Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری گفت: ترجیح ما بر این بود مجید عسگری به بازی‌های آسیایی نرود چون در حال حاضر آمادگی مطلوبی ندارد.

محمد حسین برخواه در گفت و گو با ایسنا درباره بازگشت مجدد مجید عسگری به لیست وزنه برداران اعزامی به بازی های آسیایی۲۰۱۸ بیان کرد: تصمیم بر این شد که عسگری در ترکیب تیم ملی قرار گیرد و در بازی ها روی صحنه خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخواه در پاسخ به این پرسش که عسگری خودش معتقد بود تمریناتش را سبک کرده بود  و شانس رفتن روی سکو را ندارد از این رو از حضور در بازی های آسیایی انصراف داد پس چرا مجددا نظرش عوض شد، تصریح کرد: تمرینات عسگری در هفته های اخیر مناسب نبود و وضعیت  آمادگی مطلوبی در حال حاضر ندارداز این رو با توجه به تمریناتی که چند هفته اخیر پشت سر گذاشته  و آسیب دیدگی آرنجش، ترجیح ما هم بر این بود در ترکیب تیم نباشد و با همان هفت نفر به بازی های آسیا یی برویم. عسگری از آمادگی مطلوب و خوب به دور است. خودش هم در این دو هفته نتوانست به جمع بندی برسد و بلاتکلیف بود که در بازی های آسیایی شرکت کند یا نه در هر نهایت  تصمیم گیری بر این بود که در ترکیب تیم ملی باشد.

 او در مورد شانس عسگری برای رفتن روی سکو نیز گفت: طبیعتا هیچ شانسی برای قرار گرفتن روی سکو ندارد و فقط امیدواریم یک نماینده خوبی برای تیم ملی وزنه برداری ایران باشد.

سرمربی تیم ملی وزنه برداری در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه همیشه نظم و دیسیپلین برایش اهمیت زیادی داشته است و با توجه به این موضوع شاید این انتظار وجود داشت اجازه این رفت و آمد را به عسگری ندهد، تاکید کرد:  با توجه به شرایطی که در حال حاضر وجود دارد، ما زیاد موافق قرار گرفتنش در ترکیب تیم ملی نبودیم اما تصمیم گیری بر این شد که باشد.  یک احتمال این است شاید فدراسیون تحت فشار قرار گرفته که مجید عسگری در ترکیب تیم ملی باشد و من دقیق علتش را نمی‌دانم و در این مورد مطمئن نیستم اما این می‌تواند یک احتمال باشد به هر حال به ما اعلام کردند مجید عسگری برای بازی های آسیایی وزنه خواهد زد.

برخواه در مورد وضعیت دیگر نمایندگان اعزمی به بازی های آسیایی نیز گفت: وضعیت ملی‌پوشان نسبتا خوب است و امیدوار هستیم نتایج خوبی را در بازی ها بگیریم و نفرات در روزهای اخیر  هم وزنه برداران تمرینات خوب و مناسبی را پشت سر گذاشتند.  البته بیماری ویروسی و عفونی چند نفر از وزنه برداران از جمله سهراب مرادی و علی مکوندی و نفرات جوانان را دچار مشکل کرد. ان‌ءشاالله  بیشتر از این به بقیه نفرات سرایت پیدا نکند. بهداد سلیمی و سعید علی حسینی وضعیت خوبی دارند و سعید رکوردهای خوبی را درتمرینات اخیر به ثبت رساند.

او در مورد اینکه این بیماری بر روی تمرینات سهراب مرادی تاثیر گذاشته است یا خیر، تاکید کرد: برنامه ما برای سهراب مرادی گرفتن مدال طلا و جابجایی رکوردهای جهان است، البته برای  درمان این بیماری مجبور شد پنی سیلین تزریق کند  و مصرف آنتی بیوتیک مقداری بدن را ضعیف می کند. انءشاالله تا روز مسابقه وضعیتش بهتر شود.

