Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مدير تيم فوتبال اميد، گفت: برنامه‌ريزي بازي‌هاي آسيايي در رشته فوتبال از سطح AFC هم پائين‌تر است. بايد امروز رنگ لباس‌ تيم‌ها را مشخص مي‌کردند اما در جلسه هماهنگي اين اتفاق نيفتد.
به گزارش خبرنگار اعزامي فارس از اندونزي، حميد استيلي در مورد مورد جلسه هماهنگي قبل از ديدار مقابل عربستان، گفت: جلسه امروز براي هماهنگي‌ تيم‌ها بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اين جلسه با حضور مسئولان تيم‌هاي گروه F عربستان، ايران، ميانمار و کره شمالي برگزار شد. در مورد مسائل داوري، تعويض‌ها، اينکه چه کساني مي‌توانند روي نيمکت باشند. چه کساني همراه تيم مي‌توانند در اتوبوس باشند و ساير مسائل صحبت شد. در مورد تيم هم توضيحاتمان را نوشتيم. پيراهن اول ما سفيد، پيراهن دوم ما قرمز، پيراهن اول گلرها مشکي، پيراهن دوم گلرها سبز و پيراهن سوم گلرها آبي هستند.
وي افزود: در مورد موضوع زمين هم صحبت کرديم. عربستاني‌ها هم در مورد شرايط زمين تمرين ناراحت بودند. آنها ديروز آمدند. يک گله هم اين بود که بايد روز قبل از بازي، تمرين تيم‌ها در زمين اصلي مسابقه برگزار شود که آنها گفتند با توجه به برگزاري همه روزه بازي‌ها در يک زمين نمي‌توانند اجازه انجام اين کار را بدهند. همچنين نوشتن هر گونه شعار سياسي زير پيراهن ممنوع است. موارد مختلف و زيادي در اين جلسه مطرح شد.
مدير تيم اميد در مورد اينکه آيا رنگ لباس تيم اميد در بازي فردا مشخص شد، عنوان کرد: خير هنوز مشخص نشده است. گفتند تا شب اين مسئله را به ما اعلام مي‌کنند. خودشان در اين مورد تصميم مي‌گيرند و به ما اعلام مي‌کنند.
استيلي در مورد اينکه وضعيت برنامه ريزي مسئولان برگزاري مسابقات در حد AFC است، گفت: برنامه ريزي در حد AFC هم نيست و از آن هم بدتر است. بايد امروز رنگ لباس ها مشخص مي‌شد اما تا به اين لحظه اين اتفاق نيفتاده است.
وي در مورد مشکل حضور برخي همراهان تيم روي نيمکت، اظهار داشت: در نامه قبلي که به کميته المپيک ارسال شده بود تعداد نفرات براي نشستن روي نيمکت 6 نفر اعلام شده بود اما امروز اعلام کردند که 8 نفر مي‌توانند روي نيمکت حضور يابند که ما امروز با سجادي تماس گرفتيم و او هم قول همکاري داد تا هر چه سريعتر نام اين دو نفر را به ليستمان اضافه کنيم.
انتهاي پيام/ا

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۳۷۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه کمیته فوتسال آسیا به رهبری تاج

به گزارش "ورزش سه"، کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی کنفدراسیون فوتبال آسیا در دومین نشست خود که امروز در بانکوک، برگزار شد، تصمیمات کلیدی را به عنوان بخشی از تلاش‌های خود برای تضمین ادامه پیشرفت هر دو رشته ورزشی اتخاذ کرد.

در نشست کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی کنفدراسیون که در آستانه برگزاری دیدار فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ تایلند برپا شد، مهدی تاج، نایب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا و رئیس فدراسیون فوتبال ایران، در آغاز صعود تیم‌های ملی جمهوری اسلامی ایران و تایلند به فینال این مسابقات را تبریک گفت و از میزبانی فدراسیون فوتبال تایلند، قدردانی کرد.

در این جلسه همچنین پیرامون رقابت‌‎های جام ملت‌‎های فوتسال هم بحث و تبادل نظر شد و بر این اساس با توجه به آماده‌سازی تیم‌‎ها برای جام جهانی فوتسال بانوان فیفا که قرار است در سال 2025 آغاز شود، کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی کنفدراسیون فوتبال آسیا، فرمت، تاریخ مسابقات و مقررات جام ملت‌‎های آسیا 2025 فوتسال بانوان AFC را که به صورت چهارساله برگزار می‌شود، تصویب کرد.

بحث درباره شیوه برگزاری فعلی مسابقات جام ملت‌‎های مردان فوتسال آسیا هم از دیگر موارد مطرح‌شده در جلسه امروز کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی کنفدراسیون فوتبال آسیا بود.

دیگر خبرها

  • شرایط حضور حسن یزدانی در المپیک پاریس مشخص شد
  • برگزاری اولین جلسه مدیران استقلال و هلدینگ خلیج فارس/ خبری از آقا محمدی نبود، ۲ نفر به هیئت مدیره اضافه می‌شوند
  • هدیه نکونام به هوادار خاص/ دختر آبی پوش در آغوش سرمربی استقلال
  • ورزشکاران پاراکانو در قهرمانی جهان مشخص شدند
  • جلسه کمیته فوتسال آسیا به رهبری تاج
  • تاریخ دقیق قرعه‌کشی جام حذفی ایران مشخص شد
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • امکان بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون آموزگاری»
  • اعلام مسیر رسیدن به المپیک در دوومیدانی/ برنامه اعزام‌ها مشخص شد
  • تیم‌های برتر مسابقات والیبال ساحلی خراسان شمالی مشخص شدند