Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@11:58:00 GMT

سومین جشنواره مطبوعات خوزستان برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۳۶۰۰۶

سومین جشنواره مطبوعات خوزستان برگزار می شود

سومین جشنواره مطبوعات و رسانه های خوستان، با هنکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه مطبوعات استان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، سومین جشنواره مطبوعات و رسانه‌ های خوزستان به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری خانه مطبوعات استان، آذر سال جاری برگزار می شود.

 

هدف از برگزاری این جشنواره ارتقای محتوای کیفی نشریات و تقویت روزنامه ‌نگاری حرفه ‌ای، ارج نهادن به تلاش‌ های خبرنگاران و روزنامه ‌نگاران و ایجاد نشاط و افزایش رقابت موثر و سازنده در تعالی و توسعه مطبوعات استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این جشنواره در سه بخش تخصصی شامل سرمقاله و یادداشت، عکس، گرافیک و صفحه ‌آرایی، تیتر، خبر، مصاحبه، گزارش، بخش ویژه با محوریت شعار سال 97 و حمایت از کالای ایرانی و بخش موضوعی شامل مسائل زیست‌ محیطی خوزستان و مدافعان حرم برگزار می شود.

 

آثار ارسالی باید از تاریخ 1 تیر 96 تا 15 مهر 97 در مطبوعات مکتوب استانی، واحد مرکزی خبر صدا و سیما خوزستان، خبرگزاری‌ ها و پایگاه‌ های خبری، ضمائم نشریات سراسری و یا صفحات استانی دارای مجوز استان منتشر شده باشند.

 

هر متقاضی می‌ تواند تنها در 2 بخش و در هر بخش سه اثر را از طریق پایگاه اینترنتی pressfestival.ir ارسال کند و هیأت داوران در هر یک از بخش‌ ها، سه اثر را به عنوان اثر برگزیده معرفی خواهد کرد.

 

آثاری پذیرفته می‌شود که اصل صفحه منتشر شده در رسانه و نام صاحب اثر در آن قید شده باشد. در صورت عدم درج نام، اثر باید توسط مهر و امضاء شخص مدیر مسئول و در نشریات سراسری، تایید سرپرست استان باشد.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: دولت عربستان روزنامه های ورزشی ورزش ایران فوتبال ایران مجلس حسن روحانی یمن روز خبرنگار دریای خزر خبرگزاری ها و مطبوعات جشنواره مطبوعات خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۳۶۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رصد مطبوعات و خبرگزاری‌های فارس، ۶ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مهم‌ترین مطالبی که مطبوعات و خبرگزاری‌های استان فارس، امروز ششم اردیبهشت در رسانه‌های خود مطرح کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سومین سفر «شتر و آسیابان» به مراکش
  • سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • برگزاری مسابقات اسب دوانی شمال غرب کشور در سلماس
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • رصد مطبوعات و خبرگزاری‌های فارس، ۶ اردیبهشت
  • چهارمین جشنواره تحقیقات برتر برگزار می‌شود
  • برگزاری جشنواره پخت نان محلی در شهرستان اهر
  • مرحله اول آزمون سراسری در خوزستان برگزار شد
  • فراخوان جشنواره فیلم کوتاه تهران
  • فراخوان ارسال آثار «عملیات تنبیهی وعده صادق» به جشنواره پژواک اعلام شد