Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون صنایع مجلس گفت: با توجه به اینکه گزارش مربوط به شناسایی انبارهای احتکار کالاهای اساسی مردم در استان قزوین هم اعلام شده، دادستانی و دادگستری باید برای این احتکارکنندگان حکم سنگینی صادر کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیده حمیده زرآبادی در گفت‌وگو با  صبح قزوین با اشاره به کشف انبارهای احتکار کالاهای اساسی مردم در استان اظهار کرد: با کمال تأسف یک سری افراد که به دنبال منافع شخصی خود هستند، در شرایط فعلی اقتصادی کشور به دنبال افزایش فشار روی مردم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


وی افزود: در هفته‌های گذشته وزارت صنعت و معدن و برخی دیگر از ارگان‌ها در این زمینه ورود پیدا کردند که منجر به شناسایی برخی از افراد احتکارگر شد.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس اضافه کرد: با توجه به اینکه گزارش مربوط به شناسایی انبارهای احتکار کالاهای اساسی مردم در استان قزوین اعلام شده است، دادستانی و دادگستری باید برای این احتکارکنندگان حکم سنگینی صادر کنند. 

زرآبادی عنوان کرد: صدور حکم قاطع و اجرای آن موجب می‌شود افراد دیگری این کار را تکرار نکنند. 

با احتکارکنندگان برخورد جدی شود
وی تصریح کرد: تمام افراد و نهادها باید این مهم را وظیفه خود بدانند و نسبت به برخورد و اطلاع رسانی در مورد احتکار کالاهای اساسی مردم عکس العمل نشان دهند.

به گفته عضو کمیسیون صنایع مجلس هر نهاد اجرایی اگر می‌تواند در این زمینه برخورد کند باید اقدامات اجرایی لازم را انجام دهد در غیر این صورت باید اطلاع رسانی کند.

وی بیان کرد: مردم عادی هم می‌توانند گزارش‌هایی که در این زمینه دارند و مشاهدات خود را به سازمان‌ها و نهادهای مربوطه اعلام کنند. 

این مسئول عنوان کرد: بهترین برخورد با احتکارکنندگان برخوردی است که موجب شود این عمل تکرار نشود. 

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس یادآور شد: علی رغم شناسایی و برخورد با احتکارکنندگان در روزهای اخیر اگر بار دیگر شاهد تکرار این کار باشیم به این معنی است که برخورد با احتکارکنندگان مناسب و قاطع نبود. 


انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۳۸۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای تحقق شعار سال ،مجلس وظیفه سنگین برای حل مشکل بروکراسی اداری دارد

ایسنا/همدان امام جمعه اسدآباد با اشاره به شعار سال تحت عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» گفت: برای تحقق و اجرایی شدن شعار سال مجلس وظیفه سنگینی دارد و باید برای حل مسئله بروکراسی اداری فکری کند چرا که یکی از راه‌های رفع موانع بروکراسی اداری تمرکز زدایی است.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی موحدی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به شعار سال تحت عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» اظهار کرد: از نظر عموم کارشناسان ، اگر تولید گسترش یابد مشکل مسئله اشتغال و هم مسئله پیشرفت اقتصادی و تنظیم بازار و سامان بازار مرتفع خواهد شد و این مسئله مسئله مهمی است.

وی با بیان اینکه بر همین اساس جهش تولید برای پیشرفت کشور و رفع مشکلات بیکاری و مشکلات اقتصادی کشور و بویژه مواردی که مقام معظم رهبری در رابطه با راهکارهای تحقق شعار سال بیان کردند ،ضروری است، افزود: این که چگونه می‌شود شعار سال اجرایی شود به نظر بنده مجلس وظیفه سنگینی دارد و باید برای مسئله بروکراسی فکری کند چرا که یکی از راه‌های رفع بروکراسی اداری تمرکز زدایی است.

موحدی ادامه داد: در حال حاضر بسیاری از مسائل و مشکلات شهرستان‌ها و استان‌های سطح کشور با بروکراسی های اداری پرپیچ و خم در تهران تصمیم گیری و حتی بسیاری از مسائل شهرستان‌ها در مرکز استان تصویب می‌شود در حالی که نباید چنین باشد .

 وی تصریح کرد: باید به ادارات استان‌ها و شهرستان‌ها اختیار داده شود که در خود شهرستان و استان برای رفع مشکلات با حذف بروکراسی های اداری طولانی تصمیم بگیرند و تصمیم خود را اجرایی کنند.

موحدی خاطرنشان کرد: اگر این قدم را مجلس و دولت بتوانند بردارند و به دستگاه های اداری شهرستان‌ها و استان‌ها برای حل مشکلات با حذف بروکراسی اداری اختیار بدهند به طور قطع جهش تولید بزرگی می‌تواند انجام شود و این وظیفه دولت است که مانع‌زدایی کرده و موانع راه ورود مردم به جهش تولید را رفع کند و اگر بتواند مانع زدایی کند قدم بسیار بزرگی برداشته و بیش از این هم از دولت توقع نداریم.

امام جمعه اسدآباد همچنین درباره نقش مردم در تحقق شعار سال، بیان کرد: اما در رابطه با مردم هم باید در رابطه با این شعار سال بگوییم مردم در راستای انواع جهادها برای کشور ایران اسلامی اقدامات داشته‌اند و اگر مسئولین موانع را رفع کنند به طور قطع در عرصه اقتصادی نیز مردم حضور پررنگ خواهند داشت.

موحدی یاد آور شد: مردم ایران پویا هستند و مسئله اقتصاد را اهتمام دارند و برای تحقق شعار سال نیز ورود پیدا خواهند کرد و برای جهش تولید سرمایه‌گذاری خواهند داشت و نیروهای نخبه مدیریت و توان خود را به کار خواهند گرفت و نیروهای خلاق نیز خلاقیت خود را به کار می‌گیرند تا مسئله جهش تولید را شاهد همه با هم با مشارکت یکدیگر شاهد باشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران _ کرج _ قزوین
  • ۳ مصدوم بر اثر برخورد دو خودرو در محور  تاکستان - همدان
  • دستگاه قضایی مقابل زمین خواری ۳۰۰۰ میلیارد تومانی در گیلان ایستاد/ خدائیان: سازمان بازرسی جلوی تصرف غیرقانونی عرصه موسوم به برکه پریان به مساحت ۸۳۴۰۹ مترمربع را گرفت/ سند تک برگ به نام دولت صادر شد
  • یک کشته و شش مجروح در برخورد دو دستگاه سواری در قزوین
  • وکیل خانواده مهران سماک: دادگاه نظامی یک قزوین هم حکم قتل عمد و مجازات قصاص را برای متهم پرونده صادر کرد
  • دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری استان
  • ۳۱ حکم سبز در آذربایجان‌غربی صادر شد
  • برای تحقق شعار سال ،مجلس وظیفه سنگین برای حل مشکل بروکراسی اداری دارد
  • ۹ مصدوم حاصل برخورد ۲ دستگاه سواری در قزوین
  • اقدامات دستگاه قضایی گلستان خوشحال کننده است