برخواه در مورد حضور روسلان نورالدینوف ازبک در بازی های آسیایی و سخت شدن کار براری و هاشمی در دسته ۱۰۵ کیلوگرم  بیان کرد: می دانستیم در بازی های آسیایی شرکت می کند و ملی پوشان ۱۰۵ کیلوگرم خودشان را برای رویارویی با این قهرمان المپیک آماده کرده اند.

او در مورد پیش بینی خود برای مدال هایی که وزنه برداری در بازی های آسیایی کسب خواهد کرد، گفت:  قبل از تعطیلات عید نوروز هم گفتم به دنبال کسب مدال توسط هر هفت نفر هستیم خیلی امیدوار هستیم بتوانیم سه مدال طلا کسب کنیم و این اتفاق رخ دهد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام وزنه برداري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۳۷۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اندونزی

به گزارش قدس آنلاین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسمی با حضور میهمانان و مقامات رسمی در اندونزی گرامی داشته شد.

در این مراسم که با حضور ده ها نفر از میهمانان خارجی برپا شد، مقامات رسمی و گروهی از فرماندهان نیروهای مسلح اندونزی، همچنین دیپلمات های ارشد و رایزنان نظامی مقیم جاکارتا از کشورهای گوناگون شرکت کردند.

بروجردی سفیر جمهوری اسلامی ایران در جاکارتا در این مراسم ضمن تمجید از قدرت و اراده نیروهای مسلح در دفاع از حاکمیت ملی، عملیات وعده صادق را در پاسخ به حمله اسرائیل به کنسولگری کشورمان در دمشق سوریه بعنوان یکی از مصادیق آن یاد آور شد و بر تعهد تهران به ادامه حمایت از مبارزات مردم فلسطین تاکید کرد.

سرهنگ موحد رایزن نظامی کشورمان نیز در این مراسم گفت به شهادت تاریخ و در مقطع کنونی نیز دکترین نظامی جمهوری اسلامی ایران دفاعی و قاطع در برابر دشمنان بوده است و با وجود تحریم‌های ظالمانه برخی کشورهای استعمارگر، امروز نیروهای مسلح ایران در زمره قدرت‌های برتر منطقه و جهان هستند و از ظرفیت مدرن‌ترین تجهیزات تسلیحاتی برخوردارند.

در آغاز این مراسم، آیات کلام الله مجید و سرود مقدس جمهوری اسلامی طنین انداز گردید و برنامه با اجرای سرود سلام فرمانده توسط نوجوانان اندونزیایی خاتمه یافت. درحاشیه مراسم نیز نمایشگاهی از تصاویر تسلیحات بومی دفاعی جمهوری اسلامی ایران برپا شد.

این مراسم بنا به دعوت سفارت جمهوری اسلامی ایران در جاکارتا و به علت تعطیلات عید فطر در اندونزی، شامگاه دهم اردیبهشت ماه جاری برگزار شد و در سایت های خبری این کشور نیز بطور قابل توجهی بازتاب یافت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • واکنش بوفون به بازگشت پارما به سری A
  • برنامه قطعی تاپیکو، بازگشت مجدد نفت ایرانول به جایگاه صدر در روان‌کاران است/ تولید و صادرات محصولات دانش بنیان باید در اولویت باشد
  • ببینید | خاطره بازی از دوران مدرسه با اسطوره‌های وزنه‌برداری؛ فرار از روی دیوار و انضباط ۱۳
  • واکنش ایران به ادعای مجدد کویت درباره میدان آرش
  • تست فنی ۲۵ بازیکن مطرح برای بازی در لیگ کره جنوبی
  • علی عسگری: پرسپولیس با بردن سپاهان قهرمانی اش را قطعی می کند/ هواداران باید جو ورزشگاه را به سود سرخپوشان رقم بزنند
  • سلب میزبانی ایران از مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ | واکنش فوری و متقابل ؛ ایران مسابقات را تحریم کرد
  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اندونزی
  • مهرداد با وزنه سنگین آماده بازی با تراکتور (عکس)
  • واکنش سوسن پرور و صهبا شرافتی به قضاوت مردم (فیلم)