Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرپرست تیم مالی والیبال ایران گفت: مطمئن باشید اگر تیم ملی والیبال در مسابقات جهانی نتواند عملکرد خوبی داشته باشد کولاکوویچ حضور در بازی‌های آسیایی را بهانه نخواهد کرد و من این مسئله را تضمین می‌کنم.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، امیر خوش‌خبر سال‌ها سرپرستی تیم ملی والیبال را بر عهده دارد و همچنان نیز به فعالیت خود در این سمت ادامه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
این در حالیست که برخی منتقدان مخالف حضور او به عنوان سرپرست تیم ملی هستند. با خوش‌خبر در خصوص مسائل مختلف والیبال ایران و همچنین منتقدانش گفت‌وگویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید.

*ابتدا قرار بود تیم ملی والیبال به بازی‌های آسیایی نرود. دلیل این تصمیم هم این بود که این تیم بتواند تمرینات منظمی برای مسابقات جهانی داشته باشد، اما شرایط اینگونه شد که تیم ملی عازم جاکارتا شود، چون مدال بازی‌های آسیایی اهمیت زیادی برای ورزش کشور دارد. بدون شک ما برداشت مثبتی از حضور تیم ملی والیبال در بازی‌های آسیایی داشته باشد و سعی می‌کنیم تمرینات منظمی که این تیم در تهران داشته در جاکارتا هم ادامه پیدا کند. ما روی اینکه حضور تیم ملی در بازی‌های آسیایی چقدر ضرر دارد تمرکز نکرده ایم. بعضی از مسابقاتی که در بازی‌های آسیایی داریم می‌تواند برای تیم ملی به عنوان بازی تدارکاتی محسوب شود. البته اگر نتوانیم عملکرد خوبی در این بازی‌ها داشته باشیم در عملکرد ما در مسابقات جهانی تاثیر منفی خواهد گذاشت.  تنها نگرانی این است که ما در جاکارتا مشکلاتی برای تمرین و همین طور مسافت خواهیم داشت.

*مطمئن باشید اگر تیم ملی والیبال در مسابقات جهانی نتواند عملکرد خوبی داشته باشد کولاکوویچ حضور در بازی‌های آسیایی را بهانه نخواهد کرد و من این مسئله را تضمین می‌کنم.

*من در حضور ناصر شهنازی در تیم ملی نقش داشتم. کولاکوویچ از من خواست که یک مربی پیدا کنم تا نفرات اضافه‌ای که در لیگ ملت‌ها در تهران می‌مانند زیر نظر او تمرین کنند. چون ما می‌دانستیم از این بازیکنان در مسابقات مختلف لیگ ملت‌ها استفاده خواهیم کرد. البته شهنازی را من به تنهایی انتخاب نکردم. این انتخاب با هماهنگ آقای ضیایی و آقای افشاردوست که آن زمان دبیر فدراسیون بود انجام شد. صحبتی که آن زمان با شهنازی انجام دادم این بود که وی تا زمان مسابقات لیگ ملت‌های که در تهران برگزار می‌شد در کنار تیم ملی باشد، اما آقای عطایی عنوان کرد که به بازیکنانش نیاز دارد و کولاکوویچ هم با این مسئله موافقت کرد و از عطایی خواست که دو سه بازیکن باقی‌مانده هم در کنار تیم جوانان تمرین کنند.
*دود انحلال تیم‌های والیبال به چشم تیم ملی خواهد رفت. تیم ملی والیبال به لیگ پویا نیاز دارد، چون بازیکنان در لیگ آماده می‌شوند. حتی کولاکوویچ هم نسبت به این موضوع نگران است و امیدوارم اسپانسر‌ها در والیبال تیمداری کنند. در حال حاضر هم نگرانی در چهره برخی بازیکنان تیم ملی مشخص است، چون نسبت به آینده خود مطمئن نیستند و نمی‌دانند که در فصل آینده لیگ برتر در کدام تیم بازی خواهند کرد، چون منبع درآمد آنها از باشگاه‌ها تامین می‌شود.

*بعد از مسابقات جهانی حکم سرپرستی من به صورت خودکار لغو می‌شود. البته از گذشته هم رویه به این صورت بوده و لغو حکم سرپرستی من اتفاق جدیدی نیست. با این حال من هیچ وقت به خودم اجازه نمی‌دهم استعفا کنم، چون والیبال چیز‌های زیادی به من داده است و همیشه هم مدیون والیبال خواهم بود. تا جایی که من را بخواهند هم در خدمت والیبال ایران خواهم بود. دور از ادب است که وقتی چیز‌های زیادی از والیبال گرفتم به آن پشت کنم. کاری هم ندارم که چه کسی حمایت می‌کند و چه کسی حمایت نمی‌کند. سرم را پایین انداخته‌ام و کارم را می‌کنم. اگر هم روزی من را نخواهند چهارگوشه زمین والیبال را می‌بوسم و از کسانی که باعث حضور من در والیبال شدند قدردانی می‌کنم.

