Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سرهنگ مهدی باقری افزود : براساس مصوبه جلسه شورای ترافیک استان قرار شد , ۵ شهر بزرگ استان شامل ساری، قائمشهر، بابل، آمل و تنکابن توسط شهرداری‌ها دوربین بر روی خودرو‌های گشت نامحسوس نصب و راه اندازی شود.

وی گفت : هم اکنون خودرو‌های گشت نامحسوس در شهر‌های بابل و ساری مجهز به دوربین ثبت تخلف است و شهر‌های تنکابن و قائمشهر و آمل تا پایان امسال تجهیز به دوربین می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ باقری ادامه داد , گشت خودرو‌های دوربین دار با هدف ثبت تخلف خودرو‌های پارک شده راه اندازی شده است.

رئیس پلیس راهور مازندران افزود: در این طرح ماموران راهور از خودرو‌هایی که به صورت دوبله یا در جای خلاف پارک شده باشند، عکس گرفته و اعمال قانون می‌کنند.

وی گفت: در این روش ماموران دیگر به صورت چهره به چهر با راننده متخلف رو به رو نخواهند شد، بلکه با ثبت تصویری تخلف و جریمه خودروی متخلف، مورد را برای مالک خودرو پیامک می‌کنند.

سرهنگ باقری افزود: پارک دوبله یکی از مهم‌ترین علت‌های ترافیک در خیابان‌های شهر‌های مازندران بویژه در شهرهای ساری، قائمشهر و بابل است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۳۶۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ سال محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف در آزمون سراسری

رییس سازمان سنجش کشور گفت: بسته به میزان تخلف داوطلبان بین یک تا ۱۰ سال از تحصیل محروم خواهند شد و کسانی که داوطلب نیستند، علاوه بر جریمه نقدی از سوی مقامات قضایی بین ۱ تا ۵ زندان مواجه خواهند شد.

عبدالرسول پورعباس، معاون وزیر علوم و رئیس سازمان سنجش کشور در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به تخلفات آزمون سراسری اظهار کرد: امسال ۴ مورد تخلف در آزمون سراسری از سوی داوطلبان گزارش شده، سال گذشته این رقم حدود ۱۰۰۰ مورد بود، امسال با استفاده از تجهیزات ضریب تخلفات کاهش داشته است.

معاون وزیر علوم بیان کرد: بسته به میزان تخلف داوطلبان بین یک تا ۱۰ سال از تحصیل محروم خواهند شد و کسانی که داوطلب نیستند، علاوه بر جریمه نقدی از سوی مقامات قضایی بین ۱ تا ۵ زندان مواجه خواهند شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • چگونه تخلفات احتمالی پلیس در انجام مأموریت‌ها را گزارش دهیم؟
  • ۱۰ سال محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف در آزمون سراسری
  • دستگیری سارقان لوازم خودرو در چیتگر
  • توقیف کاروان خودروهای شوتی در دشتستان
  • هشدار پلیس راهور استان قم به موتورسواران متخلف
  • هشدار پلیس راهور قم به موتورسواران متخلف
  • تعیین مهلت نصب دوربین ثبت تخلفات در آزادراه شیراز - اصفهان
  • تعیین مهلت نصب دوربین ثبت تخلف در آزادراه شیراز اصفهان
  • تعیین مهلت نصب دوربین ثبت تخلفات در آزادراه شیراز- اصفهان
  • تخلفات راهنمایی و رانندگی و مبلغ جریمه ها در کشورهای همسایه چگونه است؟