Web Analytics Made Easy - Statcounter

قدس آنلاین:در راستای اصلاح فرایند انجام کار، کاهش تصدی های دولت و همچنین ایجاد سهولت در روند درخواست پروانه اشتغال به کار نظام مهندسی، انجام این خدمات به دفاتر پیشخوان واگذار می‌شود.

جواد اسلامی محمدی با اعلام این خبر گفت: در اولین جلسه واگذاری خدمات به دفاتر پیشخوان که با حضور محمد شمسایی مدیرکل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه شمال شرق استان و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. ایرانمنش نماینده انجمن صنفی دفاتر پیشخوان استان تشکیل شد، مقرر گردید جهت ایجاد سهولت در روند درخواست پروانه اشتغال به کار نظام مهندسی، پس از آماده سازی ملزومات لازم، انجام این خدمات به دفاتر پیشخوان واگذار گردد.

وی افزود: پس از طرح فعالیت های قابل واگذاری به دفاتر پیشخوان و بررسی پیرامون آماده سازی زمینه لازم جهت واگذاری به نحوی که در روند درخواست های مردمی، سهولت ایجاد گردد، مقرر شد پنج خدمت به دفاتر طرف قرارداد واگذار گردد.

وی ادامه داد: انجام مکاتبات اداری در سطح استان، استعلام مدرک تحصیلی، استعلام بیمه و استعلام ماده ۱۸۶ ثبت نام و تشکیل پرونده جهت صدور پروانه اشتغال به کار نظام مهندسی از جمله مواردی است که به دفاتر پیشخوان دولت واگذار می گردد.

اسلامی گفت: طرح واگذاری به دفاتر پیشخوان گامی در جهت بهبود فضای کسب و کار استان در بخش غیر دولتی و نیز تمهید زمینه موثر در جهت صیانت از حقوق شهروندی است.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: دفاتر پیشخوان مشهد مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۳۸۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات دستگیری اعضای باند جعل مدرک تحصیلی در ٣ شهرستان کرمان

رییس پلیس آگاهی استان کرمان از شناسایی و دستگیری باند ۱۷ نفره جعل مدارک تحصیلی در این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی در تشریح این خبر گفت: در پی گزارش یک نهاد دولتی مبنی بر صدور مدارک تحصیلی به افراد فاقد شرایط و احتمال جعلی بودن مدارک صادره و سوءاستفاده از موقعیت‌های شغلی، ماموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقاتی متوجه شدند برخی افراد متقاضی استخدام در شرکت‌های خصوصی با مراجعه به جاعلان نسبت به تهیه مدارک جعلی دیپلم و مهارت‌های فنی و حرفه‌ای اقدام کرده اند.

رییس پلیس آگاهی استان کرمان تصریح کرد: در این زمینه ماموران پلیس به منظور جلوگیری از تضییع حق عموم شهروندان با جدیت وارد عمل و با تحقیقات تخصصی موفق شدند اعضای اصلی باند جعل مدارک و رابطان آن‌ها را شناسایی و در این زمینه ۱۷ نفر را در شهرستان‌های کرمان، رفسنجان و رودبارجنوب دستگیر و از مخفیگاه آنان یکهزار و ۲۰۰ مدرک جعلی دیپلم، ۲۱۰ گواهینامه جعلی مهارت‌های فنی و برخی تجهیزات رایانه‌ای کشف کنند.

او افزود:متهمان پس از مواجهه با ادله موجود به جرم خود اعتراف و بیان کردند با اخذ مبالغی سنگین از افراد بابت مدرک جعلی تاکنون بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال دریافت کرده اند که پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • جزییات دستگیری اعضای باند جعل مدرک تحصیلی در ٣ شهرستان کرمان
  • صدور مجوز الکترونیک کسب و کار
  • هشدار برای تغییر تعادل جنسیتی دانشگاه‌ها
  • عاملان جعل مدارک تحصیلی در کرمان دستگیر شدند
  • انجام بیش از 36هزار و 500 استعلام بانک و دفتر خانه در سال 1402 توسط دفاتر پیشخوان دولت
  • ثبت نام ۱۶۱۸ نفر در آزمون نوزدهمین دوره اعطای مدرک تحصیلی به حافظان قرآن کریم
  • جاعلان مدارک تحصیلی در کرمان دستگیر شدند
  • توقیف کارگاه جعل مدرک تحصیلی در استان های غربی
  • کشف کارگاه جعل مدرک تحصیلی در غرب کشور؛ دستگیری ۳ متهم اصلی
  • کشف کارگاه جعل مدرک تحصیلی در غرب کشور