*حضور مخالفانی که در والیبال ایران دارم برای من خوب بود، اما تاثیر زیادی روی من نگذاشتند، چون من کار خودم را انجام می‌دهم و اهمیتی به حواشی نمی‌دهم. البته به مخالفانم که می‌گویند چرا یک غیر والیبالی سرپرست تیم ملی شده حق می‌دهم. من شانس آوردم که به عنوان سرپرست تیم ملی انتخاب شدم، اما یک والیبالی می‌توانست جای من باشد. هیچ وقت هم نسبت به گروهی که من را به شدت نقد کردند موضع‌گیری نکردم. خیلی از آنها به خودم هم گفته‌اند که حضورم در تیم ملی کسر شان والیبال است. البته اگر خودم هم یک غیربسکتبالی را در بسکتبال ببینم شاید معترض شوم. مخالفانی هم دارم که پیغام‌های زیادی برایم می‌فرستند. امیدوارم روزی برسد که به آن چیزی که می‌خواهند برسند.

*به آقای ضیایی گفتم که هر کسی که دوست دارد را به عنوان سرپرست تیم ملی انتخاب کند و من تضمین می‌دهم که یک ماه در کنارش باشم و همه مسائل سرپرستی را به او یاد بدهم. سرپرستی تیم ملی کار سختی نیست و می‌شود در عرض یک ماه یاد گرفت. تا پای پله‌های اولین پرواز هم همراهش هستم. زمانی که من جانشین مرد بزرگی به نام آقای درخشنده شدم چیزی بلد نبودم. او بسیار باتجربه بود همه فکر می‌کردند که با حضور من چه فجایعی رخ خواهد داد، اما ضرر زیادی برای والیبال ایران ایجاد نشد.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: امیر خوش خبر تیم ملی والیبال ضیایی سرپرست تیم ملی والیبال خوش خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۳۶۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی والیبال کامل شد

به گزارش قدس آنلاین، تمرینات تیم ملی والیبال از نیمه فروردین ماه سال جاری با حضور کادر فنی ایرانی و با هدایت پیمان اکبری زیر نظر پائز و لئوناردو آغاز شد و موتا پائز سرمربی برزیلی - فرانسوی از پنجم اردیبهشت با حضور در تهران هدایت تمرینات را به دست گرفت.

سرمربی برزیلی – فرانسوی تیم ملی والیبال ایران در ادامه اسامی ۱۸ بازیکن را برای حضور در ادامه تمرینات اعلام کرد و علی رمضانی، محمدطاهر وادی، مهدی رضایی، امیرحسین صداقت، محمدرضا حضرت‌پور، آرمان صالحی، پوریا حسین خانزاده، مبین نصری، شهروز همایون‌فرمنش، امیرحسین ساداتی، میثم صالحی، علی شفیعی، مهدی جلوه، محمد ولی‌زاده، علیرضا فراهانی مصلح‌آبادی، متین احمدی، مرتضی شریفی، امیررضا سرلک از دهم اردیبهشت، تمرینات خود را به صورت جدی‌تر زیر نظر کادر فنی پیگیری کردند.

طبق برنامه قرار بود لژیونرها به محض پایان کار خود در لیگ‌های باشگاهی به جمع اردونشینان افزوده شوند و در همین راستا جواد کریمی و امیرحسین اسفندیار به محض بازگشت به تهران با نظر کادر فنی از صبح امروز (یکشنبه) به جمع ملی‌پوشان پیوستند.

میلاد عبادی‌پور هم که چهار صبح وارد تهران شد، به همراه محمد بربست و امین اسماعیل‌نژاد از بعد از ظهر به تمرینات ملحق خواهند شد.

علی‌اصغر مجرد هم بعد از ظهر امروز به تمرینات اضافه خواهد شد و در خصوص ادامه حضورش در تمرینات توسط کادر فنی و پزشکی تصمیم‌گیری خواهد شد.

وحید مرادی به عنوان سرپرست گروه و مدیر تیم، امیر خوش‌خبر (سرپرست اردو)، مائوریسیو موتا پائز (سرمربی)، پیمان اکبری (دستیار اول)، لئوناردو افونسو، عبدالرضا علیزاده، علی فتاحی و نوید مشجری (مربیان)، مارسلو زنگراند (بدنساز)، محمدامین شاکری (آنالیزور)، علی حدادی (فیزیوتراپ) و محمدناصر نقره‌ ای به عنوان ماساژور اعضای معرفی شده کادر فنی تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ هستند.

دیگر خبرها

  • شادی دیوانه‌وار و پیغام کنعانی در وطنی (عکس)
  • به دنبال طلای بازی‌های آسیایی هستم/ رکورد ایران را جا به جا کردم
  • احمدی: هدفم این است دو طلا کسب کنم / قبل از اینکه ارزش پول پایین بیاید هرچه سریعتر پاداش را بدهند +فیلم
  • پیغام شهاب زاهدی از ژاپن برای یک نفر: عیسی گل بزن!
  • افزایش حضور دانشگاه‌های ایران در رتبه بندی آسیایی تایمز ۲۰۲۴
  • تیم ملی والیبال کامل شد
  • حواشی فوتبال جنجالی بهانه دست کیهان داد: دیدید ورود زنان غلط بود؟
  • مرد سال آسیا: شادی مردم ایران برایم از همه چیز مهم‌تر بود
  • تجمع تضمین قهرمانی در تمرین استقلال (عکس)
  • عکس| ایرانی‌ها در اولین فینال آسیایی بعد از فغانی