Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوبت اول از دومین مجمع عمومی سالانه عادی (دهمین دوره) انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان برای انتخاب بازرسین جدید، پنجشنبه یکم شهریور ماه ۹۷ در محل انجمن برگزار می‌شود. ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۳ اجتماعی تهران نظرات

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ برگزاری نوبت اول مجمع سالانه انجمن ساعت 10 صبح روز پنجشنبه یکم شهریور ماه اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برپایه این گزارش، در نوبت اول علاوه بر انتخاب بازرسین جدید، دو موضوع از جمله گزارش دبیرکل و دیگری گزارش بازرسین به اعضای مجمع در دستور کار مجمع قرار دارد.

روابط عمومی انجمن روزنامه نگاران مسلمان از اعضای مجمع دعوت کرد که در جلسه نوبت اول دهمین دوره  مجمع عمومی انجمن حضور به هم رسانند؛ بازرسان انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان طبق اساسنامه هر ساله توسط اعضای مجمع عمومی این انجمن انتخاب می‌شوند.

افرادی که تمایل به نامزدی در عرصه انتخابات بازرسان را دارند، می‌توانند از تاریخ 24 مرداد ماه تا پایان وقت اداری روز 28 مرداد ماه 97 با حضور در دفتر انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان به نشانی خیابان شریعتی، نرسیده به سه راه طالقانی روبروی سینما صحرا پلاک 168 واحد 14 اعلام نامزدی کنند.
 
ارائه‌ معرفی‌نامه از رسانه‌ محل کار‌، یک قطعه عکس‌، اصل کارت ملی و تقاضای کتبی، به هنگام ثبت‌نام کاندیدها ضروری است.

 افراد متقاضی شرکت در انتخابات انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان باید مطابق اساسنامه، عضو پیوسته بوده و حداقل دو سال سابقه فعالیت در این انجمن داشته باشند.

 انتهای پیام/

Rsaadati/Psaadati/S2,25/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۳۸۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا

نایب رئیس کمیته ملی پارالمپیک برای حضور در مجمع عمومی تکواندو آسیا عازم ویتنام می‌شود. - اخبار ورزشی -

به‌ گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک، سیدمحمد پولادگر نایب رئیس کمیته ملی پارالمپیک و نایب رئیس اتحادیه تکواندو آسیا، با دعوت اتحادیه تکواندو آسیا در مجمع عمومی این اتحادیه شرکت می‌کند.

مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا، همزمان با رقابت‌های قهرمانی تکواندو و پاراتکواندو آسیا از 24 اردیبهشت تا 4 خرداد در شهر دانانگ ویتنام برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جنگ تن‌هاخ با روزنامه‌نگاران: حق سوال پرسیدن ندارید!
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • شهادت یک خبرنگار دیگر فلسطینی در بمباران خانه‌اش در غزه
  • جنگ داخلی؛ فیلمی که آمریکا را به وحشت انداخت!
  • دستگیری بیش از ۵۰ هزار کلاهبردار فروش سوالات کنکور/ اینترنت در زمان برگزاری آزمون قطع نمی‌شود
  • اینترنت در زمان برگزاری نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ قطع نمی‌شود
  • لغو مراسم سالانه «انجمن قلم آمریکا» به دلیل تحریم نویسندگان در حمایت از غزه
  • سی و دومین همایش سالانه بین المللی انجمن مهندسان مکانیک
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا
  • حمل و نقل عمومی رکورددار تورم در فروردین ۱۴۰۳/ خوراکی‌ها چقدر گران شدند؟