Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از سایت aspor ترکیه انتقال مرتضی پور علی گنجی به تیم فوتبال ترابوزان اسپور این روز ها اخبار و حواشی زیادی به همراه داشته است.

سایت aspor ترکیه در همین خصوص نوشت این بازیکن 26 ساله ایرانی پس از آن که از السد قطر جدا شد به دنبال حضور در فوتبال اروپا بود و برای او پیشنهاد هایی از فوتبال هلند و انگلیس شنیده می شد اما در نهایت این بازیکن راهی ترابوزان اسپور ترکیه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو روز پس از  شکست ترابزون مقابل باشاک شهیر در حضور مرتضی پورعلی گنجی سایت aspor ساعاتی قبل از توافق نهایی این بازیکن و سران باشگاه ترک خبر داد و نوشت:« مدافع تیم ملی ایران با امضای قراردادی سه ساله رسما به جمع شاگردان کارامان در جمع "بوردو-ماوی ها"پیوست تا سومین بازیکن ایرانی ترابزون لقب بگیرد». 

بیشتر بخوانید:تکلیف پور علی گنجی امروز مشخص می شود 

انتهای پیام /

پور علی گنجی راهی ترابوزان اسپور شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۳۷۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر اینتر حضور طارمی را تایید کرد/ مهدی پایان فصل در ایتالیا

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال اینتر و آث میلان در هفته سی و سوم سری آ روز گذشته دوشنبه ۳ اردیبهشت در ورزشگاه سن سیرو به مصاف هم رفتند که در پایان این بازی با نتیجه دو بر یک به سود اینتر به پایان رسید تا این تیم در فاصله ۵ هفته تا پایان مسابقات، قهرمانی خود را قطعی کند.

سایت «noticiasaominuto» به نقل از «پیرو آسیلیو» مدیر ورزشی باشگاه اینتر خبر داد که حضور مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو در فصل آینده به این تیم قطعی است. او در این خصوص اظهار داشت: ما از خیلی وقت پیش کارهای انتقال بازیکنان جدید به اینتر برای فصل آینده را انجام داده‌ایم. برخی از آنها را خیلی سریع اعلام کردیم که به نظرم کار اشتباهی بود و باید در پایان فصل رسانه‌ای می‌شد.

یکی از خبرنگاران از «پیرو آسیلیو» پرسید که آیا بازیکنان جدید اینتر، «زیلنسکی» و مهدی طارمی هستند؟ که او در واکنش به این سوال تنها به لبخند زدن اعتنا کرد. این سایت در ادامه خبر خود آورده است که طارمی در پایان فصل و با قراردادی آزاد راهی اینتر می‌شود.

کد خبر 6086434

دیگر خبرها

  • دومین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو / کدام بازیگر زن تتلو را در ترکیه تحریک کرد؟
  • «س.ق» یا «پ.ص» ؛ کدام بازیگر زن باعث اغفال امیر تتلو در ترکیه شد؟
  • ردپای خانم بازیگر در پرونده تتلو
  • سقوط در انتظار 2 لژیونر ایران: زودتر برگردید!
  • بازیکنی که در ۷سال فقط ۱۶دقیقه بازی و تمدید کرده!
  • مدیر اینتر حضور طارمی را تایید کرد/ مهدی پایان فصل در ایتالیا
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز سه‌شنبه ۴‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • تیم هندبال نوجوانان ایران راهی اردوی آنکارای ترکیه شد
  • تمرین استقلال تعطیل شد/ ماشاریپوف به دبی رفت
  • تیم هندبال نوجوانان ایران راهی اردوی آنکارای ترکیه شدند