Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@11:10:28 GMT

موزه سینما ویترین اختصاصی فیلم کوتاه را راه‌اندازی کرد

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۳۷۱۷۳

موزه سینما ویترین اختصاصی فیلم کوتاه را راه‌اندازی کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی موزه سینمای ایران، در راستای توجه بیشتر به فیلم کوتاه به عنوان سرچشمه خلاق سینمای بلند و با هدف معرفی بهتر این گونه از سینمای ایران به پژوهشگران، دانشجویان و علاقه‌مندان، ویترین اختصاصی فیلم کوتاه در سالن بین‌الملل موزه سینما راه‌اندازی شد.

این ویترین که با همت انجمن صنفی فیلم کوتاه ایران طراحی شده است، اسناد تاریخی، یادگارها و موفقیت‌های بین‌المللی کارگردانان فیلم کوتاه را به نمایش عمومی می‌گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاوه مظاهری، علی عسگری، امید عبدالهی، فرنوش صمدی، اشکان احمدی، کریم لک زاده و آرین وزیردفتری از جمله کارگردانانی هستند که جوایز و افتخارات جهانی خود را به موزه سینما اهدا کرده‌اند.

ویترین اختصاصی فیلم کوتاه به زودی و در آیین اهدای جوایز نهمین جشن مستقل فیلم کوتاه ایران به طور رسمی افتتاح می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند از آن بازدید کنند.

کد خبر 4374224 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: امید عبدالهی علی عسگری فرنوش صمدی فیلم کوتاه موزه سینما کاوه مظاهری کریم لک زاده تئاتر ایران فیلم سینمایی موسیقی ایرانی برنامه تلویزیونی سینمای مستند کنسرت موسیقی فیلم کوتاه سریال ایرانی برنامه رادیویی موسیقی پاپ انیمیشن تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۳۷۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش هوش مصنوعی در دانشگاه اراک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ سرپرست پژوهشکده هوش مصنوعی دانشگاه اراک در گفتگو با خبرگزاری صداوسیما گفت: در رویداد هوش مصنوعی از ایده تا ثروت، در سه روز در خدمت دانشجویان و علاقه‌مندان به این رویداد هستیم. 
ریحانیان افزود: علاقه‌مندان به حوزه‌های مختلف هوش مصنوعی در این رویداد می‌توانند ایده پردازی کرده و این طرح‌ها را برای ما ارسال کنند.
او با اشاره به اینکه طرح‌های برتر جوایز نقدی دریافت خواهند کرد، افزود: استفاده از هوش مصنوعی محدود نیست و در هر حوزه‌ای که افراد بتوانند از هوش مصنوعی استفاده کنند می‌توانند ایده ارسال کنند و از طرح‌های آنان استقبال خواهد شد.
در انتهای این همایش تعدادی از دانشجویان با مطرح کردن سؤالات خود در خصوص هوش مصنوعی پرداختند.

دیگر خبرها

  • ورزشی‌های ششم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • اجرای نمایش تشریفات ساده در تماشاخانه ماه در اصفهان
  • برگزاری همایش هوش مصنوعی در دانشگاه اراک
  • حمید سهیلی سرباز سینما بود/ راش‌هایی که اسناد تاریخی مهمی هستند
  • ماجرای ورورد فیلمساز مشهور آمریکایی به تهران
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه‌شب‌بازی»
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد/ جمع کل؛ بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان
  • حمید سهیلی خود را سرباز سینما می‌دانست
  • روزی که پل شریدر فیلمساز معروف آمریکایی به تهران آمد