Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-07@09:11:18 GMT

افشای مفاد قرارداد مرتضی تبریزی با استقلال

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۳۶۹۹۷

افشای مفاد قرارداد مرتضی تبریزی با استقلال

به گزارش پارس نیوز،  تا قبل از قطعی شدن پیوستن مرتضی تبریزی به استقلال، مدیران باشگاه ذوب‌آهن به هیچ وجه از مواضع خود کوتاه نمی‌آمدند تا جایی که به نظر می‌رسید این انتقال در نهایت منتفی خواهد شد اما سرانجام توافق‌ها حاصل شد و تبریزی به استقلال پیوست. حالا سعید آذری مدیرعامل ذوب‌آهن در گفت‌وگو با مهر از ضمانت‌ها و تعهدات سنگینی که استقلال برای جذب تبریزی متقبل شده رونمایی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این تعهدات آنقدر سنگین است که فقط با یک روز تاخیر در پرداخت، باعث دو برابر شدن مبلغ رضایتنامه تبریزی خواهد شد. آذری در این باره می‌گوید: «در توافقنامه‌ای که نوشتیم رییس کمیته انضباطی باشگاه ذوب‌آهن هم حضور داشت و این توافقنامه محکم و حقوقی است که رعایت نکردن مفاد آن برای استقلال ریسک بزرگی است. به ازای هر چکی که نخستین روز پاس نشود، غرامت ۵۰ درصدی روی هر چک می‌آید. به طور مثال اگر چک‌ها در موعد مقرر پاس نشود، استقلال باید ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بدهد. این تفاوت ویژه مدیریتی است و ما تمام جنبه‌ها را دیده‌ایم. فکر نمی‌کنم استقلال اینطور ریسک کند ولی باز هم به تفکرات حاکم بر این باشگاه بستگی دارد. غرامتی که با حضور رییس کمیته انضباطی باشگاه در توافقنامه گذاشتیم برای استقلال ریسک وحشتناکی دارد.»

 

پیش از این به نحوه قرارداد بستن مدیران قبلی انتقاد زیادی شد اما شرایطی که در قرارداد تبریزی وجود دارد دست کمی از قراردادهای قبلی که بسته شده، ندارد. بعید است آذری در این ارتباط کوتاه بیاید و قراردادی که بسته‌اند را فراموش کند، در چنین شرایطی استقلالی‌ها باید در هنگام تاریخ چک تمام عزم خود را جزم کرده تا بتوانند پول رضایت تبریزی را جور کنند.

 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: استقلال چک کمیته انضباطی پول قرارداد استقلال پارس افشای مهاجم مفاد پارس نیوز مرتضی تبریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۳۶۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل خشم آلگری: در این وضعیت ریسک نکنید

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و پنجم سری آ ایتالیا روبه‌روی رم به میدان رفت و به تساوی 1-1 برابر این تیم رضایت داد تا بار دیگر نتیجه نه‌چندان خوبی در مسابقات این فصل گرفته باشد.

یووه در حال حاضر با ۶۶ امتیاز از ۳۵ بازی در جایگاه سوم جدول رده‌بندی رقابت‌های سری ایتالیا قرار دارد و بولونیا با دو امتیاز کمتر در جایگاه چهارم ایستاده است و این نگرانی وجود دارد که آنها حتی فرصت کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده را هم از دست بدهند.

برمر پس از پایان این دیدار در گفت‌وگو با درباره شرایط بازی اظهار داشت: «ما می‌خواستیم ببریم اما اتفاق رخ نداد و باید بیشتر تلاش کنیم. امروز فضاهایی وجود داشت اما نتوانستیم به خوبی از آنها استفاده کنیم. باید به تلاش کردن ادامه دهیم و امیدوارم که بتوانیم در دیدارهای آینده هم همین‌طور خوب بازی کنیم.»

او در پاسخ به سوالی درباره دلیل عصبانیت آلگری از بازیکنانش گفت: «من فکر می‌کنم او از دست ما عصبانی شد چون در دقایق پایانی ریسک زیادی انجام دادیم. با این حال از این موضوع به خوبی مطلع هستیم که باید کارمان را در سریع‌ترین زمان ممکن تمام کنیم و در همین مسیر پیش برویم.»

دیگر خبرها

  • دلیل خشم آلگری: در این وضعیت ریسک نکنید
  • تبریزی از تکرار این بازی متنفر است!
  • زمان مذاکره تمدید قرارداد استقلالی‌ها مشخص شد
  • استارت تمدید قرارداد بازیکنان استقلال
  • زمان تمدید قرارداد بازیکنان استقلال مشخص شد
  • خط ریلی زاهدان-کویته نیازمند تبدیل تفاهم‌نامه به قرارداد عملیاتی
  • زمان مذاکره تمدید قرارداد استقلالی ها مشخص شد
  • بانک شهر می‌تواند سعید عزت‌اللهی را پرسپولیسی کند؟ بعید است!
  • آغاز مذاکره برای تمدید قرارداد استقلالی‌ها از هفته آینده
  • ۱۰‌ماه با علی خطیر؛ هیاهوی بزرگ برای هیچ!