Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@08:09:38 GMT

باند بزرگ سند نمره خودرو منهدم شد

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۳۷۶۷۰

باند بزرگ سند نمره خودرو منهدم شد

باند سارقان خودرو که به شیوه سند نمره اقدام به فروش خودروهای مسروقه کرده بودند منهدم شد.

به گزارش ایسنا، در اجرای سومین طرح دستگیری سارقان سطح شهر تهران که از سوی پلیس آگاهی به مرحله اجرا درآمد باندی که اقدام به سرقت خودروهای تصادفی با قیمت بسیار پایین کرده و سپس با سرقت خودروهای مشابه اقدام به سندنمره این خودروها کرده بودند منهدم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعضای این باند اقدام به خرید خودروهای تصادفی می‌کردند. سپس مشابه همان خودرو را سرقت کرده و سپس قطعات خودروی تصادفی و شماره شاسی و بدنه آن را بر روی خودروی سرقتی نصب کرده و از طریق سندنمره کردن این خودروها اقدام به فروش آن می‌کردند.

ماموران پلیس آگاهی موفق به شناسایی و دستگیری اعضای این باند کرده و در تحقیقات اولیه از آنان مشخص شد که تا کنون بیش از 53 دستگاه خودروی سواری را سرقت کرده و با شیوه سند نمره قصد فروش آن را داشتند.

این سارقان علاوه بر اینکه خودرو را با قیمت خودروهای روز به فروش می‌رساندند الباقی قطعات خودرو را نیز اسقاط کرده و به فروش می‌رساندند.

در همین راستا سردار علیرضا لطفی رئیس پلیس آگاهی پایتخت به افرادی که قصد فروش خودروی تصادفی را دارند هشدار داد که حتما این خودروها را با مدارک و تمام مشخصات به فروش برسانند.

وی همچنین از نظارت بر این مراکز نیز خبر داد و تاکید کرد که مأموران پلیس امکان کشف و شناسایی چنین مواردی را دارند.

در حال حاضر برای این سارقان پرونده‌ای تشکیل شده و آنان برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام خودرو رییس پلیس پایتخت سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۳۷۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان ۱۰ میلیاردی تجهیزات بانک های دولتی در دام پلیس البرز

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ پیمان گودرزی گفت: تیم تخصصی کلانتری ۱۱ مرکزی شهر کرج حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی سواری مشکوک می‌شوند و آن را متوقف می‌کنند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه میزان قابل توجهی تجهیزات الکترونیک مربوط به بانک کشف شد و مأموران در تحقیقات تکمیلی متوجه می‌شوند که متهمان اقدام به سرقت این اموال از انبار دو شرکت وابسته بانک‌های دولتی در ماهدشت کرده‌اند.

فرمانده انتظامی کرج مطرح کرد: در این خصوص یک مالخر اموال مسروقه نیز در استان تهران دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه او اموالی به ارزش حدود ۱۰ میلیارد ریال کشف شد.

سرهنگ گودرزی خاطرنشان کرد: شرکت‌ها نسبت به ایمن کردن اماکن و ساختمان‌های خود در جهت پیشگیری از سرقت اقدام کنند و هرگونه موارد مشکوک را در اسرع وقت از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6081853

دیگر خبرها

  • سریعترین خودروهای سه سیلندر که عملکردشان شما را شگفت‌زده خواهند کرد (+عکس)
  • کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس
  • سارقان ۱۰ میلیاردی تجهیزات بانک های دولتی در دام پلیس البرز
  • این خودروی پرطرفدار ۵۵ میلیون تومان گران شد !
  • کشف ۱۳ فقره سرقت و انهدام باند حرفه ای سارقان در خرم آباد
  • انهدام باند سرقت احشام با کشف ۸ مورد سرقت
  • باند سارقان انبار کالاهای ملوانی و منازل در گناوه منهدم شد
  • ۸ هزار خودروی وارداتی تحویل مردم شد
  • انهدام باند سارقان انبار کالاهای ملوانی در گناوه
  • ثبت سفارش ۱۳۳ هزار خودروی وارداتی/ بازبینی آیین‌نامه واردات خودروهای دست دوم