Web Analytics Made Easy - Statcounter

چند روز پیش شاهرخ خان با گروهی از بچه‌ها و نوجوانان دیدار کرد که برای شرکت در بازی‌های کودکان برنده جهان راهی مسکو می‌شدند.

ایران آنلاین /  شاهرخ خان وقتی متوجه شد این بچه‌ها خودشان در رقابتی سخت در مسیر زندگی با بیماری‌های دشواری چون لوکمی، لمفوم و نفروبلاستوما پیروز بیرون آمده‌اند تصمیم گرفت حتما کاری برای آنها بکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با حمایت بیمارستان یادبود تاتا برنامه‌ای برای این بچه‌ها ریخت و از آنها خواست مهمان او شوند.

به گفته یک منبع وقتی شاهرخ خان متوجه شد این بچه‌ها حالا دارند برای معرفی هند راهی مسکو می شوند تصمیم گرفت تا با ملاقات ویژه با آنها، برای این رقابت‌ها آنها را تشویق کند.

به همین دلیل وی برنامه‌های قبلی‌اش را کنار گذاشت و این بچه‌ها را به خانه‌اش دعوت کرد. او به تنهایی با هر یک از این ۹ بچه دیدار و نزدیک به یک ساعت با آنها صحبت کرد و  با صحبت‌های روحیه‌بخش خود با آنها روبه رو شد و در انتها با اهدا کردن یک کیف وسایل ورزشی با لباسی برای رقابت‌ها، آنها را روانه این دیدار جهانی کرد.
این بچه‌ها نه تنها در رقابت‌ها در سطح جهانی درخشیدند بلکه با دریافت ۲۲ مدال مختلف، موجب افتخار هند شدند.

بچه‌های تیم هند گفتند دیدار با شاهرخ خان برای آنها بسیار روحیه بخش بود.

صحبت‌های شاهرخ خان پیش از این هم موجب تقویت تیم هاکی همسرش در رقابت‌های داخلی هند شده بود.

بازی‌های کودکان برنده جهان که به عنوان بازی‌های برندگان شهرتی جهانی دارد، رقابت‌های ورزشی بین‌المللی برای کودکانی است که در نبرد با بیماری سرطان جان سالم به دربرده‌اند و اکنون نیروی خود را صرف ورزش کرده‌اند.

این پروژه از سال ۲۰۱۰ توسط بنیاد پوداری ژیزن راه‌اندازی شده و از این طریق برگزار کننده رویدادهای ورزشی برای بچه‌های ۷ تا ۱۶ سال از سراسر جهان است که پیشتر مبتلا به سرطان بوده‌اند. تیراندازی، تنیس روی میز، شنا، شطرنج، فوتبال از جمله ورزش‌هایی است که این بچه‌ها در آن‌ها رقابت می‌کنند. حدود ۱۳۰۰ کودکان هر سال در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند./مهر 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۳۸۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افغانستان شگفتی‌ساز شد/ شاگردان «مرتضایی» نزدیک به جام جهانی

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های ملی فوتسال افغانستان و بحرین در آخرین دیدار مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا امروز دوشنبه از ساعت ۱۷:۳۰ به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ به سود افغانستان به پایان رسید.

در دیگر دیدار این گروه که به صورت همزمان برگزار شد تیم ملی فوتسال ایران موفق شد از سد کویت عبور کند.

به این ترتیب در جدول رده بندی گروه D تیم ملی ایران با ۹ امتیاز صدرنشین شد و افغانستان با ۴ امتیاز و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به کویت در رده دوم قرار گرفت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. کویت با ۴ و بحرین بدون امتیاز از گردونه رقابت‌ها کنار رفتند.

افغانستان با هدایت مجید مرتضایی در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف تاجیکستان خواهد رفت و ایران با قرقیزستان دیدار خواهد کرد. لازم به ذکر است که ۴ تیم برتر این رقابت‌ها جواز حضور در جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان را کسب خواهند کرد.

برنامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی به شرح زیر است:

چهارشنبه ۵ اردیبهشت:
* تاجیکستان - افغانستان ۱۰:۳۰
* ایران - قرقیزستان ۱۲:۳۰
* تایلند - عراق ۱۴:۳۰
* ازبکستان - ویتنام ۱۷:۳۰

کد خبر 6085813

دیگر خبرها

  • جام‌جهانی ووشو| نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند
  • نمایندگان ووشو ایران حریفان خود را در جام‌جهانی شناختند
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • اعلام زمان دو دیدار بعدی شاگردان قلعه‌نویی
  • شعبده‌بازی سرمربی ایرانی با تیم ملی افغانستان | آنها به جام جهانی می‌رسند؟
  • افغانستان شگفتی‌ساز شد/ شاگردان «مرتضایی» نزدیک به جام جهانی
  • «اقیانوس پشت پنجره» برگزیده جشنواره هندی شد
  • صحنه بحث برانگیز در دیدار منچسترسیتی و چلسی که پنالتی و هندی از سوی داور و VAR اعلام نشد / فیلم
  • کری ستاره رئال: هروقت گفتند مُردیم، برگشتیم!
  • متن احساسی ستاره کشتی ایران برای رقیب نامدار آمریکایی؛ یک مرد واقعی هستی + عکس