Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-25@20:02:35 GMT

آزمون موفق هافبک استقلال مقابل تراکتورسازی

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۳۶۳۰۴

آزمون موفق هافبک استقلال مقابل تراکتورسازی

خبرگزاری میزان- هافبک تیم فوتبال استقلال در دیدار برابر تراکتورسازی عملکرد خوبی داشت.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، تیم استقلال در حالی مقابل تراکتورسازی تبریز در هفته سوم لیگ برتر به پیروزی دست یافت که خیلی‌به عملکرد بازیکنانی، چون فرشید اسماعیلی، مرتضی تبریزی و فرشید باقری اشاره کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان، نباید از نقش علی کریمی به سادگی گذشت. بازیکنی که وقتی به استقلال آمد، برخی‌ها عنوان کردند او مصدوم است و به کار استقلال نمی‌آید اما عملکرد او برابر تراکتورسازی تحسین برانگیز بود. این بازیکن در چند نوبت به خوبی توپ را از بازیکنان حریف گرفت و در اضافه شدن به حمله موفق بود.

اگر چه کریمی هنوز به شرایط ایده‌آل نرسیده، اما قطعا در ادامه راه شرایط بهتری پیدا خواهد کرد. بازیکنی که اکبر عباس‌ملکی، عضو هیئت مدیره استقلال پیش از پیوستن او در جمع هواداران معترض جلوی درب باشگاه گفته بود این بازیکن مصدوم است و دیگر نمی‌تواند فوتبال بازی کند!

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر تراکتورسازی استقلال وینفرد شفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۳۶۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان اوبی میکل: دی بروین با فاصله از مودریچ بهتر است

از دید هافبک سابق چلسی، کوین دی بروین از لوکا مودریچ بازیکن بهتری است. 

طرفداری | کوین دی بروین و لوکا مودریچ، از جمله بهترین هافبک هایی بودند که طی یک دهه اخیر شاهد هنرنمایی آنها در مستطیل سبز بوده ایم. هر دو بازیکن از بهترین هافبک های تاریخ هستند و از دید جان اوبی میکل، یکی از آنها نسبت به دیگری برتری دارد. 

جان اوبی میکل در پادکست تاک اسپورت راجع به لوکا مودریچ و کوین دی بروین گفت: 

نمی توانم درک کنم که مردم چگونه می گویند مودریچ از دی بروین بهتر است. دی بروین از مودریچ بهتر است، خیلی هم بهتر! از دید من او بهترین هافبک جهان است. به آمار نگاه کنید، تعداد گل ها و پاس گل های دی بروین بیشتر است، یادتان هم باشد که او در لیگ برتر بازی می کند؛ بهترین و سخت ترین لیگ جهان. مودریچ در عین حال در یک لیگ ضعیف تر بازی می کند. 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال
  • جان اوبی میکل: دی بروین با فاصله از مودریچ بهتر است
  • فیل فودن: بلینگام هدیه ای از جانب خدا دارد
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی (عکس)
  • پرسپولیسی‌ها در مسیر مهندس استقلال
  • خروج سردار از سایه | مهاجم ایرانی اسلحه پنهان ده‌روسی مقابل لورکوزن خواهد بود؟
  • بازیکنی که در ۷سال فقط ۱۶دقیقه بازی و تمدید کرده!
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • دروسی: آزمون بازیکن مهمی برای ما است
  • هافبک سابق سپاهان و درخشش در ذوب!