Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-19@07:22:38 GMT

فیلم/ سرقت گوشی در مقابل چشم صاحبش!

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۳۸۱۸۴

‍‍‍‍‍‍

دزدی گوشی از داخل خودرو در خیابان اصلی و فرار آسان سارقین با موتور سیکلت!

دریافت 5 MB.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

کلیدواژه: حمایت از کالای ایرانی برجام ترامپ اخبار حوادث سارقان پایتخت سرقت گوشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۳۸۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوشی تاشوی ارزان قیمت سامسونگ

به گزارش خبرآنلاین، سامسونگ درحال برنامه‌ریزی برای عرضه نسخه مقرون‌به‌صرفه‌ای از گوشی‌های تاشو در سال جاری میلادی است. درحالی‌که هنوز سامسونگ رسماً نامی از این گوشی نبرده، اما احتمالاً این گوشی گلکسی زد فلیپ یا فولد 6 FE خواهد بود. براساس گزارش‌ها، این گوشی دوربین‌هایی تقریباً مشابه دوربین مدل گران‌تر خواهد داشت.

به نقل از دیجیاتو، گزارشی ادعا می‌کند که سامسونگ برای کاهش قیمت گوشی تاشوی خود، از پردازنده، نمایشگر و ظرفیت باتری ضعیف‌تری نسبت به مدل‌های پرچمدار استفاده می‌کند. قیمت احتمالی این گوشی حدود 800 دلار است؛ برای مقایسه، قیمت گلکسی زد فولد 5 حدود 1800 دلار است.

گوشی تاشوی ارزان سامسونگ ظاهراً دارای دوربین دوگانه با مشخصاتی مشابه گوشی‌های تاشوی پرچمدار سامسونگ خواهد بود؛ بنابراین این گلکسی تاشوی ارزان می‌تواند دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و اولتراواید 12 مگاپیکسلی باشد. بااین‌حال، کیفیت عکس‌های آن به‌دلیل ISP ضعیف‌تر و قدرت پردازش محدود، باید کمتر از زد فولد 6 باشد.

براساس یک شایعه عجیب در کنگره جهانی موبایل 2024، سامسونگ شاید مدلی به نام گلکسی زد فولد 6 اولترا نیز عرضه کند که نسخه‌ای گران‌تر با مشخصات قدرتمندتر خواهد بود. بااین‌حال، با توجه به رقابت سنگین بازار گوشی‌های تاشو و عرضه مدل‌های ارزان این گوشی‌ها توسط برندهای چینی، منطقی‌تر است که سامسونگ یک گوشی تاشوی ارزان‌تر عرضه کند. پیش‌ازاین گزارش‌ها ادعا می‌کردند که قیمت گلکسی زد فولد و فلیپ 6 نیز ارزان‌تر خواهند بود؛ بنابراین بعید است که سامسونگ بخواهد یک گوشی اولترای گران‌تر روانه بازار کند.

۵۸۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1885751

دیگر خبرها

  • توقیف محموله گوشی‌های آیفون در بندرعباس
  • گوشی تاشوی ارزان قیمت سامسونگ
  • این پیام یعنی گوشی شما هک شده است!
  • تغییرات گلکسی s25 چشمگیر خواهد بود/ عکس
  • گوشی سامسونگ گلکسی M15 5G از چه تراشه‌ای بهره می‌برد؟
  • قیمت گوشی امروز ۲۷ اسفند ۱۴۰۲
  • گوشی سامسونگ گلکسی A35 5G چه ویژگی‌هایی دارد؟
  • اگر ساعت گوشی بازهم یک ساعت جلو رفت، چه کنیم؟
  • قیمت گوشی امروز ۲۶ اسفند ۱۴۰۲
  • گوشی Oppo F25 Pro 5G عرضه شد