Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت امور خارجه ازبکستان خبر افتتاح دفتر سیاسی گروه «طالبان» در شهر «تاشکند» را تکذیب کرد.

ایران آنلاین /وزارت امور خارجه ازبکستان خبر افتتاح دفتر سیاسی گروه «طالبان» در شهر «تاشکند» را تکذیب کرد.

وزارت امور خارجه ازبکستان با انتشار اطلاعیه‌ای نوشت: این موضوع بررسی نشده و هیچ دفتری افتتاح نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در قطر تنها نمایندگی رسمی گروه طالبان واقع است.

پیشتر مقامات قطر اظهار داشتند که با گروه طالبان تماس برقرار نموده و بنابه درخواست آمریکا نمایندگان آن را در قلمرو خود مستقر کردند. 

هفته گذشته وزارت امور خارجه ازبکستان اعلام کرد که نمایندگان گروه طالبان روزهای 7 و 10 آگوست در تاشکند گفت‌وگوهایی انجام دادند و چشم انداز گفت‌وگوهای صلح در افغانستان بررسی شده است.

در ماه ژوئن مقامات ازبکستان با گروه طالبان برای سازماندهی حضور آنها در گفت‌وگوهای مستقیم با دولت افغانستان تماس برقرار کردند.

پیش از این وزارت امور خارجه ازبکستان اعلام کرده بود در پایان بیانیه همایش بین المللی افغانستان در تاریخ 27 مارس در تاشکند بر لزوم آغاز سریع گفت‌وگوهای مستقیم بین دولت افغانستان بدون هیچ پیش شرطی تاکید شده است.  / فارس

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۳۷۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طالبان حمله موشکی ایران به اسرائیل را دفاع مشروع خواند

وزارت امور خارجه طالبان در واکنش به حمله ایران به اسرائیل گفت: حملات موشکی و پهپادی ایران، در خاک اسرائیل دفاع مشروع این کشور بود.

به گزارش مشرق، وزارت امور خارجه طالبان در واکنش به حمله ایران به اسرائیل گفت: حملات موشکی و پهپادی ایران، در خاک اسراییل دفاع مشروع این کشور بود.

عبدالقهار بلخی سخنگوی وزارت امور خارجه طالبان امروز یک‌شنبه ۲۶ فروردین در واکنش به حملات موشکی و پهپاد سپاه پاسداران ایران به خاک اسرائیل نوشت: رژیم صهیونیستی در ادامه جنایات خود کنسولگری سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق پایتخت سوریه را به خلاف تمامی موازین دیپلماتیک و قوانین بین‌المللی هدف قرار داده بود.

بلخی نوشت: اقدامات نظامی شب گذشته جمهوری اسلامی ایران علیه اسراییل دفاع مشروع بود.

سخنگوی وزارت خارجه طالبان تاکید کرد که رژیم صهیونیستی به نسل کشی در نوارغزه ادامه داده و تاکنون بیش از ۳۳ هزار غیرنظامی را شهید و سعی در تجاوز به مقدسات سایر کشورها و گسترش ناامنی در منطقه داشته است تا توجه جهان را از جنایات خود در غزه منحرف کنند.

وی گفت: افغانستان از همه کشورهای جهان و منطقه می‌خواهد تا برای جلوگیری از گسترش بیشتر بحران، تلاش‌های خود را برای توقف جنایات رژیم صهیونیستی تسریع بخشند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران شنبه شب و در پاسخ به جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و به شهادت رساندن جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی در سوریه، حملات گسترده ای را با صدها موشک و پهپاد علیه مواضع رژیم صهیونیستی انجام داد.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • افغانستانی های مقیم خارج در بازسازی افغانستان سهیم شوند
  • کابل: افغان‌های مقیم خارج در بازسازی افغانستان سهم بگیرند
  • رژیم اسرائیل مانند ناتو در افغانستان شکست می‌خورد
  • سیل در افغانستان / ۳۳ کشته و ۲۷ مجروح
  • بیانیه وزارتخارجه طالبان درباره حملات ایران علیه اسرائیل
  • طالبان حمله موشکی ایران به اسرائیل را دفاع مشروع خواند
  • طالبان: پاسخ ایران اقدام دفاعی مشروع بود
  • واکنش مقام وزارت خارجه حکومت طالبان به عملیات «وعده صادق»
  • قوانین طالبان در انتظار امضای ریاست این گروه
  • استخدام پلیس زن در افغانستان