Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما، نتایج تازه‌ترین نظرسنجی‌ها در آمریکا نشان می‌دهد هفتاد درصد زنان جوان این کشور نسبت به دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا خشمگین یا از وی ناراضی هستند.
براساس این نظرسنجی که نتایج آن روز دوشنبه منتشر شد، از هر ۱۰ زن ۱۸ تا ۳۵ ساله در آمریکا هفت نفر، از رئیس جمهورشان ناراضی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بالاترین نسبت نارضایتی زنان آمریکایی در این رده سنی نسبت به رئیس جمهورشان است.
براساس این نظرسنجی که موسسه یوگاو (YouGov) برای شبکه خبری CBS News و رسانه دیجیتالی Refinery۲۹ انجام داده است، تنها ۹ درصد زنان شرکت کننده در این نظرسنجی نسبت به ترامپ ابراز رضایتمندی کرده اند.
به گزارش خبرگزاری شین هوا از واشنگتن، این نظرسنجی نشان می‌دهد که ۵۳ درصد زنان این رده سنی بر این باورند که سیاست ترامپ بیشتر به زنان آسیب می‌رساند و ۷۰ درصد نیز می‌گویند سیاست‌های دولت ترامپ بیش از آنکه از حقوق و آزادی‌های آن‌ها حفاظت کند، آن را تهدید می‌کند.
بیش از ۷۵ درصد زنان جوان خواهان آن هستند که حزب دموکرات کنترل کنگره را در دست داشته باشد. اغلب این زنان نیز بیش از آنکه خود را هواخواه جمهوری خواهان بدانند، هواخواه دموکرات‌ها می‌دانند.
بر اساس این نظرسنجی، بسیاری از زنان این گروه سنی هنوز برای شرکت در انتخابات میان دوره‌ای کنگره آمریکا در سال ۲۰۱۸ مطمئن نیستند. تنها ۳۰ درصد آن‌ها اعلام کردند که به طور قطعی در انتخابات شرکت خواهند کرد. این در حالی است که ۷۶ درصد زنان بالای این رده سنی اعلام کرده اند که مطمئنا در انتخابات شرکت خواهند داشت.
از علل اصلی تردید این زنان برای شرکت در انتخابات میان دوره‌ای کنگره، به ترتیب، عدم علاقه به سیاست و انتخابات (۳۱ درصد)، احساس اینکه رأی آن‌ها هیچ چیزی را تغییر نمی‌دهد (۱۹ درصد)، اینکه آن‌ها هیچ یک از نامزد‌ها را نمی‌پسندند (۱۴ درصد) و وقت برای شرکت در این انتخابات ندارند (۱۴ درصد) بود.
این نظرسنجی بین ۲۶ تا ۳۰ ژوئیه به صورت اینترنتی انجام شد و دو هزار و ۹۳ زن آمریکایی شرکت داشتند.
­

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: زنان ترامپ ناراضي نظرسنجي آمريکا رئيس جمهور کنگره خشمگين انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۳۷۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال هایی که دیده نمی‌شود!

نتایج رصد و نظرسنجی های مختلف درباره میزان رویکرد مردم به سریال های نوروزی هشدار نگران کننده ای را به صدا درآورده است.   به گزارش خبرآنلاین، براساس این نظرسنجی سریال زیرخاکی ۱۹/۸۶ درصد مخاطب داشته و سریال رستگاری تنها موفق به جذب ۷/۳۴ درصد از مخاطبان صدا و سیما شده است. سریال هفت سر اژدها نیز ۱۸/۱۶ درصد مخاطب داشته است! نکته مهم و قابل تامل در این نظرسنجی این است که ۵۴/۶۴ درصد مردم اصلا این ۳ سریال را ندیده اند.   به عبارت دیگر، صداوسیما علی رغم تدارک ویژه و پرهزینه شب عید و ماه مبارک، هنوز نتوانسته مخاطبان گذشته خود را پیدا کند. این ارقام نشان می دهد که صداوسیما همچنان دچار ریزش مخاطب بوده و طرح های تحول مدیران این سازمان نیز موفقیتی در پی نداشته است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • نرخ ناباروری زنان جوان آمریکایی در حال افزایش است
  • کمک‌ های جدید آمریکا چه معنایی برای اوکراین و پوتین دارد؟
  • کمک‌های جدید واشنگتن چه معنایی برای کی‌یف و پوتین دارد؟
  • نظرسنجی هاروارد چگونه تعبیر شد؟/ عواقب اصرار بر جنایت
  • وظیفه «هیئت»، مقابله با جنگ شناختی و عملیات روانی دشمن است
  • مهاجرت غیرقانونی «بحران جدی» از نگاه آمریکایی‌ها
  • مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال‌هایی که دیده نمی‌شود!
  • مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال هایی که دیده نمی‌شود!
  • نظرسنجی| افزایش رویگردانی از نتانیاهو در آمریکایی‌ها