Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان ایران به رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد "جام دیمیتری کرکین" اعزام می‌شود.
ترکیب تیم کشتی آزاد کشورمان با ۹ ورزشکار در اوزان مختلف از سوی فدراسیون راهی این پیکار‌ها می‌شوند.
 "محمد زارعی" کشتی گیر عنوان دار سنندجی نیز در وزن ۷۹ کیلوگرم کاروان تیم ملی ایران را در رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد "جام دیمیتری کرکین" همراهی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مصطفی میرعمادیان در جایگاه مربی ارشد و سرپرست و همچنین مهدی برائتی مربیگری تیم ملی را بر عهده دارند.
رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد "جام دیمیتری کرکین" طی روز‌های ۱۵ تا ۱۷ مردادماه در شهر یاکوتسک روسیه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م

اعزام کشتی گیر سنندجی به رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد در روسیه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هنرهای رزمی کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۳۸۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب آزادکاران اعزامی به بیشکک

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، کادر فنی تیم ملی آزاد نفرات اعزامی به جام بین‌المللی یاشاردوغو را طوری گزینش کرد که اغلب گزینه‌های اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا در آنتالیا محک بخورند، همچنین در وزن 70 کیلوگرم نیز ملی‌پوش از بین امیرمحمد یزدانی و محمدعلی عموزاد انتخاب شود که یزدانی برنده این مبارزه انتخابی بود.

بعد از عملکرد ضعیف ابراهیم خواری در ترکیه، این احتمال مطرح شد که نماینده 57 کیلوگرم ایران تغییر کند اما باتوجه به وضع موجود او همچنان قرار است نماینده آسیایی کشتی آزاد باشد، چرا که احمد جوان، نفر اول کشور قرار است در مسابقات کسب سهمیه آسیایی کشتی بگیرد.

همچنین علیرضا سرلک نیز به دلیل ابتلا به آنفولانزای شدید از لیست اعزامی خارج شده و همچنان او گزینه احتمالی کشتی آزاد برای مسابقات کسب سهمیه جهانی-درصورت عدم موفقیت احمد جوان در گزینشی بیشکک- است.

به این ترتیب ابراهیم خواری در 57 کیلو، رضا اطری در 61 کیلو، رحمان عموزاد در 65 کیلو، امیرمحمد یزدانی در 70 کیلو، حسین ابوذری در 74 کیلو، محمد نخودی در 79 کیلو، هادی وفایی‌پور در 86 کیلو، امیرحسین فیروزپور در 92 کیلو، کامران قاسم‌پور یا محمدحسین محمدیان در 97 کیلو و امیرحسین زارع در 125 کیلوگرم ملی‌پوشان کشتی آزاد در مسابقات قهرمانی آسیا هستند و احمد جوان در 57 کیلو، یونس امامی در 74 کیلو و امیرعلی آذرپیرا در 97 کیلو برای کسب سهمیه المپیک به بیشکک اعزام می‌شوند.

دیگر خبرها

  • برگزاری سومین دوره مسابقات جام جهان عبدالله موحد در بابلسر
  • ترکیب آزادکاران اعزامی به بیشکک
  • پیروزی وفایی در مسابقات آزاد جهانی چین
  • اعزام فرنگی کاران خوزستان به مسابقات قهرمانی آسیا
  • تامین ارز حمل و نقل بین المللی از بازار آزاد انجام می شود
  • پاداش اتحادیه جهانی برای پادشاه کشتی به فرانک سوئیس
  • پاداش اتحادیه جهانی برای پادشاه کشتی به فرانک سوئیس + عکس
  • تعداد عجیب ورزشکاران روسیه در المپیک پاریس
  • هشدار مدودف به «خائن‌ها»
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۲۶ اسفند