرائت بانوان، لیلا مردان، زهرا بیات‌سرمدی، زهرا آقازاده و در رشته ترتیل، محبوبه جوانمرد، اسراء خلیلی و معصومه رضایت، در رشته حفظ هفت جزء اول طاهره الهی‌نیا و در رشته حفظ 14 جزء اول، مریم علیمرادی و در رشته مفاهیم، معصومه محمدی‌زاده، افسانه بابایی و فاطمه نیسی رتبه اول تا سوم را از آن خود کردند.

رضایی گفت: در رشته حفظ جزء 30 فرزندان همکار، محمدرضا قاسمی از بیمارستان 15 خرداد ورامین، محمدمهدی رستمی از بیمارستان آیت الله کاشانی و سید محمدامین اسحاقی از بیمارستان 15 خرداد ورامین نفرات اول تا سوم شدند.

وی ادامه داد: همچنین فاطمه علی‌رضایی از پلی‌کلینیک 13 آبان، سیدفاطمه سیدآقایی از بیمارستان شهید دکتر لبافی‌نژاد و فاطمه‌سادات مصطفوی از پلی‌کلینیک نسیم‌شهر در همین رشته نفرات اول تا سوم شدند.

مسئول کمیته قرآنی اداره کل درمان استان تهران تصریح کرد: سه حافظ کل زیر 10 سال نیز در این مسابقات به صورت افتخاری شرکت و جوایزی را از آن خود کردند.

رضایی گفت: ثبت‌ نام‌کنندگان در رشته حفظ 14 جزء آقایان در این مسابقات حضور پیدا نکردند و شرکت‌کنندگان رشته حفظ جزء 30 بانوان نیز به حدنصاب نرسیدند.

یادآور می‌شود، این مسابقات طی دو مرحله شفاهی و کتبی در روزهای 21 و 22 مردادماه در ساختمان اداره کل درمان تهران ویژه کارکنان این سازمان در رشته‌های قرائت، ترتیل، حفظ هفت جزء اول، حفظ 14 جزء اول و حفظ جزء سی برگزار شد که برگزیدگان این دوره مقدماتی به مرحله کشوری که در مهرماه و در مشهد مقدس برگزار می‌شود، راه می‌یابند.

  انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: گروه مسابقات قرآن ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۳۵۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرائت قرآن و حمایت از فلسطین در برنامه تلویزیونی تونس+فیلم

حضور قاری نوجوان کشورمان و احسان یاسین، خواننده، در کشور تونس و اجرای قطعات به زبان عربی در دفاع از فلسطین با استقبال مردم این کشور مواجه شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، برنامه تلویزیونی زنده در شبکه قرطاج تونس با یکی از مشهورترین مجریان تلویزیونی این کشور و با حضور محمود پاک‌نیت، بازیگر نقش حضرت یعقوب (ع)؛ مهوش صبرکن، بازیگر نقش کالی ماما ندیمه زلیخا در سریال یوسف (ع)؛ احسان یاسین، خواننده کشورمان؛ سید علی فیاضی، قاری قرآن نوجوان از اصفهان و نیز رایزن فرهنگی کشورمان در تونس در این برنامه قاری قرآن نوجوان به طور زنده قرآن کریم و احسان یاسین دو قطعه موسیقی اجرا کردند.

.

تلاوت آیاتی از قرآن کریم توسط قاری نوجوان کشورمان در مسابقات قرآن تونس یکی از برنامه‌های مهم در این ایام بود. در این مدت همچنین احسان یاسین خواننده جوان کشورمان، به دعوت کشور تونس عازم این کشور شده است.

همزمان با حضور قاری منتخب کشورمان در کشور تونس، هفته فرهنگی ایران با نمایش فیلم ملک سلیمان نبی و میزبانی از دو تن از بازیگران آن برگزار شده است.

 

برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای

 

احسان یاسین در این رویداد فرهنگی، با قطعات معنوی و موسیقایی در حمایت از آرمان فلسطین کنسرت اجرا کرد که با استقبال خوب حاضران مواجه شد. هفته فرهنگی ایران فرصتی دوباره برای آشنایی نخبگان فرهنگی دو کشور است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ثبت‌نام لیگ قرآنی «ضحی» در گیلان آغاز شد
  • قرائت قرآن و حمایت از فلسطین در برنامه تلویزیونی تونس+فیلم
  • ثبت‌نام سومین دوره مسابقات تیمی قرآن در گیلان آغاز شد
  • «مقرأة الحرمین» خدمتی برای تصحیح قرائت، یادگیری تجوید
  • «مقرأة الحرمین»؛ طرح آموزش قرآن به ۶ زبان زنده دنیا
  • دو ایرانی در مسابقات قرآن مالزی
  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود
  • قاری و حافظ قرآن اعزامی به مسابقات مالزی تعیین شدند
  • مقرأة الحرمین؛ طرح آموزش قرآن به ۶ زبان زنده دنیا