Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-24@15:18:40 GMT

کشف ۱۴ تُن عدس انباشته شده در یک مرغداری در خمین

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۳۸۱۰۹

صراط:

عزیز عزیزی اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان خمین در تحقیقاتی از انباشت و نگهداری مقادیری کالای اساسی در یک مرغداری واقع در یکی از روستاهای این شهرستان مطلع شدند.

به گزارش پایگاه پلیس فرمانده انتظامی شهرستان خمین افزود: پس از انجام تحقیقات میدانی پلیس و با حضور نماینده اداره تعزیرات و اداره صنعت و معدن شهرستان، مکان انباشت غیرقانونی اقلام خوراکی شناسایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ۱۴ تن عدس به ارزش ۷۸۶ میلیون ریال در بازرسی از این مرغداری روستایی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خمین خاطرنشان ساخت: در این عملیات یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: کشف عدس مرغداری خمین صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۳۸۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس مانع فروش سکه‌های دوره اشکانی شد

فرمانده انتظامی شهرستان فسا از دستگیری فردی سودجو و کشف ۶۸ سکه با قدمت تاریخی مربوط به دوره اشکانی به ارزش ۳۵ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس فارس، فرهاد آراوند اظهار کرد: در پی گزارش مردمی مبنی بر فعالیت فردی سودجو در امر خرید و فروش عتیقه‌جات، مأموران پلیس رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران با کنترل تردد فرد مورد نظر و اقدامات تخصصی از قصد وی برای فروش تعدادی سکه قدیمی در شهرستان شیراز مطلع شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فسا تصریح کرد: مأموران پلیس پس از تحقیقات تکمیلی متوجه شدند که متهم در یک مسافرخانه سکونت دارد و با اخذ نیابت قضائی وی را دستگیر و به مقر پلیس دلالت دادند.

آراوند با اشاره به اینکه در بازرسی از محل سکونت متهم ۶۸ عدد سکه مربوط به دوره اشکانی کشف شد، خاطرنشان کرد: برابر نظر کارشناسان اداره میراث فرهنگی ارزش اموال مکشوفه ۳۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: متهم پس از تکمیل پرونده و سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

کد خبر 747273

دیگر خبرها

  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین
  • کشف بیش از ۶۰ سکه‌های تاریخی در فسا
  • دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در دلفان
  • کشف انبار نوشیدنی‌های قاچاق در رشت
  • پلیس مانع فروش سکه‌های دوره اشکانی شد
  • کشف سکه‌های تاریخی از یک متهم در مسافرخانه ای در فسا
  • قتل خانم ۸۲ ساله در آباده و سرقت طلاجات او
  • سرقت طلا و قتل شهروند آباده‌ای
  • شهروند رشتی مأمور قلابی را لو داد
  • مامور قلابی در رشت دستگیر شد