Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-23@15:45:02 GMT

امکان اسکان ۷ هزار زائر اربعین در اسدآباد

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۳۶۷۷۵

امکان اسکان ۷ هزار زائر اربعین در اسدآباد

به گزارش ایکنا از همدان، یزدان آزرمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اسدآباد امروز در نخستین جلسه ستاد اربعین شهرستان اسدآباد، اظهار کرد: امسال نیز با توجه به تردد و عبور و مرور حجم عظیمی از زائران اربعین حسینی از اسدآباد به سمت کشور عراق پیش‌بینی‌های لازم برای خدمت‌رسانی به این زائران باید به نحو احسن انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه سال گذشته در این شهرستان اقدامات چشمگیر و خوبی در رابطه با استقبال از زائران اربعین حسینی انجام گرفت، افزود: در سالجاری در راستای خدمات‌دهی مناسب و اقدامات مطلوب اسکان و برپایی ایستگاه‌های صلواتی به کمیته مردمی محول شده است.
آزرمی با اشاره به برپایی 6 ایستگاه صلواتی در راستای استقبال از زائران اربعین حسینی در سال گذشته خاطرنشان کرد: این ایستگاه‌ها در جنت‌آباد به صورت رفت و برگشت، میدان آزادگان، گردنه و پل شکسته برپا و بین زائران بیش از 30 هزار و 700 نفر وعده غذایی شامل ناهار، شام و صبحانه توزیع شد.
معاون فرماندار اسدآباد تعداد اسکان زائران اربعین حسینی سال گذشته این شهرستان را 7 هزار و 51 نفر اعلام کرد و گفت: هدف ستاد اربعین تسهیل ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی بوده که امسال هم باشکوه‌تر از هر سال باید خدمات‌رسانی به زائران انجام گیرد.
وی اعلام کرد: سال گذشته بیش از 2 میلیون‌ زائر اربعین حسینی از مسیر این شهرستان عبور کردند.
انتهای پیام

 

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا همدان ستاد اربعین اسدآباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۳۶۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۳ هزار زائر یزدی به حج تمتع

به گزارش گروه استان‌های ایسکانیوز، علی اشرف گفت: نخستین گروه عمره‌گزاران یزدی هفتم اردیبهشت‌ماه اعزام می‌شوند ولی به طور کلی سفرهای عمره مفرده پس از محرم و صفر آغاز می‌شود و تا ماه رمضان ادامه می‌یابد.

وی در خصوص اعزام کاروان‌های حج تمتع استان یزد با بیان اینکه ظرفیت کاروان‌های حج تمتع یزد تکمیل است، عنوان کرد: ۳ هزار و ۱۳۰ زائر یزدی در عملیات حج تمتع ۱۴۰۳ در قالب ۲۳ پرواز اعزام می‌شوند که این زائران مدینه قبل هستند.

مدیرکل حج و زیارت استان یزد ادامه داد: اعزام زائران حج تمتع تقریبا از نیمه خردادماه و از فرودگاه شهید صدوقی یزد آغاز می‌شود و این زائران هم اکنون در حال انجام معاینات پزشکی و شرکت در کلاس‌های آموزشی هستند.

خبرنگار: علیرضا شفیعی

انتهای خبر/

کد خبر: 1228095 برچسب‌ها حج عمره سهمیه حجاج

دیگر خبرها

  • مهار اجاره بها مسکن با مصوبه مجلس/ امکان ثبت غیرحضوری دارایی‌های مردم فراهم می‌شود
  • اعزام ۲۶۰ زائر از استان اصفهان به سرزمین وحی
  • اعزام ۳ هزار زائر یزدی به حج تمتع
  • انجام روزانه ۲ پرواز حج عمره مفرده با ظرفیت ۲۶۰ زائر
  • امکان مسیریابی حمل‌ونقل همگانی در «اصفهان من» فراهم شد
  • راه‌اندازی مرکز پشتیبانی زائرکارت ایران در نوش‌آباد
  • ۴۰۰ زائر کهگیلویه و بویراحمدی به عتبات عالیات اعزام شدند
  • حال خوب| خوشحالی مردم «حُمِیل» از سیل جمعیت زائران اربعین
  • اعزام ۷ کاروان عتبات عالیات عراق از کهگیلویه و بویراحمد
  • در زلزله شدید تهران مرده‌ها خوشبختند؛ امکان اسکان ۵ میلیون زلزله زده وجود داد؟