Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران، محمد امامی امین (معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری تهران) در کارگروه تنظیم بازار استان گفت: برندهای کره‌ای بیش از ٢٠ سال است در بازار کشورمان فربه می‌شوند و بخش مهمی از گردش مالی را در ایران دارند اما همیشه زودتر ازسایر برندها به استقبال تحریم می‌روند.

او تاکید کرد: نیاز است با کمک وزارت امور خارجه خط مشی در این بخش تدبیر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری تهران گفت: تأمین نقدینگی برای مابه‌التفاوت نرخ ارز که مطرح شده  آنهم برای کسی که از چند ماه قبل اقدام به واردات کرده، دشوار و غیرممکن است.

او تاکید کرد: وزارت صنعت معدن و تجارت قبل از ابلاغ دستورالعمل باید زیر ساخت‌های آن را در بازار فراهم کرده تا تأمین نقدینگی برای مابه التفاوت نرخ ارز غیرممکن نباشد.

معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری در رابطه با التهابات اخیر بازار گفت: متأسفانه با عدم اجرای صحیح قوانین و مقررات مواجه هستیم، در موضوع گمرکات دستورالعملی ابلاغ شده اما زیرساخت آن درست نیست حجم زیادی کالا فقط در گمرکات تهران جمع شده است.

امامی در ادامه به هفتاد هزار تن کالا در گمرکات تهران اشاره کرد که به بازار نرسیده است.

او با اشاره به بازدید از گمرکات تهران گفت: در این بازدیدها مشخص شد کالاهای وارد شده با مجوزهای لازم حداکثر تا چهارساعت می‌توانند ترخیص شوند اما در حال حاضر با پدیده احتکار مواجه هستیم.

امامی تاکید کرد: اگر مرزها بسته شود برای یکسال آینده نیاز به کالا در استان تهران وجود نخواهد داشت.

او افزود: همه انبارهای تهران پر از برندهایی است که سال‌هاست از بازار در حال ارتزاق هستند.

امامی با اشاره به بازدید تعزیرات استان تهران از یکی از برندها گفت: تعزیرات در این بازدید با بیش از شصت هزار قطعه کالای انبار شده مواجه شده است؛ درحالیکه ماه‌هاست یکی از کالاهایش را در نمایندگی‌ها عرضه نکرده است.

او افزود: برندهای معروف که تابلوهایشان سراسر بازار را پرکرده حق ندارند، احتکار کنند.

 

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت استانداری تهران ایران نرخ ارز واردات وزارت صنعت معدن و تجارت رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۳۶۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار آلمان به رژیم صهیونیستی درباره «یورش گسترده» به رفح

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، آلمان در اقدامی لفظی و عوام فریبانه به اشغالگران قدس درباره «یورش گسترده» به رفح هشدار داده و خواستار بازگشایی مجدد گذرگاه‌ های مرزی با نوار غزه شد.

آنالنا بائربوک، وزیر امور خارجه آلمان در این خصوص خاطرنشان کرد که نزدیک به یک میلیون آواره فلسطینی که در رفح پناه گرفته اند و جایی برای رفتن ندارند.

وزیر امور خارجه آلمان بدون اینکه از کمک های پیدا و پنهان کشورش به رژیم صهیونیستی نام ببرد، ادامه داد: من نسبت به یورش گسترده به رفح هشدار می دهم. یک میلیون نفر نمی توانند در هوا ناپدید شوند. آنها نیاز به محفاظت دارند.

وی افزود: آنها فورا به کمک های بشردوستانه مستمر نیاز دارند. برای دستیابی به این هدف، گذرگاه‌ های مرزی رفح و کرم شالوم باید فورا بازگشایی شوند.

به گزارش آناتولی، با وجود اعلام روز دوشنبه حماس مبنی بر پذیرش پیشنهاد مصر و قطر برای آتش بس، رژیم صهیونیستی اعلام کرد که تصمیم گرفته است تا حمله به رفح را ادامه دهد.

کد خبر 6099745

دیگر خبرها

  • هشدار آلمان به رژیم صهیونیستی درباره «یورش گسترده» به رفح
  • عدم همخوانی میزان کشفیات با ارزش بازار قاچاق پوشاک
  • رفع تداخلات اراضی پیش‌نیاز تثبیت مالکیت است
  • رشد ۱۷ درصدی صادرات کالا از گمرک کرمانشاه طی فروردین سال جاری
  • این دو کالای اساسی مشمول ارز ترجیجی شد
  • طی یک سال؛ صادرات ۹۰ درصدی محصولات خام پتروشیمی ایران به چین
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۱۶ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳/ ریزش شدید قیمت‌ها در بازار
  • صادرات ۹۰ درصدی محصولات خام پتروشیمی ایران به چین
  • جزئیات انسداد مرزهای شرقی توسط فراجا ؛ ساخت دیوار ۴ متری
  • جزئیات طرح انسداد مرزهای شرقی/ تمام منطقه دیوارکشی می شود؟