Web Analytics Made Easy - Statcounter

 سپهبد حامدعبدالله ابراهیم الحسینی فرمانده مرزبانی جمهوری عراق در راستای هفتمین اجلاس مرزبانی دو کشور ایران و عراق با سردار قاسم رضایی فرمانده مرزبانی ناجا در مقر فرماندهی مرزبانی ناجا دیدار و گفت‌وگو کردند.

سردار رضایی فرمانده مرزبانی ناجا در حاشیه این دیدار در جمع خبرنگاران با اعلام این مطلب که اشرافیت مرزبانی در مرزها زیاد است، اظهار داشت: ما امروز شاهد امنیت بالایی در مرزها هستیم و کشفیات مواد مخدر و همچنین کالا افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده مرزبانی ناجا تصریح کرد:‌در مرزهای جنوبی که عمدتا آبی است با قاچاق کالا مواجهیم؛‌ در مرزهای غربی کشفیات ما مشروبات الکلی و سلاح‌های شکاری و در مرزهای شرقی نیز عمدتا با حوزه مواد مخدر مواجه هستیم.

وی در پاسخ به سؤالی در خصوص تهدیدات پیرامونی مرزها گفت: هماهنگی و همراهی لازم بین دستگاه‌های ذیربط از جمله وزارت اطلاعات، سپاه پاسداران، دستگاه قضایی و مرزنشینان انجام شده است.

سردار رضایی به برگزاری جلساتی با مرزبانی افغانستان، پاکستان و ترکیه پرداخت و گفت: با کشور افغانستان اجلاسی در کابل داشتیم و در یک ماه گذشته دو نشست مشترک با افغانی‌ها برگزار کردیم.

وی به نشست با کشور ترکیه در مرز ماکو پرداخت و گفت: در خصوص ورود سلاح‌های شکاری با فرمانده ژاندارمری ترکیه گفت‌وگو کردیم.

فرمانده مرزبانی ناجا تردد اتباع کشورهای ثالث را بار مضاعفی بر دوش مرزبانان دانست و تصریح کرد: باوزارت کشور در این خصوص صحبت کرده‌ایم تا سازوکار مناسب را در این موضوع بیندیشد.

سردار رضایی در پاسخ به سؤال خبرنگاری در مورد اینکه عنوان شده که پلیس مرزبانی به کولبران شلیک می‌کند، اعلام کرد: اینکه رسانه‌های بیگانه و ضد انقلاب این مطالب را عنوان کنند کاری دور از ذهن نیست؛ اما باید بگویم اعلام این مطلب که مرزبانی جمهوری اسلامی در مرزها به مرزنشینان شلیک می‌کند حرف بیهوده‌ای است؛ کولبری و تردد غیرمجاز مرزنشینان در حمایت از مرزبانی کشور است اما اگر افرادی اقدام به تردد غیرمجاز و خارج از محدوده تعیین شده و به خصوص در ارتفاعات و دره‌ها کنند و به صورت مسلحانه قاچاق کرده  وتعدی کنند،‌مسلما با آنها برخورد می‌کنیم.

وی گفت: خواسته ملت و دولت از مرزبانی این است که دیوارهای مرز را حراست کند و نگذارد که به صورت دزدکی و شبانه و مسلحانه گروه‌هایی وارد کشور شوند. اینکه گروه‌هایی به صورت مسلحانه بخواهند نصف شب از بیابان و دره‌ها تردد کنند معلوم است که به آنها برخورد می‌شود.

فرمانده مرزبانی ناجا به منشور مرزبانی پرداخت و گفت:‌ایمان به خدا،‌انضباط و استعداد از جمله این منشور است و اقتدار یعنی اعمال قانون.

سردار رضایی گفت:‌در مرز تردد غیرمجاز هم بی‌شک وجود دارد اما اگر کسی اهمال کاری کند باید پاسخگو باشد. خوشبختانه دستگاه قضایی مسلط بر موضوع است.

عالی‌ترین مقام مرزبانی کشور به اشراف اطلاعاتی این پلیس پرداخت و اعلام کرد: مرزبانی جمهوری اسلامی با سیستم فنی، پهپادی و دوربین‌های پیشرفته به طور شبانه‌روز با توجه به فوتوگرافی‌های مختلف از مرزهای دریایی، خشکی و غیره محافظت می‌کند و اشرافیت کامل در این حوزه دارد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: عراق ایران و عراق مواد مخدر قاچاق مشروبات الکلی دستگاه قضایی پاکستان ترکیه افغانستان انقلاب ذهن جمهوری اسلامی دولت انقلاب جمهوری اسلامی دولت ذهن رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۳۸۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) واکنش جالب مجری تلویزیون به ادعای BBC: اصلاً هم درد نداشت!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: چندثانیه

tags # اسرائیل سایر اخبار چرا مو‌های بدن زنان کمتر از مردان است؛ آیا زنان مردان پشمالو را بیشتر می‌پسندند؟ مغز آلبرت انیشتین از مغز یک نئاندرتال کوچک‌تر بود! آیا انسان‌های اولیه عاشق می‌شدند؟ آنها چگونه همسر خود را انتخاب می‌کردند؟ قدیمی‌ترین راز تاریخ فاش شد؛ اول مرغ بود یا تخم‌مرغ؟!

دیگر خبرها

  • هر گونه تعرض رژیم صهیونیستی پاسخ داده می شود
  • تاکید رئیسی بر اجرای دقیق قانون ساماندهی و نظارت بر کولبران
  • کشف ۰.۵ تن شیشه و تریاک در پل بین‌المللی ابریشم
  • ادعای تازه سنتکام درباره موشک‌های ایرانی/ از اسراییل حمایت می‌کنیم
  • جلوگیری از قاچاق سوخت یکی از اولویت‌های مرزبانی است
  • توانمندی نیروهای مسلح نشانه اقتدار نظام اسلامی است
  • ببینید | ادعای مجری تلویزیون روی آنتن زنده: پول موشک‌ها و پهپادهای شلیک شده ایران، قبلا حساب شده!
  • (ویدئو) واکنش جالب مجری تلویزیون به ادعای BBC: اصلاً هم درد نداشت!
  • ببینید | واکنش جالب مجری تلویزیون روی آنتن زنده به ادعای BBC: اصلاً هم درد نداشت!
  • ببینید | ادعای شبکه ۱۲ اسرائیل: شلیک موشک‌های کروز ایران به سمت اسرائیل