Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@01:14:27 GMT

مسابقات تنیس 1500 امتیازی در اصفهان برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۳۷۳۲۵

مسابقات تنیس 1500 امتیازی در اصفهان برگزار می شود

اصفهان - ایرنا - مسابقات تنیس آزاد 1500 امتیازی ( ++A ) ویژه آقایان با حضور 128 تنیسور از 10 استان در دو بخش انفرادی و دونفره در اصفهان برگزار می شود.

مدیر اطلاع رسانی این رقابت ها روز سه شنبه به ایرنا گفت: این مسابقات که از چهارشنبه هفته جاری در آکادمی تنیس آپادانا واقع در ورزشگاه 22 بهمن اصفهان آغاز می شود، تا دوم شهریور با برگزاری دیدارهای نهایی و مراسم اختتامیه ادامه خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مجید جلالی اضافه کرد: در بخش انفرادی این مسابقات 128 شرکت کننده در جدول مقدماتی رقابت می کنند که 16 نفر برتر به جدول 64 تایی و اصلی صعود خواهند کرد و به همراه 48 تنیسور رنکینگ دار در جدول اصلی مسابقه خواهند داد.
وی ادامه داد: رقابت های بخش تیمی یا دو نفره (دوبل) نیز با حضور 32 تیم برگزار خواهد شد.
مدیر اطلاع رسانی مسابقات تنیس آزاد آقایان 1500 امتیازی اصفهان خاطرنشان کرد: نفر اول این مسابقات 1500، نفر دوم 1000، نفر سوم 600 و نفرات چهارم و پنجم 360امتیاز کسب می کنند.
به گفته جلالی در بخش دو نفره نیز به تیم اول 375، تیم دوم 250، تیم سوم 150 و تیم های چهارم و پنجم صاحب 90 امتیاز اختصاص می یابد.
وی افزود: در بخش انفرادی به نفر مبلغ اول پنج میلیون و 500 هزار تومان، نفر دوم 2 میلیون و 800 هزار تومان و نفرات سوم مشترک، 2 میلیون و 700 هزار تومان اهدا می شود.
مدیر اطلاع رسانی مسابقات تنیس آزاد آقایان 1500 امتیازی اصفهان ادامه داد: به تیم های اول تا سوم بخش دو نفره (دوبل) نیز به ترتیب 2 میلیون و 200 هزار تومان، یک میلیون تومان و 800 هزار تومان اهدا خواهد شد.
6020 / 2093

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش تنيس اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۳۷۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال

به گزارش "ورزش‌سه"، با اعلام مسئولان برگزاری مسابقات فوتسال جام جهانی سه شهر بخارا، تاشکند و اندیجان میزبانان رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۴ خواهند بود.

جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ دهمین دوره جام جهانی فوتسال است که به میزبانی ازبکستان برگزار خواهد شد. برای چهارمین بار است که این مسابقات در قاره آسیا و برای اولین‌بار است که در آسیای مرکزی برگزار می‌شود. تیم ملی پرتغال با قهرمانی در دوره قبلی مسابقات مدافع عنوان قهرمانی در این رقابت‌ها است.

دیگر خبرها

  • تایید شد: لالیگا از دو فصل دیگر در آمریکا!‏
  • زمان پایان لیگ تنیس روی میز مشخص شد
  • پایان مسابقات تنیس در گرمسار و شاهرود
  • گلایه هواداران تنیس از ندیدن توپ زرد!
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به دبیر خانه جشنواره شعر رضوی
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • نوزدهمین دوره مسابقات قرآنی مرحله استانی در اسفراین برگزار شد
  • راهیابی نماینده گرمسار به مراحل پایانی لیگ ملی بسکتبال
  • آغاز تور جهانی تنیس در مازندران
  • فوتبال دسته یک ایران؛ پیروزی خیبر خرم‌آباد در روز توقف چادرملو