Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-23@17:58:14 GMT

دستگیری کلاهبردار حرفه ای در صحنه

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۳۷۶۸۹

دستگیری کلاهبردار حرفه ای در صحنه

فرمانده انتظامی شهرستان صحنه از دستگیری کلاهبردار حرفه ای در این شهرستان با تلاش ماموران انتظامی خبر داد.

ایران آنلاین / سرهنگ بهروز فخری اظهار داشت: به دنبال شکایت شخصی مبنی بر اینکه یک کلاهبردارحرفه ای به عنوان کارمند ادارات و ارگان های انتظامی و فرمانداری با ارائه چک بی محل و جعلی اقدام به خرید گوسفند و محصولات کشاورزی در روستاه های تابعه کرده موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با انجام کارهای اطلاعاتی و تحقیقات گسترده ماموران و پس از هماهنگی با مقام قضائی، متهم در مخفیگاهش دستگیر و به جرم خود اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان صحنه تصریح کرد: این فرد پس از تشکیل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی و صدور حکم مناسب تحویل مراجع قضائی شد.

وی در پایان از مشارکت و همکاری خوب مردم با پلیس در شناسایی و کشف جرائم قدردانی کرد./پلیس

 



 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۳۷۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار وام ازدواج در بوکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سرهنگ موسی بهاری افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان به بهانه وام ازدواج، موضوع شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار تیم ویژه مبارزه با جرایم سایبری انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: کارشناسان پلیس فتا با پایش صفحات مجازی و رصد اقدامات مجرمانه، موفق به شناسایی متهم شده و او را با هماهنگی قضایی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بوکان با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضایی ادامه داد: شهروندانی که به این شیوه مورد کلاهبرداری واقع شده‌اند، می‌توانند جهت اعلام شکایت و تشکیل پرونده به پلیس فتای انتظامی بوکان مراجعه کنند.

سرهنگ بهاری بیان کرد: اگر متقاضیان قبل از هرگونه پرداختی یا ارائه مدارک شناسایی برای تحقیق و استعلام صحت پرداخت وام از طریق بانک مربوط اقدام کنند، به آسانی از وقوع این نوع کلاهبرداری ها پیشگیری می شود.

دیگر خبرها

  • دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در کرمانشاه
  • کشف بیش از ۶۰ سکه‌های تاریخی در فسا
  • بازداشت کلاهبردار معامله خودرو در آبادان
  • دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در دلفان
  • کشف سکه‌های تاریخی از یک متهم در مسافرخانه ای در فسا
  • دستگیری کلاهبردار وام‌ازدواج در بوکان/شاکیان به پلیس مراجعه کنند
  • دستگیری کلاهبردار وام ازدواج در بوکان
  • دستگیری اعضاء باند حرفه‌ای کپی کارت‌های بانکی در محمودآباد
  • از کشف موتورسیکلت سنگین قاچاق تا پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در فارس
  • دستگیری کلاهبردار اینترنتی در بوکان