Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان گفت: امروز جمهوری اسلامی در مسیر تمدن‌سازی جهانی حرکت می‌کند و دشمن از گسترش فرهنگ انقلاب اسلامی در جهان می‌ترسد. ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۶ استانها گیلان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی صبح امروز در همایش "لشکر فرشتگان" در رشت اظهار داشت: عموم مردم و زنان دو عامل پیروزی انقلاب اسلامی بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اشاره به نقش دانشجویان و دانش‌آموزان در راهپیمایی‌های دوران انقلاب اسلامی عنوان داشت: امروز شاهد هستیم افرادی در عرصه انقلاب نقش آفرینی می‌کنند که امام راحل آن‌ها را یاران در گهواره خود خوانده بود.

آیت‌الله فلاحتی با اعلام اینکه امروز جمهوری اسلامی با قدرت در مقابل دشمنان ایستاده است تصریح کرد: در زمان رژیم ستم‌شاهی ارزش سگ‌های آمریکایی از مردم بیشتر بود و حتی آمریکایی‌ها مردم ایران را وحشی می‌دانستند.

امام جمعه رشت با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی به ملت ایران امید و اقتدار داد ابراز داشت: امروز جمهوری اسلامی در مسیر تمدن‌سازی جهانی حرکت می‌کند و دشمن از گسترش فرهنگ انقلاب اسلامی در جهان می‌ترسد.

وی با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی از گسترش تمدن جمهوری اسلامی در جهان می‌ترسند خاطرنشان کرد: امروز اگر دشمنان به کودکان یمنی حمله می‌کنند برای جلوگیری از تربیت نسلی انقلابی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اشاره به نابسامانی‌های اقتصادی موجود در کشور اظهار داشت: در جامعه اسلامی هیچ‌فردی زیر بار ظلم نمی‌رود و تحمل این امر برای کشورهای استکباری سخت است.

آیت‌الله فلاحتی با اعلام اینکه امروز مقام معظم رهبری به مردم عشق می‌ورزد و مردم نیز با عشق ایشان را دوست دارند گفت: مسئولان جمهوری اسلامی باید ساده‌‌زیست بوده و در میان مردم زندگی کنند.

امام جمعه رشت با تاکید بر اینکه آینده انقلاب اسلامی ایران امیدوارکننده و روشن است خاطرنشان کرد: امروز حجاب بانوان ایرانی در دل دشمن وحشت ایجاد کرده و به همین دلیل است که آن‌ها افراد را اجیر می‌کنند تا بی‌حجابی را ترویج کنند.

وی با بیان اینکه دشمن امروز از روحیه انقلاب و مقتدر ملت ایران می‌ترسد ابراز داشت: طبق نظر کارشناسان آمریکایی دولت آمریکا در گام نخست از منابع انسانی ایران اسلامی می‌ترسد و سپس از قدرت نظامی ایران واهمه دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اعلام اینکه امروز با وجود تمام مشکلات اقتصادی و فرهنگی باز هم به آینده انقلاب امیدوار هستیم افزود: هر کشوری به جز ایران تحت این حجم از فشارهای اقتصادی و فرهنگی قرار می‌گرفت از پای در می‌آمد.

انتهای پیام/م

R7877/P1486/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۳۸۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است

امیر سرتیپ خلبان واحدی با بیان اینکه نخبگان در رفع مسائل نهاجا نقشی بی بدیل دارند، گفت: امروز نیروی هوایی به برکت خون شهدا، نیرویی آماده، با اقتدار و مطیع فرماندهی معظم کل قوا برای جانفشانی در راه صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی و حفاظت از کیان کشور است.

به گزارش ایسنا به نقل از  ارتش، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع نخبگان و پژوهشگران دانشگاه هوایی شهید ستاری، گفت: بحمدلله امروز مجموعه دانشگاه هوایی شهید ستاری یک مجموعه منظم، پای کار و علمی است و در عملیاتی شدن نیروی هوایی نقش اساسی را ایفا می‌کند.

وی نقش نخبگان و پژوهشگران دانشگاه شهید ستاری را در رفع مسائل و مشکلات نیروی هوایی بی‌بدیل دانست و از پژوهشگران و نخبگان خواست که در این عرصه به نیروی هوایی کمک کنند؛ زیرا مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش خطاب به اساتید و نخبگان دانشگاه هوایی، با بیان اینکه نقش شما برای آموزش جوانان و دانشجویان نقش بسیار مهمی است و الگوپذیری را باید در دانشجویان اجرایی کنید، باید جوانان را به شکلی در مسیر انقلاب اسلامی سوق دهیم که بتوانیم پویایی، شادابی و ارتقا را در نیروی الهی ببینیم.
وی تصریح کرد: سه وظیفه اصلی باید در این دانشگاه در اولویت قرار بگیرد؛ اول پرورش افسر عالم، دوم تولید علم و مسئله سوم اینکه باید به تربیت عالم و تولید علم برای تحول در نیروی هوایی جهت دهیم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش اظهار کرد: امروز نیروی هوایی به برکت خون شهدا و وجود جوانانی متخصص و ولایی، نیرویی آماده، با اقتدار و مطیع فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) برای جانفشانی در راه صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی و حفاظت از کیان کشور عزیزمان ایران است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • صهیونیست‌ها امروز منفورترین رژیم در نگاه مردم جهان هستند
  • برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز
  • تثبیت موقعیت ایران پس از عملیات وعده صادق
  • روزنامه جمهوری اسلامی: دشمن غدار جمهوری اسلامی، فقر است؛ مسئولان مراقب باشند
  • دشمن غدار جمهوری اسلامی، فقر است؛ مسئولان مراقب باشند
  • هر جا کار به دست مردم سپرده شد موفقیت به دست آمد
  • سردار دادگر: بصیرت و دشمن شناسی علمای اهل سنت شایسته تحسین است
  • رمز موفقیت سپاه مقابله با تهدیدات دشمن است